Sahilde oturduk ve dalgaların sesini dinlemeye başladık. Tabi yanımızda alkoller vardı. Şuan tam zamanı diye düşünüp Minho hyungu aldım ve bizimkilerden biraz daha uzak bir yere oturttum ardından yanına oturdum. Bazı şeyleri kendine itiraf etmesi şarttı.
"Hyung, Jisung'u seviyorsun değil mi?"
"Tabiki seviyorum. Hepinizi çok seviyorum"
"Hyung o anlamda denediğimi biliyorsun"
"Şansımı deniyeyim dedim"
"Tamam şimdi bana düzgünce cevap ver"
Yüzünde bir tebessüm oluştu.
"Seviyorum. Hemde her şeyden çok"
"Açıl o zaman."
"Ney"
Bana şaşkınca bakması çok komiğime gitmişti ve kahkaha atmıştım. Şarabımdan bir yudum aldım ve Minho hyunga baktım. Okyanusa doğru bakıyordu, düşüncelere daldığı belliydi.
"Açılmaya cesaretim yok. Ayrıca Jisung beni o anlamda sevmiyordur ki."
"Saçmalama hyung! Sana nasıl baktığını görmüyorsun herhalde ama ben gördüm! Jisung da seni seviyor"
Bana öyle bir baktı ki, o bakış fazla umut doluydu sonra o bakışlar birden hayal kırıklığı ile doldu ardından da tekrar okyanusa döndü .
"Yalan söyleme Felix."
"Yalan söylemiyorum! Ciddiyim! Sana olan davranışlarına ve bakışlarına dikkatli bak. Jisung konusunda çok körsün!"
Hâlâ bana inanmıyordu. İnanmak istemiyordu.
"Neyse yeter bu kadar benin üzerimden konuşmak. Biraz da senden konuşalım"
"Ama-"
"Sus ula"
"Tamam bir şey demedim"
Kıkırdadı.
"Hoşlandığın kişi Hyunjin değil mi?"
Aniden sorduğu soru ile resmen dilim tutulmuştu. Ama beni üniversiteden beri tanıyordu ve sevdiğim biri olduğunu biliyordu.
"Hayır. Hyunjin'den hoşlanmıyorum, ona aşığım"
İtiraf etmemi beklemiyordu büyük ihtimalle bu yüzden bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Kıkırdadım.
"18 yıldır Hyunjin'e aşığım."
Şimdi daha çok şaşırmıştı. Evet ona olan aşkım 5 yaşımda başlamıştı.
"Sigaraya da Hyunjin yüzünden başladın?"
"Evet."
Sigara demişken canım istedi. Paketimi çıkardım bir dal aldım ve Minho hyunga uzattım o da hayır demedi. Sigaralarımızı yaktık.
"İmkansız bir aşk benimkisi,"
Bu sefer okyanusa bakan ben oldum. Sigaramdan bir nefes çektim ve üflerken lafıma devam ettim
"Ama sizinkisi gerçek ve olabilecek bir aşk. İkiniz de birbirinizi seviyorsunuz"
"Haklısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendship..// Hyunlix
FanfictionHetero olduğunu sanan Hyunjin ve Hyunjin'e aşık olan Felix...