-Most már nyugodt a lelked?-az aktusunk után, miután mindketten elfáradtunk, lepihentünk.
-Uhum.-hümmögtem miközbe a mellkasába rejtette álmos arcomat. Elfáradtam.
-Akkor már járunk végre?-sóhajtott jobban magához húzva.
-Hát, ha te is szeretnéd.
-Hát persze, hogy igen!-vágta rá boldogan.-Ez a minimum! De nem arról volt szó, hogy utána megdughatlak én is?
-Fáradt vagyooooook.-húztam el kínomba a mondatot.-Lehetne, hogy pihenünk még egy kicsit? Tudod, hogy szeretlek.-néztem rá cukin. Legalábbis próbáltam.
-Tíz percet adok még.-csókolt homlokomra és szemeimbe nézett.-Most már az enyém vagy.-mosolyodott el miközben nyakamba bújt, szorosabban magához húzva.-Randikra van szükségünk.-jelentette ki inkább saját magának.
×××
-Jimin.-Hmm?-hümmögtem feléfordulva.
-Még nem vagyunk együtt oké?
-Nem akarsz a barátom lenni?-pillantottam rá értetlenül miközben UTÁNA mosogattam. Most mi van? Nem akar??
-Nem erről van szó.-puszilt a hajamba hátam mögé osonva.
-Aha.
×××
-Van valakije?-biggyesztette le ajkait szomorúan lesve rám. Hát igen, nem a legjobb érzés közölni az egyik barátoddal, hogy semmi esélye egy másik barátodnál. Seonak pasija van.-Én is nemrég tudtam meg.-sajnáltam meg seperc alatt.
-Én még szingli vagyok.-szólalt meg Tae, amin kuncogni kezdtem, akármennyire is szomorú a helyzet.
-Taeeeee.-szólt rá hisztis hangon.-Nekem Seo kelllllll.-rángatózott a Spárba miközben mi a kosárt pakoltuk tele.
-Mit is akartunk venni?
-Én se emlékszek.-szólalt meg Félix hajába túrva.
-Járjunk még pár kört, hátha eszünkbe jut.-mondta nagy okosan Tae.
-Nem hiszem el.-pusmogtam ezúttal én, és újdonsült nem páromat kezdtem csörgetni.
-Mond Pici.
-Mit akartam venni?
-Hát nekem azt mondtad pudingot csinálsz és abba fojtasz meg....
-Hmm. Még fontolgatom.
-Szerintem be se engedlek inkább.
-Adtál kulcsot Jungkookiem.
-Ohh... tényleg.
-Na ugye. Nincs menekvés.
-Kakaóport akartál Jimin!!-kiáltott fel olyan hangosan Tae, hogy az egész boltban tartózkodó ember ránk nézhetett.
-Jajj istenem! Hangosabban nem ment volna?
-De! Figyelj! KAKAÓPORT AKARTÁL JIMINNNNNN!!-ordított immár torka szakadtából.
-Fogd már be te hülye.-fogta le száját Félix.-Nem szószerint kellett volna értened.
-Jaaa.
-Ez az én haverom.-nevetett a telefonba Gukkie.
-Odanézz Jimin, milyen helyes pasi van ott!!-kiáltott fel a nagy semmiből Félix, ezzel magára hívva az ismeretlen figyelmét is akire mutogat.
-Ez kínos.
-Siess haza! Most!-parancsolgatott Jungkook a telefonba.
-Édesem.-becézgetem szerelmem, de direkt úgy csinálom érezhesse hogy nem jó kedvemből mondom. .-Szingli vagyok, nincs ami megállítson.-és ezzel kinyomtam. Had bánja csak meg, hogy még nem akar a pasim lenni.
-Nem kéritek el nekem az instáját? Olyan jól néz ki.
-És még engem hülyéznek le.-kéri ki magának Tae.-Tudod nem minden pasi meleg.
-Ebben igazat kell adnom.-helyeseltem én is. Végszóra a kiszemeltéhez odament egy csaj, és csókkal köszöntötte a pasast. Ezután inkább tovább sétálgattunk a boltba, miközben próbáltam felelenevíteni az emléket mit is akartam venni, mert az a valami nem kakaópor. Bolyonghattunk már a boltba lassan negyed órája, mint három idióta mikor is Jungkook került elénk.-Hát te Mr. Lustaság aki nem akart a boltba kísérni? Csak nem kedvet kaptál?-mielőtt válaszolhatott volna valamit, a két velem levők hamarabb felszólaltak.
-Féltékeeny.-olvadoztak.
-Én ugyan nem vagyok az.
-Akkor mi járatban itt?-teszem csípőre a kezem.
-Csak... hiányoztál?
-Rohadék.-adok neki egy gyenge pofont.
-Ezt most miért?
-Nem tetszik nekem ez a még nem vagyunk együtt dolog. Ha viszonyod van még így is megcsalásnak veszem!-emelem fel fenyegetően mutató ujjamat, szigort varázsolva arcomra. De ezzel ő nem törődött, csak szórakozottam bekapta az ujjam. Kitágult szemekkel néztem rá majd gyorsan kihúztam a testrészem a szájából.-Ez nem vicces JeongGuk!
-Neked csak Édesem.-kacsintott derekamat átkarolva. Ám én arrébb léptem tőle.
-Eltered a témát!
-Nem is.
-Jó, tudod mit? Most még csak barátok vagyunk, kikell használni, hogy szabad vagyok nem?-és ezzel otthagyva a kosaram kimentem a boltból. Felhúzott ezzel az egész dologgal. Elvileg szeret, de nem akar a párom lenni? Aztán kitudja mennyi emberhez van köze mellettem és azért nem akarja. Velem nem fog szórakozni, ha hamarosan nem kér meg párkapcsolatra akkor majd mással leszek. Velem nem fog kicseszni.
-Jimin, most hisztizel?-jött utánam nyuszdög.
-Aham.
-Arra nem számítottam, hogy be is vallod.
-Neked is bekéne vallanod, hogy egy seggfej vagy. Most pedig megyek kiélvezem, hogy szingli vagyok. Gondolom te amúgy is ezt csinálod a hátam mögött.-morogtam és tovább akartam menni, de elém állt.
-Pici, már leráztam magamról, rajtad kívűl, mindenki olyat akivel volt már testi kapcsolatom. Azért nem akartam, hogy rögtön a pasid legyek, hogy normálisan megkérhesselek rá. Plussz előtte beakartam szervezni pár randit nekünk, hogy ne csak belecsöppenjünk a kapcsolatunkba.-fogta meg a kezem.
-Ohh...-törlöm le az egyik kiszabadult könnycseppem. Csak én lehetek ennyire érzékeny...-Most rosszul érzem magam.-hunytam le szememet szorosan, megbánva közben mindent.
-Nehogy már. Mindketten hibásak vagyunk.
-Mindketten? De most te nem is csináltál semmit.
-Ohh Pici.-simít a hajamra.-Ez az egész a köztünk levő bizalom hiány volt. Te nem bízol a hűségembe, én pedig lefutottam egészen idáig papucsba, mert azt hittem megtetszik neked az a pasi. Ez a probléma két oldalú, nem a te hibád.-mosolygott rám bíztatóan.
-Észre se vettem, hogy pizsamába vagy és papucsba.-vigyorodtam el a látványon.
-Khmm.-zavartak meg minket. A hang forrásához fordultunk, ahol Tae-t és Félixet pillantottuk meg.-Otthagytatok minket.-nyomták a kezünkbe a cuccokat amiket otthagytam.
-Kifizettétek?
-Ohh nem. Képzeld elloptuk és éppen üldöznek minket.-ironizált enyhe gúnnyal.
-Bocsi, ideges voltam és minnél hamarabb leakartam lépni. Majd odaadom az árát a megvett dolgoknak.
-Nem kell, váljon egészségeddé a benne levő cuccok. Viszont máskor ne lépj le nélkülünk, ha alapból te hívtál minket.
-Mit vettél?-érdeklődőtt Jungkook a szatyor tartalma felől.
-Nasit és kaja alapanyagokat.
-Az óvszert kihagytad!
-Tae!!
-Mi az? Én csak szóltam.-húzta be fülét, farkát, Jungkook pedig nevetésbe elegyedett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]
FanficKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik ő az érzéseiddel már nem olyan jó igaz...