8 hónappal később:
Jimin szemszöge:
-Megszületett??
-Te még nem tudtad?-megrázom a fejem.-Jungkook és Choa még bent vannak. Bemenjünk mi is?
-Nem tudom akar e látni.
-Annyira összevesztetek?
-Annyira komolyan azért nem, de kiakadt rendesen.
-Amúgy igaza volt.
-Mért is?
-Egy olyan helyre mentünk ahol melegek voltak csak.
-És? Nem ittam hülyére magam! Én se hisztiztem amikor megközelítették!
-Megkért, hogy ne igyál többet, mert valaki szemezgetett téged magának. Te meg lecseszted, hogy ne parancsolgasson neked, és szándékosan többet ittál.
-Tae, ennek volt előzménye is. Nem csak ennyi.
-Előzménye?
-Úgy volt, hogy neked keresünk egy pasit. Amikor még csak készültem, Jungkook nem szállt le rólam. Azzal cseszegetett, hogy neki sose öltözök ki, és most mért teszem. Biztos valaki másnak csinálom meg magam. Már akkor is leütöttem volna, de amikor nézelődtem hátha találok valaki olyat aki neked is tetszene, és találtam valakit aki jó lett volna, szószerint kirángatott. Egész este velem volt és alig engedett inni. Azért mentünk hárman, hogy szerezzünk neked valakit, de a végén már koncentrálni se tudtam tőle.
-Bla, bla, bla. Szerinted te nem ugyanez vagy? Egy lány hozzászól, és kicsin múlik, hogy felrobbanj.
-Ez nem ugyanaz.
-Miben más?
-Hát.... sokban.
-Például?
-Abban, hogy még vele flörtölnek és azért húzom fel magam, addig ő azon, hogy segítek keresni neked valakit.
-Jó hogy Jimin! Mesélte nekem, hogy már nem olyan közeli köztetek ez a kapcsolat. Ha többször is elutasítod, még szép hogy kételkedik!
-Áhh, szóval ezért fújja fel annyira a dolgokat.-jövök rá a veszekedésünk forrásra.-Azt hiszi nem kell, mert nincs köztünk mostanába annyi nemi dolog. Örülök neki, hogy ennyire kibeszéli neked a kapcsolatunk.-dőlők hátra a székbe.
-Alap dolog, hogy a legjobb barát mindent tud, vagy nem?
-Maradjunk annyiba, hogy Jungkook meg én különbözőek vagyunk. Neki szex kell, nekem szeretet. Ennyire egyszerű.
-Most ezzel azt akarod mondani, hogy ő nem szeret?
-Tudom, hogy szeret. És ez nem egy oldalú.-teszem hozzá, nehogy félreértsen.-A probléma az, hogy nem tudja kimutatni. Az elején még sikerült neki, de mostanába annyira nem, pedig nekem szükségem van rá.
-És ezt nem beszélhetnétek meg?
-De. Azt kéne.-egy sóhajt eleresztek, és gyorsan összekapom magam.-Látogassuk meg őt és a gyerekét.
-Próbáld meg nem felhozni a vitátokat, oké? Ő sem örül a helyzetnek. Olyan hülyeségen kaptok össze, te jó isten.-igazából már az ajtó előtt álltunk. Egy ajtónyira volt tőlünk Jungkook, és az új szülött lánya. Igen lánya lett, még nem tudom mi lett a neve, de Jungkook nem egyszer hülyéskedett azzal, hogy a Jimin nevet adja neki. Mert ez fiú, és egyben lány név is. Ajánlom neki, hogy nem az én nevemmel nevezte el!
-Hát te?-üdvözöl roppant kedvesen az én drága Jungkookom. Legszivesebben.... mindegy is.
-Haza menjek?-vonom fel egyik szemöldököm.-Netán zavar téged a pasid jelenléte??
-Nyugi már.-szól rám Tae.
-Oda letudtok ülni.-mutat szabad kezével a székekre, az újdonsült apuka. A másik kezébe egy csöppség volt.
-Végül mi lett a neve?-kérdezi a fekete hajú barátunk.
-Jeon Jimin.-vigyorodott el Jungkook.
-Merész dolog ez Jungkook.-jegyzem meg hangosan.-Nem baj. Ha egyszer szakítanánk legalább mindig emlékezni fogsz rám.
-Ki mondta, hogy a Jimin névről te jutsz majd eszembe? Mást is hívnak így.-vág vissza.
-Ti most utáljátok egymást?? Azért ennyire nem lehet komoly a dolog.
-Ja igen. Elfelejtettem mondani kedves Tae, hogy ez itt-mutatok Jungkookra.-Kb egy hete tudtam meg, hogy neki volt valakije rajtam kívűl. Egy csaja aki egy éve elköltözött, de nem szakítottak. Éppen Jungkook lakásán voltunk, amikor kopogtattak és kinyitottuk. Egy csókkal üdvözölte kedves páromat, aki elvileg lefagyott és azért nem lökte el a lányt.
-Tényleg azért!
-Megtudtam nyolc, majdnem kilenc hónapnyi párkapcsolat után, hogy Jungkooknak párja volt rajtam kívűl. Mit hozott fel indoknak? Hogy elfelejtett szakítani a csajjal.
-Nem hazudtam.
-És sikerült, így egy hét elteltével, szakítanod vele?
-Még aznap megtettem.
-Nagyszerű.-forgatok szemet, de már nem vagyok olyan borsos kedvembe.
-Tényleg Jimin lett?
-Na ná! Ez a kedvenc nevem.-mondja rám nézve.
-Minden kapcsolatodnak ezt mondtad?
-Mérges törpe.-csóválja meg a fejét.
-Szerencséd, hogy gyerek van a kezedbe.
-Pici Jiminiem.-puszil a lánya feje búbjára.-Már most véded aput.-kuncog halkan, nehogy felkeljen a pici, de már mindegy mert kinyitotta a szemeit.
-Add ide.-nyújtja karjait a kicsi felé, Taehyung. Jimin, nem én Jimin, kuncogva fogadja ahogy egy másik karba kerül.-Én esküszöm bele látok Park Jimin vonásokat.
-Én esküszöm hülye vagy.-sétálok mellé, és én is lenézek a csöppségre, aki mikor rám pillant sírásba kezd. Au.
-Még érzékeny az emberekre.-fog a vállamra Jungkook és inkább visszavette lányát, a fekete hajútól.
-Aham..
Nincs átnézve.💜
YOU ARE READING
Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik ő az érzéseiddel már nem olyan jó igaz...