Taehyung szemszöge:
Amikor megtalálod azt akit szeretsz általában az elején teljesen hibátlannak találod. Amikor kócos, vagy álmos akkor aranyos, mikor izzadt akkor szexi, és ezekhez hasonló. Nehéz olyankor elhinni azt, hogy nem létezik olyan hogy tökéletes. Legalábbis egy darabig. Kora reggel van, ennek az állatnak mellettem fél hattól, egészen mostanáig, fél hétig, szószerint két percenként megszólalt az ébresztője. Még csak ki se nyomja, fel se kel rá. Nekem meg az agyam kihal és kérlel, hogy fojtsam meg a mellettem nyugodtan alvó férfit. Második napom vele, és megvan az egyik legnagyobb hibája.
-Ha majd egybe költözünk külön szobába fogunk aludni!
-Ennyire tervezed a jővőt?-mormogja. Fel kelt!?-Édes vagy. Ne lépjünk rögtön házasságba?-zavaromban a párnába nyomtam a fejem.-Naa nincs ebbe semmi, gyereket nem szeretnél máris?-kuncog.-Nagyon gyorsan haladsz, nem gondolod?
-Fogd be! Az ébresztőre bezzeg nem keltél fel.
-Mi?? Szólt az ébresztőm?!!-pattan fel egyből mikor meglátja az időt.
-Balfasz.
-Mit mondtál?
-Azt hogy moss arcot, csipás szemű.
×××
-Kész vagyok! Hogy nézek ki?-fordul körbe nekem, hogy alaposan megnézhessem.-Tökéletesen egy tökéletlentől.
-Na nekem sietnem kell.-áll meg előttem, és csak bámulunk egymásra. Tegnap feloldódott volt a hangulat, de most kínos. Mi lenne a helyes elköszönési módszer? Tegnap még csókolóztunk, akkor most is lekaphatom nem?
-Hát akkor szia. Majd üzibe zaklatlak, ne merj ignorálni!
-Értettem főnök asszony.
-Hogy mit mondtál??
-Azt, hogy nagyon csini tetszik lenni.-fog a csípőmre, közelebb lépve.-Zaklass nyugodtan, nem bánom ha te teszed.-susogja a fülembe.
-Szívesen fogadnám, ha maradnál.-sóhajtok nem tetszésem kifejezve afelé, hogy mennie kell.
-Nézd a jó oldalát. Egy csomó időd van, hogy túl előre tervezz nekünk egy gyereket.-mondja, de a végén elneveti magát. Haha, kurva vicces. Mért baj az, ha kicsit előre gondolok?
-Kösz.
-Na de tényleg írj.-ölel át majd utána, egy köszönés után siet munkába.
2 év elteltével.
Jimin szemszöge:
-Jeon Jimin.. tetszik a lányunk neve. Nekem is lehetne ilyen nevem.
-Ezt hogy érted?
-Szeretném átvenni a vezeték neved.-kezdem piszkálni a már begyógyult pici sebeket a vállamon, amiket annó kapargattam, ha ideges voltam. A szokás maradt, de már csak ritka.
-De.. de az.. az nem házasságnál van?? Ne piszkáld már!-csapott a kezemre amit azonnal el is húztam, hogy ne kaparjam a bőröm.
-De. Mért talán házasság ellenes vagy?-kínzom inkább az ajkaimat a fogammal, ami ahogy láttam odavonta a figyelmét.
-Nem csak megleptél.
-Akkor benne lennél?
-Persze, ha téged az boldoggá tesz, akkor nekem minden féleképpen megkell tennem. Hat te örülsz, akkor én is. Az én Picim vagy.-simít az arcomra egy csók kíséretében.
-Jeonné Park Jimin.-motyogom közénk, egy szinte már lehetetlenül széles vigyort villantva. Lehet, hogy az elején egy büdös paraszt volt velem, de most ő tesz engem a legboldogabbá.-Ezért ma megúszod a takarítást.
-Te vagy a legjobb.-nyom még egy cuppanósat.
♡ Vége♡
Mostmár tényleg vége.
Tudom, hogy valószínűleg sok hibám volt ebbe a könyvbe, de remélem azért elnyerte a tetszéseteket.
Tökre izgatott vagyok, hogy befejeztem az első könyvem.
Köszönöm a megtekintéseket, és a Vote-okat.♥︎Ha valakit érdekel itt a második könyvem, amit pár napja kezdtem.
Boldog karácsonyt mindenkinek!♥︎♥︎
VOUS LISEZ
Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik ő az érzéseiddel már nem olyan jó igaz...