W tym rozdziale pojawią się pov
Kiedy wracałam ze szkoły, zobwczyłam Heeseunga... Z tego co widziałam to on też mnie zauważył. Zaczął do mnie biec, więc ja zaczęłam uciekać. Nie widziałam końca chodnika i przewróciłam się na drogę a później...
Heeseung pov:
Wracałem ze sklepu i zobaczyłem Lie. Pomyślałam że do niej podbiegnę żeby się przywitać czy coś. Zaczęła uciekać odemnie i wywróciła się na drogę. Widziałem tylko jak czarna tesla prsejeżdża jej po plecach. Był to okropny widok. Od razu zadzwoniłem po pogotowie. Podbiegłem do niej najszybciej jak się dało. Błagałem ją żeby się obudziła, ale nic nie dało. Około 5 minut później przyjechała karetka i zabrała ją do szpitala.
W szpitalu
-Kim była dla pana pani Lia?- zapytała mnie pielęgniarka, która walczyła o życie Lii.
-była moją dziewczyną...- powiedziałem cichym głosem.
-Bardzo nam przykro, ale pacjentka nie przeżyła...- myślałem że zapadnę się pod ziemię. Lia była najwspanialszą osobą, którą kiedykolwiek spotkałem.
Kilka dni później odbył się jej pogrzeb. Byli na nim wszyscy członkowie enhypen. Nie wiedziałem co zrobić ze swoim życiem, ale też wiedziałam że nie zostawię swoich fanów. Codziennie wpatrywałem się w zdjęcie moje i Lii, co przypominało mi, jak bardzo wspaniałą osobą ona była.
KONIEC
Dziękuję wszystkim za te wszystkie wyświetlenia, gwiazdki, a w szczególności wsparcie. Ta książka się już skończyła, ale nie kończę też moich innych książek, więc wypatrujcie kolejną w najbliższych dniach. Papatki ❤️❤️
CZYTASZ
miłość od pierwszego wejrzenia| Lee Heeseung
ContoDziewczyna dostaje zaproszenie do jej ulubionej wytwórnii a co się dzieje dalej sami zobaczycie...