Alarmımdan önce uyanmış işlerimi halletmiştim. Tam evden çıkarken telefonum titremeye başlamıştı. Alarm çalıyordu. Alarmı kapatıp evden çıktım ve arabama doğru yöneldim.
Arabaya bindim ve Şirkete doğru yol aldım. Şirket evime yakın olduğu için 10-15 dakikada vardım. Arabayı otoparka park edip araban indim, asansöre bindim ve 30. Kata bastım. İşlerimi hızlıca halletmem lazımdı 08.00'de Bay Lee gelirdi ve saat 07.17 idi. Bay Lee gelince bir toplantıya girmemiz gerekiyordu.
Sonunda asansör durduğunda hızlıca odama geçip dosyalara gömüldüm.
__________
"Toplantı bitmiştir."
Duyduğum net ses ile anında yerimden fırladım ve Bay Lee'nin peşine takıldım.
"Felix; Hyunjin ve Mi-yeong'u alıp yeni çıkacak kız grubunun setine gidin. Bir sorun olursa bana haber ver"
Kafamla onayladım ve yavaşca eğildim. Arkamı döndüm ardından telefonumu çıkarıp Hyunjin'ini aradım.
"Efendim Lixie?"
"Mi-Yeong orda mı?"
"Evet burda"
"..."
"Felix, bir şey mi oldu?"
"Ne? Ah. Hayır dalmışım. Neyse Mi-Yeong'u da alıp otoparka gel"
"Neden?"
"Of Hwang, çok soru soruyorsun"
Hyunjin kıkırdadı
"Tamam tamam geliyoruz ama otaparkta söylemezsen başının etini yerim"
"Biliyorum, biliyorum..."
Telefonu kulağımdan çekip kapattığımda asansöre bindim ve otoparka indim. Asansörün kapısının açılmasıyla gördüğüm iki bedenle asansörden inip arabama yöneldim. Arabayı açtım ve sürücü koltuğuna oturdum.
"Hey, Felix"
"Efendim, Hwang"
"Hadi"
"Önce bir arabaya binin. Değil mi?"
Kafasını sallayıp arabada yanıma oturdu. Ardından Mi-yeong da arka koltuğa oturdu. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.
"Ee Felix?"
"Yeni çıkacak kız grubunun setine gidiyoruz"
"Bunun için mi beni bu kadar meraklandırdın, telefonda da söyleyebilirdin!"
Dedikleriyle kıkırdadım.
"Haklısın üzgünüm"
__________
Sete geldiğimizde çekimler çoktan başlamıştı. Biz sadece kontrol amaçlı burdaydık. Biraz hava almaya dışarı çıkmıştım fakat gördüklerim hiç iyi gelmemişti. Mi-yeong resmen Hyunjin'in içine düşüyordu.
Gözlerim dolmuştu. Yavaşça içeri doğru adımladım. Zaten çekimler neredeyse bitmişti.
__________
"Hyunjin. Mi-yeong. Hadi."
Hızlıca arabaya bindiler ve yola koyuldum.
"Mi-yeong. Adersin?"
Mi-yeong adresini navigasyona girdikten sonra evine doğru gittim. Akşam olduğu için Bay Lee arayıp eve geçmemizi söylemişti.
Mi-yeong'u bıraktıktan sonra boş boş sürmeye başladım.
"Seni de evine mi bırakayayım yoksa şirkete mi. Araban şirkette ya"
"Hmm. Sen beni bıraktıktan sonra nereye gidiceksin?"
"Şirkete."
"Felix cidden işine aşıksın."
Burukça gülümsedim ve hayır sana aşığım. Diye geçirdim içimden.
"Felix, Hadi içmeye gidelim"
Dediği şeyle bir saniye de olsa gözüm ona kaymıştı. Başımı olumsuz anlamda salladım
"Yaa, uzun zamandır birlikte içmiyoruz, hadii. Lütfen"
Sesli bir şekilde nefes verip direksiyonu her zaman gittiğimiz bara doğru kırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendship..// Hyunlix
FanfictionHetero olduğunu sanan Hyunjin ve Hyunjin'e aşık olan Felix...