-Nem gondolod ezt egy kicsit durvának?-lepődik meg tervemen.
-Megdugott úgy, hogy világosan megmondtam nem akarom, elbaszta a családom, erőszakoskodik állandóan, leszopatja magát velem. Soroljam még?!
-A családod amúgy is egy rakat szar, már megbocsáss.
-Anya normális. Nem ítél el. Beszéltem vele.
-De végig nézi ahogy apád megver és lassan kitagad! Hagyjuk már. Ha igazán szeretne megvédene, mert az anyád. Az a dolga. Szerintem csak fél, hogy feljelented őket.
-Elveszed az egyetlen reményem.-sóhajtok fel.
-Egyébként hova mész?
-Haza. Apu szerintem már lassan otthon van.-biggyesztem le ajkaim a gondolatra miszerint mi vár engem otthon. Nem egy szeretet teljes otthon, hanem inkább rengeteg ütés.
-Én azt mondom nyomd fel őket a rendőrségnek.
-Ne beszéld tele a fejem ilyenekkel.
-Te is megmondtad a kapcsolatunk idején, hogy már nem szereted őket. Ezzel csak egy probléma szakadna ki a nyakadból.
-Ja, aztán várna a nevelőintézet.
-Anyám nevelőszülő. Ő majd kihoz, és velünk laknál amíg befejezed a sulit, és még el nem kezdel dolgozni.
-Nem is tudom.
-Gondolkozz rajta. Nekem viszont mennem kell. Áll az alkunk!
Íróiszemszög:
Jimin, miután levált mellőle Félix, továbbra is fájdalmas léptekkel haladt hazafele. Kiskorában sosem hitte volna, hogy valaha lesz olyan, hogy nem akar hazamenni. Egyenesen retteg tőle, de sietnie kell hátha hamarabb hazaér, mint az apja, és akkor nem lesz akkora probléma. Ám ezt nem úszta meg...
-Anyaa, hol van apa?
-Ideges volt mikor nem talált itthon, és lement sörért.-kapcsolgatta halál nyugodtan a tvben folyó csatornákat. Nem érdekelte, hogy mi lesz Jiminnel mikor férje hazaér, és ezt ő is észrevette. Egyre jobban igazat adott Félixnek. Talán az lenne a legjobb, ha felnyomná a szüleit? Feldúltan trappolt szobájába és ennél már csak az idegesítette jobban mikor nem találta ajtaja kulcsát amivel, ha bezárná az ajtót talán biztonságba lehetne apjától. Csipogott a telefonja ami az ágyra dobva hevert, kezébe vette és ráment az értesítésre. Tae írt neki.
---
TaeCsinált valamit veled
nyuszdög???Mért nem válaszolsz?
---
JiminNyugi. Élek még.
---
TaeMit csinált az a mocsok?!
---
JiminMocsok? Nem kibékültél
vele?
---
TaeHaverom, de attól
ugyan úgy egy fasz.
Na???? Mi történt?
---
JiminSemmi. Jól vagyok.
---
TaeTudod ki hiszi el!
Képet, most azonnal!
Sőt! Egy videót amibe
körbe fordulsz, hogy
lássam tényleg semmi
bajod! Egy karcot SEM
akarok látni rajtad!
Esküszöm seggberúgom,
ha látok rajtad!!
---
JiminJó-Jó. Nyugi. Mindjárt
küldöm.
---Telefonját kitámasztva éjjeli szekrényére, távolodik el tőle, miután elindította a videót, de pont akkor hallja csapódni a bejárati ajtót. Szívének dobbanása felgyorsult és gyorsan körbe forog a kamerának. Már épp menne a telefonért, hogy gyorsan leállítsa a felvételt, de akkor már a saját ajtaja is kicsapódott ahol apja állt. Fia hajába kapott és annál fogva rángatta vissza, fejét egyenesen a falba verve.
YOU ARE READING
Suffer for me! (Jikook) [Befejezett]
FanfictionKiszemelni magadnak az új srácot és megfenyegetni őt, hogy rossz hírnévbe hozod nem törődve az érzéseivel. Kihasználni és magadba bolondítani nem olyan rossz, de, ha már megkedveled és ezt visszaadva játszik ő az érzéseiddel már nem olyan jó igaz...