Kendimden, çillerimden nefret ediyorum!

2K 195 71
                                    

Bolumu 'Lana Del Rey - Dark paradise' dinleyerek okumanızı tavsiye ederim

Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım. Üstümde de kıyafetler vardı. Sanırım rüya görmüştüm?

"Felix? Uyanmışsın!"

Yanımdan gelen çekingen sesle o tarafa dönmedim fakat bunun bir rüya olmadığını anladım. Kendime geldiğimi hissettiğimde tüm bedenimi ona doğru çevirdim ve yataktan dikeldim. Bu iş artık burda bitmeliydi. Bir daha cesaretimi toplayamazdım.

"Sözümü sakın bölme Hyunjin, ilk ve son kez konuşacağım. Hatırlıyor musun ilk tanıştığımız zamanı? 5 yaşında kum havuzunda ben ağlarken yanıma gelmiştin ve neden ağladığımı sormuştun hatırlıyor musun?"

Kafasını salladı.

"Neden ağlıyorsun diye sorduğunda diğer çocukların çillerimla dalga geçtikleri için ağladığımı söylemiştim. Hiç unutamıyorum, beni ayağa kaldırıp yüzümü ellerin arasına almıştın ve burnuma bir öpücük bırakmıştın ve 'Hayır! Onlar yanılıyorlar! Çillerin çok muhteşem!' Demiştin"

Aklıma gelen anılarla kıkırdadım. Bir iç çekip devam ettim.

"O zaman ne demek olduğunu bilmesem de tam anlamıyla midemde kelebekler uçuşumuştu. Çok mutlu olmuştum. Tabi o zaman anlamamıştım fakat 6. sınıfta yine aynı olaylar yüzünden ağlarken önce o çocukları dövmüştün ardından arkanı dönüp aynı şekilde burnuma öpücük kondurmuştun ve 'Korkma, ben varken kimse sana zarar veremez' demiştin."

Histerik bir şekilde güldüm.

"Çok mutlu olmuştum ama bilemezdim ki bana en çok zarar verecek kişinin senin olacağını"

Dediğimde gözlerindeki anlamazlığı gördüm. Hâlâ anlamıyordu!

"O zaman anlamıştım sana aşık olduğumu."

Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Cidden hiçbir şekilde aklına gelmemiş miydi? Gözülerim doldu.

"Sana yıllardır aşığım Hwang Hyunjin. Lise de birkaç kez okula gelmemiştim, hatırlıyor musun? O zaman intahara kalkışmıştım."

Gözleri şaşkınlıkla açıldı ve gözlerinden bir damla yaş süzüldü. Ben ise çoktan ağlamaya başlamıştım.

"Tabi o zaman ergenligin zirvede olduğu için sikmediğin kız kalmamıştı. Bende zaten senin yüzünden sigaraya başladım."

Gözlerindeki ölümü gördüm. Ölme isteğini gördüm. Benim bu halimi görünce acı çekiyordu.

"Senden nefret ediyorum ama seni seviyorum da! Seni sevmemden nefret ediyorum! Kendimden, çillerimden nefret ediyorum!"

Daha çok ağlamaya başlamıştım. Yaklaşacakken bağırdım.

"YAKLAŞMA! Yaklaşırsan seni affederim. Uzak dur benden, benden olabildiğince uzak dur artık! Şimdi defol evimden!"

"Felix-"

"Çık dışarı! Çık!"

"Peki, ama şunu sorucam. Seungmin bunu biliyor muydu?"

"Sadece Seungmin değil. Herkes biliyordu. Hayır onlara ben söylemedim sadece Seungmin'e söyledim diğerleri de anlamıştı zaten. Yani bir farkında olmayan sendin Hwang, senin gözün anca dışardaki o güzel kadınlar görür. Şimdi siktir git sevgilinin yanına."

(Yazar: bolumu Lana Del Rey dinleyerek yazdım ondan da bir tik havaya girdim)

Friendship..// HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin