chapter 15 🏅

315 25 16
                                    

Gözlerimi şiddetli bir ağrıyla açtığımda yatak odamdaydım. İlk aklıma gelen şey Alex olmuş ve paniğe kapılmıştım.

En son çocuklarla konuşup şarap içtiğimi hatırlıyordum, ya da çocuklarla konuştuktan sonra içtiğimi.

"Abi." diye seslenmiştim. Kapı açıktı. Saniyeler sonra içeri elinde bir kupayla girdiğinde rahat bir nefes verdim. "Günaydın."

"Günaydın." dedi. O yatağın ucuna otururken elindeki kupayı aldım. Ağzımda bok gibi bir tat vardı.

Kahveden büyük bir yudum aldım. Bacaklarımdaki çıplaklığı hissedebiliyordum ama hatırladığım kadarıyla eşofman giymiştim. Fazlasıyla dağıtmış olmalıydım.

"İş nasıldı?"

"Güzel. Ali'yi çok sevdim. Bir sürü şey öğretti. İyi gittiğimi söylüyor."

"Ne zaman geldin?"

"Gece yarısı."

Kaşlarım çatıldı. "Onda evde olman gerekiyordu."

"Ali beni biraz arabayla dolaştırdı. İyi geleceğini düşünmüş."

"Anladım."

"Kahvaltı hazır. Gecikme diyeceğim ama bir duş alsan iyi olur." demişti yüzüme bakarken.

Odadan çıktığında hızla kupayı yere bırakmış ve aynanın karşısına gitmiştim.

Nemli saçlarım, akan maskaram ve kızarmış gözlerimle berbat görünüyordum.

Banyoya doğru adımladım. Küvet doluydu, yerde sütyenim ve eşofmanım vardı.

Elimi yaklaşıp küvete daldırdım. Su soğuktu. Alex yapmış olamazdı.

Etrafı hızlıca toparlayıp kısa bir duş aldım. Küveti boşaltıp banyoyu temizlemiş ve makineye kirlileri atmıştım. Bir yerden ev işlerine alışmam gerekiyordu ama küçükken evde bunları hep ben yapardım. Çoğu şeyi biliyordum.

Saçlarımı kurutup sıkı bir at kuyruğu yaptım ve giyindikten sonra oturma odasına yöneldim. Alex mutfakta bir şeylerle uğraşıyordu.

"Alex?" Oturma odasına girerken ona seslenmiştim. "Telefonumu gördün mü?"

"Hayır."

Sehpanın üzerindeki kadeh ve boş iki şarap şişesinden çok iki kahve dolu kupa dikkatimi çekmişti. Yaklaşıp onları elime aldım. Soğuklardı.

Onları alıp mutfağa giderken sadece hatırlamaya çalışıyordum. Biri gelmiş miydi? Küveti ben mi doldurmuştum?

Şarap şişelerini çöpe attım ve bardakları yıkadım. Alex ise yapmaya çalıştığı omlet ve pankekle çok eğleniyor gibiydi, bu yüzden ona karışmayacaktım.

Odama döndüm. Etajerin üstünde bulduğum telefonumu açmış ve son aramalara girmiştim.

Zayn.

Gece saat dokuz elli sekiz. Zayn Malik'ten gelen çağrı. Üç dakika konuşulmuş. Ben aramamıştım ama o aradıysa, kesinlikle bir şey yapmıştım.

Kalbim şiddetle çarparken ne bok yediğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

Sarhoşken birilerine mesaj atma huyum oldukça fazla olduğundan mesajlara da girmiştim. En başta Zayn vardı.

Tıklamaya korkuyordum.

Gözlerimi bir süre kapadıktan sonra mesaja girdim. İç çamaşırlarımla aynada çekildiğim bir fotoğraf ve n'aber mesajı.

"Siktir, siktir, siktir." Mesajı iki taraftan da sildim. Görmüştü. Bu yüzden beni aramış olmalıydı.

Ciddi anlamda hiçbir sik hatırlamıyordum.

underwater 💧 zm [completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin