Çok güzel şeyler almıştım. Ama saat 11'e geliyordu. Umarım Jungkook eve gelmemiştir. Evden asla tek başıma çıkmama izin vermiyordu. Evden tek başıma çıkmamı değil bu saatte çıkmamı bahane edecekti.
Neye mi bahane edecekti?
Bir hafta oturamamamın sebebinin bu saatte eve gememin olduğuna bahane edecekti. Eve geldiğimde tüm ışıkların kapalı olduğunu görünce birazda olsa rahatlamıştım. Kapıya geldiğimde elimdeki elbise poşetlerini yere bıraktım. Çantamı alıp içindeki anahtarı aramaya başladım. Anahtarı bulmam yaklaşık iki dakikamı almıştı. Anahtarı alınca hem Jungkook'a yakalanmadığım hem de güzel bir gün geçirdiğim için anahtara kendimle gurur duyarcasına bakıyordum. Tam o anda biri arkamdan belime sarılınca korkudan çığlık atmıştım. Arkamı dönünce karşımda Jungkook'u gördüm.
"Sesini boşa harcama bebeğim zaten yatakta sesini kesicem"
"Jungkook açıklayabilirim."
"Hmm tamam açıkla bakalım."
"Şey sadece hastalandım ve bir takım şeylere ihtiyaç duyduğum için dışarı çıktım."
"Peki geç içeriyede neler aldığına bakalım."
Ben şimdi yandım yaa geberticek beni.
"Aç kapıyı."
Az önce gururla baktığım anahtara şimdi nefretle bakıyordum. Kapıyı açtığımda içeriye önden girdim Jungkook arkamdan yerdeki poşetleri alıp içeriye girdi.
"Hastalanınca ne kadarda şeye ihtiyacın oluyor böyle."
"Y-yok öyle değil hazır çıkmışken birşeyler alayım dedim."
Kafamı Jungkook'a çevrildiğimde kafasını olumlu şekilde salladı .Dilini yanağının içinde çevirince korkmuştum. Koridoru geçtikten sonra oturma odasına geçtik. Poşetleri sehpaya bıraktı.
Kanepeyi gösterip konuştu.
"Otur şuraya."
Sözünü ikiletmeden dediğini yaptım.Ilk poşeti açıp içindeki pantolonu çıkardı .
"Ucuzdu bende o yüzden aldım."
Diğer poşeti açtı. Içinden dantelli kırmızı sütyeni çıkarttı. Ve sadece güldü. Dilini hala yanağında dolaştırıyordu.Kırmızı askılı bluzu çıkardı.
"Normalde elbisen yok ya bu da o yüzdendir."
"Ben burada ped falan göremiyorum ."
"Nasıl acaba avm'demi unuttum? "
"Tabi canım kessin orada unutmuşsundur. "
"Bi açıklama yapacak mısın?"
"Yaa Jungkook gerçekten çok sıkıldım bende dışarı çıkayım dedim."
"Merak etme ben seni eğlendiricem. Odaya çık."
"Jungkook lütfen. "
"Tamam işimi burda hallederim bende."
Aniden beni koltukla arasına alıp sert bi şekilde öpmeye başladı beynim karşılık vermeme dilimi zorlasada kendimi karşılık vermemek için zorluyordum.
Jungkook kafasını kaldırıp çenemi eliyle tuttu ve konuştu.
"Karşılık ver."
"Bana ne istemiyorum."
Derin bir iç çekip elini çenemden çekti ve ayağımdaki toplulukları ve üzerimdeki diz üstü eteğimi çıkarttı.
Ardından kendi pantolonunu ve boxserini çıkarttı. Üstümdeki
buluzu ve iç çamaşırlarımı çıkarmadan penisini bi iki kere çekiştirip içime aniden girdi . Çığlık atıp reflkex olarak var gücümle tırnaklarımı sırtına geçirdim. Çığlıklarıma rağmen içimde hareket etmeye devam ediyordu.
"J-Jungkook lütf-fen d-dur."
"Hmm onu b-benden izin a-almadan dışa-arı ç-çıkarken düşünüc-cektin."
İçimde gelgitlerini arttırdı ve aniden içimden çıktı. Penisini biraz çekiştirdikden sonra boşalmıştı.
"B-ben boşalmadım."
"Onu saat 11'de dışarı yanlız çıktıktan sonra seninle birlikte olmak istiyen kocana "istemiyorum" derken düşünecektin."
Kıyafetlerini alıp arkasına bile bakmadan gitmişti.
Yine kendime kalmıştım.