Hyunjin
Felix Avusturya'ya gideli iki hafta olmuştu. Diğerlerinin içten içe bana tavır aldıklarını hissediyordum fakat bunu yansıtmamaya çalışıyorlardı. Felix'i gerçekten çok özlemiştim o itiraftan sonra küçük çaplı bir şok geçirmiştim.
Olanları Kate -sevgilim- bilmiyordu. Bu yüzden neden dalgın olduğumu sorup duruyordu. Bende iş ile ilgili diye geçiştiriyordum. Telefonumun çalması ile düşüncelerimden sıyrıldım. Jisung arıyordu.
"Efendim?"
"Hyunjin attığım konuma gel"
"Ne? Nede-"
Telefonun yüzüme kapanmasıyla konuma baktım. Han Nehri'nin orasını gösteriyordu. Arabama bindim ve konuma gittim. Konuma gelince arabadan indim ve etrafıma bakındım. Jisung bir bakta oturmuş nehire bakıyordu.
"Jisung"
Ona seslenmemle bana döndü.
"Otur"
Dediğini yaptım ve yanına oturdum. Çok soğuk davranıyordu?
"Bir şey mi oldu?"
Bana döndü
"Oldu Hyunjin. Oldu!"
"Ne? Noldu?"
"Bir de soruyor musun? Felix gitti. Hemde senin yüzünden gitti."
Oh konuyu şimdi anladım.
"Evet Felix gitti..."
"Ve sen, Felix gittikten bir hafta sonra bizi sevgilinle tanıştırdın!?"
Sessiz kaldım.
"Sen o kıza aşık değilsin Hyunjin, sen Felix'e aşıksın. O gün çok dalgındın. Ayrıca o kıza Felix'e baktığın gibi bakmıyorsun!"
"Çünkü Felix benim sadece arkadaşım"
"Hâlâ arkadaş diyor. Tanrım!"
"Ben Kate'i seviyorum Jisung."
"Sen Kate'in vücudunu seviyorsun Hyunjin"
Vücudunu kelimesini vurgulamıştı.
"Hyunjin. Bak, sen Felix'i seviyorsun. Tanıştığımız zamandan beri farkındayım, sen farkında olmasan bile."
"Jisung, ben gay değilim ki! Daha önce hep kızlardan hoşlandım. Hiç, bir erkeğe ilgi duymadım."
"Öncelikle kızlardan hoşlanmadın, kendini kandırdın. Daha önce bir erkeğe ilgi duymadın çünkü farkında değildin fakat Felix'e aşıktın."
"Ben neden fark etmedim o zaman? Nasıl Felix'e aşık olup farkına varmam Jisung, bunu açıkla bana"
"Bilmem. İnsan ilk başta farkına varamıyor. Bende Minho'dan hoşlandığımı bir yıl sonra fark etmiştim. Ama seninki bir tık uzun sürmüş. Lütfen daha da uzatma bunu ve fark etmeye çalış. Yoksa sen fark ettiğinde çok geç olacak ve artık Felix olamayacak. Seni üzgün görmek istemiyorum. Bir an önce fark etsen iyi olur."
Son sözlerini söyledi ardından kalktı ve beni düşüncelerimle yalnız bıraktı. Aslında haklı olabilirdi. Kate'in vücudunu seviyorum sanırım. Dün sevişirken bir ara Kate'i Felix diye görmüştüm ve o ara hiç almadığım kadar bir haz almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendship..// Hyunlix
FanfictionHetero olduğunu sanan Hyunjin ve Hyunjin'e aşık olan Felix...