Amíg az óra tartott én gondolataimba mélyedtem, azon törve fejem mit és hogy kéne csinálnom. Említette, hogy még randira se vittem pedig ez is a feltételek között van. Hova vigyem? Egyáltalán megkell kérdeznem, hogy el e jön velem randizní, mint ahogy a normális emberek szokták, vagy csak elvigyem valahova és rájön magától, hogy mi a helyzet?
-He, Jimin.-hívom magamra minden figyelmét.
-Hmm?-hümmög unottan.
-Akkor menjünk randizni?
-Romantikusabban nem tudnád megkérdezni?
-A kezedet esetleg ne kérjem meg??
-Csak próbáld meg kicsit hihetőbben, mintha te akarnád szerelemből!
-Jimin, életemnek szerelme és egyetlen reménye, én lennék a legboldogabb a világon, ha igent mondanál! Eljönnél velem egy randira??
-Nem.
-Mi??
-Jól hallottad. El. Vagy. U. Ta. Sít. Va.-szótagolta, mintha fogyatékos lennék és máshogy nem érteném meg.
-Dehát te akartad ezt az egészet!!
-Fáj az elutasítás igaz? Próbálkozz később és talán meggondolom magam.-paskolta meg vállamat vigasztalóan.-Tae! Menjünk sétálni kettesbe!-mi a fasz. Most kajak faképnél hagyott Tae-val együtt??
Jimin szemszöge:
-Rég voltunk kettesbe, hiányzott is már.
-Csak nem bejövök?-húzogatom szemöldökeimet.
-Lebuktam.-játszotta el a világ fájdalmát arcán.-Pedig azt hittem jól titkoltam.-szemeimbe pillant könnyes szemeivel én pedig nem tudom eldönteni, hogy színészkedik, vagy most tényleg...?
-Ugye nem...
-Jimin. É-Én... nem is tudom, hogy kéne mondjam.-kezdek megijedni.
-Hazudsz! Nem vicces, ne szórakozz!
-Szeretlek Jimin.-nem tudta sokáig tartani magát, egy sunyi téglalap alakú vigyor került arcára. Csak hülyül.-Viccet félretéve, még tetszik neked Kook?
-Gyors váltás. A kérdésedre a válaszom, igen. Mindennél jobban utálom őt, de ez sajnos nem akadályoz abba, hogy egyre jobban szeressem.
-Akkor inkább ne nézz előre.-takarta el szemeimet. Mozgolódni kezdtem, még lábujjhegyre is álltam, hogy láthassam amit elvileg nem kéne. Tényleg nem kellett volna. Jungkook a suli kurváját csókolja. Legalábbis mindenki annak tartja, most már én is.-Én mondtam, hogy ne.-Csak két hetet kértem tőle..
-Most az én szemembe is nagyon elásta magát. Ezt nem viselheted el Jimin!
-Nem fogom.-mondtam bosszúval teli hanggal.-Menjünk utánuk.
-Biztos?-aggódó hangján csak mosolyogni tudok. Neki számítok.
-Teljesen.-veszem utamat a női mosdóba. Odamentek a lánnyal... Óvatosan, feltűnésmentesen utánuk osontunk, és a lehető leghalkabban próbáltuk kinyitni az ajtót ami halkan nyikorgott. Mire beértünk az egyik fülke pont csukódott. Bementek mindketten.
-És most mit csináljunk?-kérdezi suttogva Tae.
-Menjünk be az egyikbe mi is.-mutatok a kiválasztottra ahova be is megyünk, de kulcsra nem zárhatjuk. Túl hangos lenne. Elővettem a telefonomat és Taenak mutatva, hogy maradjon csendbe, indítottam egy videót.
Írói szemszög (vagy mi a fasz xd):
-Először szopjalak le vagy berakod egyből?-kérdezi a lány kényes hangján, haját összefogva.
-Nincs időnk ilyenekre, csak told le a szoknyád és ülj bele.
-Milyen türelmetlenek vagyunk.-Jungkook öve a földön landolt és mocorgás hallatszódott tőlük, majd egy hatalmas kéjes nyögés mindkettejükből ahogy mélyen elmerült a lányba majdnem tövig.
-Lovagoljh megh cica. Mozhogjh rajtam.-sóhajtozott csipőjével előre bökdösve, hajszolva az élvezetükért. A szólított erre ütemesen kezdett mozogni Jungkook farkán, az említett combjába kapaszkodva, hogy megtartsa magát. Fejét hátrahajtotta ezzel több levegőhöz jutva a sűrű nyögésszerű nyöszörgései közt. Körkörös mozdulatokkal próbálta még élvezetesebbé tenni aktusukat, nem megállva a pattogásba. Jungkooknak ugyan nagyon tetszett, de nem volt neki elég. Choa derekára fogva vette át az irányítást és ő mozgatta magán,.csípőjét ellentétesen mozgatva így mélyebre merülve benne.
-Gyorsítshh! Jungkookh ahhmm.-harapta el száját nehogy kihallatszódjon mennyire is jól érzik magukat, de az nem tudhatják, hogy két ember is fül tanúja ennek és lehetnek következményei cselekményüknek. Elvette a kielégülés az eszüket és nem hallották meg a szipogó hangokat ami alig két méterre jött tőlük. A vékony kis hang tulajdonosa Jimin volt, ki mindent felvett és haraggal teli könnyekkel tervezte bosszúját ami miatt végre Jungkook is sérülhet, ahogy ő szokott miatta.
-Basszush szálljh ahh leh!-nyögött kétségbeesetten alig visszatartva élvezetét.
-Mégh egy kicsith.-mozgott továbbra is Choa. Nem tartotta igazságosnak, hogy neki kell még egy kicsi, de Jungkook leakarja szállítani magáról.
-Choahh!-emelte fel magáról a lányt, de még akkor nem is tudta, hogy már elkéstek. Már beleültette a magját ondójából.
-Uhh basszush ez egy majdnem volth!
-Ne is mond.-vesz elő egy zsepit és törli végig lucskos élvezetétől nedves combját és makkját.
-Akkor ez volt az utolsó?
-Még átgondolom. Te vagy az egyik kedvencem.
-Az egyik?
-Aha, van egy olyan érzésem, hogy Jimin az ágyba valami isteni lesz.
-El is felejtettem, hogy te buzi is vagy.
-Azért a seggért ki ne lenne?-kuncogta összeszedve cuccait míg a lány grimaszolva felöltözött.
-Nem értem mi baj van azzal, hogy a fiúkra is gerjedek. Neked is a fiúk tetszenek.-forgat szemet és elhagyják a lány mosdót.
-Jól vagy Jimin?-öleli magához a kis testét Taehyung, de a kisebb a vállánál fogva eltolja és mélyen a szemébe néz.
-Feküdj le velem Tae.-remeg meg alsó ajka miközben kiejti. A másik nem tudta erre mi válaszoljon, megszakadt a szíve a másik törött valóját látva akit csak úgy hajt a bosszú vágy. Miközben a másik kettő hancúrozott ez az ötlet pattant ki a fejéből. Mi is fájhat a legjobban Jungkooknak, ha nem az, hogy lefekszik a legjobb barátjával akit oly' félt tőle és kisajátít magának? Csak rájuk kéne nyitnia és a saját szemével látná, hogy legjobb barátja akit mindennél jobban szeret azzal szeretkezik akit magának akart megszerezni. Jungkook itt még nem is tudta, hogy Taehyung és Jimin iránt is vannak érzései, de Jimin már sejtette régóta. Pont ezért akarta. Hogy neki is fájjon végre.
Helyesírási hibák, mint mindig, előfordulhatnak.
YOU ARE READING
Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik ő az érzéseiddel már nem olyan jó igaz...