Seni kaçıran mafya sana sarılmak ister1/1

679 15 1
                                    


Genç kız merdivenlerden, minik adımlarla aşağıya iniyordu, ve kaçırıldığı mafyanın evinden bir türlü kaçamıyordu. Ne yapsa olmuyor...

Kaçırıldığı mafya, acımasız olsada, genç kıza asla zarar vermiyor, dahası onun mutlu olması için herşeye yapıyordu. Herkesten koruyor, herkesten daha çok sevgisini gösteriyordu. Kim bilir belki aşıktır.

Genç kız kimsenin olmadığını görünce,kapıya doğu ilerlemişti, ve gülümsemişti. Kapının yanına gelince elini kapı koluna atı ve, hayal kırıklığına uğramıştı. Çünkü kapı kilitliydi.

Genç kız derin bir nefes alıp vermişti.

Jk"hey!!

Genç kız arkasını dönünce, korkmuş gibi bakmıştı bu onu kaçıran mafya lideri Jeon Jungkook'du... Genç adam, kıza doğru yavaş adımlar atmaya başladı.

Genç kız kapıyla arsıdna kısa bir ara vardı zaten, bir kaç adım, atıktan sonra kapıya çarptmıştı. Genç kız adama bakıp yutkunmuştu. Genç adam elinde ki bardağını kıza uzatmıştı.

Jk"içer misin?

Yn"içmediği mi billiyorsun...

Jk"tabiki de... Küçük çocuklar içmez...

Yn"b-ben küçük değilim, 21 yaşındayım...

Jk"hm hm...

Genç adam sinirli bakışıyla, içeri geçmesini söyledi, genç kız ordan kurtulup, salona geçmiş, tekli koltuktan birine oturmuştu.

Genç adam da elinde ki içki bardağıyla,gelip kızın yanına oturmuştu.kıza bakıyordu ve onunla ilgili çok güzel hayaler kuruyordu. Dudakları etkileyiciydi, genç adam her baktığında içinde ki alev büyüyordu.

Genç kız,ona doğru dönmüş ve elini önünde birleştirmiştir. Ona söylemesi gereken bir şey vardı....

Yn"şey... Jungkook... Ben bir şey söyleyeceğim...

Genç adam anlamszı ifadeyle ona bakmış ve söyleyeceği şeyi bekliyordu..

Jk"söyle...

Yn"y-yok bir şey boşver...

Jk"söyle dedim...

Yn"y-yok... Boşver

Jk"yn!!! Söyle..

Yn"unutum... Evet, evet unutum ya...

Jk"ben sana hatırlatırım...

Demiş ve genç kıza doğru yaklaşmıştı, genç kız gerilmiş ve yutkunmuştu.Genç adam kızın dibine girip gözleriyle süzmüştü.

Yn"tamammm... Söyleyeceğim!

Jk"aferin sana.... Akılı ol!

Yn"j-jungkook... B-billiyorsun beni kaçırdın... Resmen kaçırdın, hani neden kaçırdığınıda bilmiyorum, ama ben...g-gitmek istiyorum...benimde bir hayatım var... Arkadaşlarımı özledim, hayatımı özledim...

Genç kız bir anda susmuştu, çünkü genç adam ona bakıyordu keskin gözlerle... Genç adam kadehini komidine bırakmış ve ellerini birbirine geçirmişti.

Jk"gitmek istiyorsun...

Yn"... E-evet

Jk"gidemezsin...

Yn"neden!?

Genç kızın sesi yüksek çıkmıştı, artık burda kalmaktan dayanamıyordu. Genç adam ayağa kalkmış ve onunla beraber kızda ayağa kalktı...

Jeon jungkook (smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin