Son periyodumun dönüşünü yaparken hızımı arttırdım. Yorulmuş ve acıkmıştım. Saatlerdir antrenman yapıyordum, ayrıca bu gece havuz temizliğine kalmam gerekecekti. Boş geçecek iki saatlik zamanımda yemek yemeli ve soyunma odasında biraz kestirmeliydim.
Kulvarımın sonuna ulaştığımda çevik bir hareketle mermer zeminin üzerine çıktım. Bonemi ve gözlüğümü çıkarmış, saçlarımı açmıştım. Yine de yorucu bir antrenman sonrası görmek istediğim manzara kesinlikle bu değildi.
Havuzun karşısında oturan Summer bana odaklanmış havalı olduğunu düşündüğü bakışlardan birini atıyordu. Olimpik havuza giydiği plaj bikinileri her seferinde gülmeme sebep olurken bir kez daha gözlerimi devirdim ve havuzdan ayaklarımı çıkarıp tribünün demirine astığım havluyu aldım. Soyunma odasından çıkan Zayn'i görmem ile olduğum yerde kalmıştım. Bana bir saniye bile olsun bakmadan sevgilisinin yanına ilerledi ve kalçasını sıkıp ona bir öpücük verdi. Summer her zaman olduğu gibi mermer zemine oturup havuza ayaklarını geçirdi ve telefonuyla uğraşmaya başladı. Zayn ise kulvarındaki yerini aldı, antrenman yapacaktı.
Summer buraya Zayn'i yalnız bırakmak istemediğinden veya o tür bir sebepten gelmiyordu. Tek amacı aptal Snapchat hikayeleri atmak, sevgilisinin yüzücü olduğunu ve antrenmanlarına, "katıldığını" herkesin bilmesini istemesiydi.
Elimdeki boneye ve gözlüğe baktım.
Biraz daha antrenman yapabilirdim.
Havlumu aldığım yere astım, bonem ve gözlüğümü de aldıktan sonra yedinci kulvara doğru ilerledim. Numaram 7'iydi. Her zaman 7. Kulvarda yarışırdım. Uğurlu sayım gibi bir şeydi.
Sekizde ise genelde hep Zayn olurdu.
Geldiğimi farkettiğinde gözlüğünü takıyordu. Bana umursamaz bir bakış atıp gülmüştü.
"Yüzmeyi mi öğrenmek istiyorsun Hela? İhtiyacın olduğunu biliyorum, çekinmene gerek yok."
Aynı yaptığı gibi umursamaz bir bakış attım. "Öğretmeye sevgilinden başla." Bonemi taktım ve kırmızı gözlüğümü de gözlerime yerleştirirken güldüm. "En azından benim vasfım buraya gelip birilerinin egosunu tatmin etmek değil Zayn."
Suya hızlı bir giriş yaptım ve saniyeler içinde peşimden gelmişti.
Benimle yarışmaya çalışacaktı.
Ona ithafen suyun altında bir takla atarak yüzeye döndüm ve kulaç atmaya başladım. Zayn ile daha önce birkaç kere yarışmıştık.
Hepsinde o kazanmıştı.
Birkaç ay sonra karşı karşıya geleceğimiz bir maç olacaktı. Bu sefer yalnız olmayacaktık üstelik. Ailelerimiz, başka okullardan gelen öğrenciler ve okulun hepsi bizi izliyor olacaktı. O zaman da kaybedemezdim.
Zayn'den nefret ediyordum ve onu göt etmeliydim.
Kendini kandırıyorsun.
Aklımdaki düşünceleri yok etmeye çalışırken daha da hızlandım. Zayn, birkaç kulaç ötemdeydi onu geçebilirdim.
Kendimi zorlayabileceğim kadar zorlarken uca ulaşmıştık ve yine yenmişti beni. Birkaç saniyeyle...
Sinirlerim bozulurken o karşımda alaylı gülümsemesiyle duruyordu.
"Evet, Hela Zayn'e yenilmelere doyamadığı için tekrar bir yarışa kalkıştı ve sonuç ortada."
Summer'ın gıcık sesini duyduğumda telefonunun kamerasını bana doğrultuğunu gördüm. Sinirle bonemi çıkarttıktan sonra havuzdan çıkıp yanına ilerledim. O ise videoyu paylaşmakla meşguldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
underwater 💧 zm [completed]
FanfictionZayn ve Hela su altında ezeli rakiplerdi. 🏅 #1 on zayn #1 on malik #1 on zaynmalik #1 on lukehemmings #1 on calumhood #1 on ashtonirwin