Koridorda karşılaştığım çocuklar onlara pas vermemi beklerken kıçımı kıvırarak aşağı indim.
Ashton'ın dizinde uyandığım zaman henüz kendime gelememişken kucağa alınarak kavga dövüş hastaneye götürülmüştüm. Dört günlük rapor ve olur da babam bir şekilde tekrar gelir diye her gün iki kişinin evde nöbet tutması. Turnuvalara iki hafta üç gün kalmıştı ve koçla konuşup haftasonu da havuzu kullanmak için bir izin kartı istemiştim. Normalde burslu öğrenciler okulun imkanlarından sadece okul saatleri içinde yararlanabiliyordu. Şükürler olsun ki vermişti.
Onlara kızgın değildim sadece zamanımı çaldıklarını düşünüyordum. İki güne dayanamayıp üzerlerine atlayacağımı biliyordum ama bir süre cezalıydılar.
Şimdi ise gayet iyiydim. Tedavi olmuş, dişimi yaptırmıştım. Dudağım küçük bir iz dışında iyileşmiş, vücudum eski haline dönmüştü. Dikkatli bakılınca fark edilecek birkaç şey kalmıştı o kadar.
Alt kata inmiş, mayomu giyinmiş, gözlüklerimi ve bonemi aldıktan sonra havuza ilerlemiştim.
Zayn yine beni şaşırtmayarak ordaydı. Derslere girdiğine bile inanmıyordum vaktininin tamamını burada geçiriyordu. Hocalar da dahil kimsenin bir şey demeye cesareti yok gibiydi zaten.
"Ben de benimki nerde diyordum?"
"Ne zamandan beri seninki oluyorum Zayn." diye sormuştum havuza atlarken.
Sorumu yanıtsız bırakmıştı birkaç dakika. Ta ki ben molaya çıkana kadar. Dinlenmek için sırtımı kenara yasladığımda hızla yanıma yaklaşmıştı, dibime ulaştığında ben ne olduğunu anlamadan beni çevirmiş ve göğsünü sırtıma yaslarken beni duvar ve kendi arasına sıkıştırmıştı.
Ne yaptığını asla çözemiyordum. Hareket edip ona kızmam gerekirdi ama yakınlığı nefesimi kesiyordu.
Kulağıma yaklaşıp, "İnanılmaz derecede dikkatimi çekmeye başladığından beri." diye cevaplamıştı az önce sorduğum soruyu.
"Zayn."
Sudan dolayı ıslak dudakları tenime hafifçe değdiğinde karnımda garip bir his oluştu.
Yavaş hareketlerle ona döndüğümde kalçalarımı tutarak bacaklarımı belime doladı.
"Bundan emin değilim-"
"Neden sadece eğlenmiyorsun?"
Piç gibi gülümsedi. Ah doğru, zaten tam bir piçti.
"Biri görecek Zayn."
Kalbim ağzımda atıyormuş gibi hissediyordum. Sertliğini hassas noktamın tam altında hissetmek beni bayıltacaktı.
Kulağıma eğildi. "Seni daha farklı şeylerin içinde görmek istiyorum. Bu sporcu mayosu yeterli gelmiyor." dedi mayomun lastiğini çekiştirirken. Aniden beni bırakmasıyla sendelerken kendime gelmem birkaç saniyemi almıştı.
O yüzerek kulvarına dönerken avcumu sertçe alnıma bastırdım ve ona arkamı döndüm. Nefesimi kontrol altına almam zor olmuştu. En son kiminle bu kadar yakınlaştığımı hatırlamıyordum bile ama Zayn'in bana bir şeyler hissettirmesi hiç doğru gelmiyordu.
Birkaç hafta öncesinde tek derdi benimle uğraşmak ve kalbimi kırmakken şimdi dikkatini mi çekiyordum? Yoksa bunu da mı şerefsizliğine yapıyordu?
Bir süre daha çalışmayı denedim. Ama dayanamadığımın farkındaydım.
Zayn sayamadığım periyodunun dönüşünü yaparken havuzdan çıkmış ve havlumu alıp soyunma odasına gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
underwater 💧 zm [completed]
FanficZayn ve Hela su altında ezeli rakiplerdi. 🏅 #1 on zayn #1 on malik #1 on zaynmalik #1 on lukehemmings #1 on calumhood #1 on ashtonirwin