12. Mindent tudok!

507 22 1
                                    

Taehyung szemszöge:

Kurvára hülyének néznek. Amikor Jimin az osztályba jött és elfoglalta Jungkook helyét az említett nagyon ideges volt, de a tanár miatt inkább csak leült. Láttam hogy üzengettek egymásnak és, hogy mindenki beleértve engem elhagyta a termet csak ők ketten nem. Persze, hogy hallgatóztam, bolond lettem volna nem megtenni. Megfenyegette szegényt és csókba kényszerítette és később annál többe. Tesin is észrevettem, hogy direkt erőteljesebben dobálja őt és mikor szintén ketten maradtak az öltözőbe akkor is maradtam figyelni mi történik, és még milyen jól tettem! A legjobb barátom le se szarta hogy Jimin a halálán volt, és már levegőt is alig vett így közbe léptem és leborítottam vízzel a csöppséget hátha ez segít, kivitettem Jk-val a levegőre ahol csak úgy ledobta a fűbe. Egyáltalán nem érdekli, hogy komolyan megsérülhet amitől betelt a pohár. Kiengesztelés képpen egy randiba kényszerítettem Jiminnel reménykedve, ha jobban megismeri talán kevésbé lesz köcsög vele, de túl naív voltam ugyanis követtem őket és láttam, hogy szinte egyszer se nézett rá és a film végénél se szó, se beszéd nélkül ott hagyta. Jimint a tudtán kívűl hazakisértem, mert könnyes szemei igen csak feltűnőek voltak és nem akartam, hogy kihasználják érzékeny pillanatait és megverjék az utcán. Fogadni merek, hogy azért mondta, hogy Jk kedves volt vele, mert rávette, ma is, mint mindig ellenségesen viselkedik szegény beteg Jiminnel, azt is láttam ahogy megszorította neki a kezét mikor kijavított, mert rosszul mondtam a nevét. Nagyon sajnálom őt. Azt hiszik én ezt nem veszem észre, pedig nagyon nagyot tévednek ezzel kapcsolatba.

-Jól érzem haragszol rám?

-Ohh ne már? Miből jöttél rá? Egy mocsok szemét vagy Jiminnel. Fájna a kis szivednek egy kicsit visszavenned magadból és nem minden szavaddal kifejezned felé mennyire utálod és elhitetned vele, hogy egy kis senki?!

-Istenem, állandóan csak ő a téma mostanába! Fájna végre másról beszélni és hagynod, hogy tegyem amit akarok?!

-Attól, hogy te ilyen érzéketlen vagy másoknak van érzéseik és kurvára megbántod őket! Ha baszhatnékod van keress egy kurvát és fizess neki, de ne másokat cseszegess és erőltesd bele őket a szexbe, mert ez nem így működik! Már, ha lehetne erre szexet mondani, mert az erőszak amit csinálsz!

-És? Ne avatkozz bele az én dolgaimba. A barátom vagy nem az anyám, ha én ezt csinálom akkor te kussolsz és beletörődsz!
Az.Én.Dolgom.Nem.A.Tiéd!!

-Jó engem meg felejts el, mert nekem itt lett elegem belőled és a hülye dolgaidból, mert hát kitudja még engem is belekényszerítesz valamibe. Belőled már ezt is kinézem.-kiejtett szavaim után nagy szemekkel nézett rám, de én csak otthagytam had gondolkozzon...

Jungkook szemszöge:

Minden amiatt a kis szarházi miatt van, amikor nem volt még itt minden jó volt! Most elveszítettem Tae-t, egy hét éve kitartó ismertséget. Dühösen indultam a kis nyavajás keresésére és meg is találtam az első keresett helyen, a terembe. Nagyjából már álomba lehetett hisz nem nyitotta ki szemét az ajtó nyitódásra. Egy ideig csak elemeztem őt és gondolkodtam tényleg megéri e levezetni rajta a dühöm hisz TaeTae pont ezért veszekedett velem. De mégis honnan tudott az egészről?? Ez a törpe beköpött volna annak ellenére, hogy megmondtam neki, hogy fogja be a száját?? Nyakánál megragadtam és erősen a falhoz löktem így feje koppant a fallal, fájdalmas nyögés hagyta el ajkait és rögtön kipattantak szemei amivel ijedten nézett az én dühösen kitáguló majd összehúzódó pupillámat nézve. Egyre erősebben szorítottam torkára míg másikkal szájára szorítottam tenyerem nehogy kiálltani merjen.

-Ha megmersz szólalni esküszöm jobban fog fájni, mint gondolnád!! Felfogtad?!-heves bólogatásba kezdett mire elvettem szájától kezem, de torkát nem engedtem ami miatt szenvedt a levegőhöz jutásért.-Hogy merted elmondani neki?! Hahh???

-M-Mi-Mit?

-Ne nézz hülyének bassza meg!!-paszíroztam jobban a falhoz.-Minden a te hibád és garantálom, hogy hamarosan megbánod az egészet. Meg ne merj mozdulni!!-engedtem el, ő pedig reszketve maradt egyhelybe ahogy parancsoltam neki. Haját tépve kényszerítettem hátra hajtani a fejét és egyből kulccsontjához hajolva kezdtem el harapdálni erősen a fehér bőrét ezzel színt keverve rá egy kis fognyommal megfűszerezve. Véresre harapdálva tértem át újabb helyekre és mikor már meguntam ezt kicsatoltam övemet miközben ő halkan sírni kezdett, benyúltam pólója alá végig csúsztatva mindenhol rajta mancsomat erőszakosan belevájva pár helyen körmöm, végül az ő övéhez nyúltam és már nadrágjától szabadítottam volna meg, hogy végre benne legyek mikor is egy tanár belépett így gyorsan ellöktem magam tőle.

-Jimin? Pont magát keresem.

-T-Tessék mo-mondani tanárúr.-csuklott le hangja, imádom, ha látom szenvedni magam miatt.

-Van valami baj? Sírtál?

-Semmi cs-csak megfáztam.-gyenge hazugság, de a tanárok elég hiszékenyek így nem kérdés, hogy bevette. Francba, minek kellett pont most jönnie be??

-Ohh értem. Lenne pár papír amit a szülőknek alá kéne írniuk szóval gyere velem és odaadom a papírokat.

-Rendben.-örül annak, hogy van oka lelépni így a tudtára adom, hogy ne ünnepeljen előre.

-Nyugi nem szabadulsz tőlem, holnap ezt még befejezem.-határozottan csengett hangom és én is az voltam, a tanár előre ment ezért még utoljára gyomron térdeltem a vöröskét és otthagytam görnyedt valóját.

Amúúúgy olyan köcsögre írom meg szegényt😂😅

Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora