Sabah Hyunjin'e dosya vermek üzere erkenden kalktım. Evden sadece telefonumu ve vereceğim dosyayı alarak çıktım. Arabaya bindim ve Hyunjin'in evine doğru sürdüm.
Hyunjin'in evine vardığımda arabadan indim ve zili çaldım. 1 dakika sonra kapıyı bir kadın açmıştı.
"Hyunjin evde mi acaba?"
"Oh Hyunjin'e geldin. Hyunjin, hayatım burda birisi seni soruyor"
Ne demişti o? 'Hayatım' mı?
"Kim beni soruyor"
Hyunjin geldi ve kadının dudağına bir buse kondurup bana doğru dödü.
"Oh, Yongbok"
Bana sarılacağı zaman geriye doğru bir adım attım
"Bana Yongbok denilmesinden hoşlanmadığımı biliyorsun"
"Üzgünüm Yongbok"
Sırıtarak söylediği şey beni çok sinirlendirmişti.
"Bana bir daha Yongbok dersen-"
"Sakin ol Yongbok"
Gözlerimin içine bakarak söylediğinde deliye dönmüştüm. Sinirle ona bakarak dosyayı yere bıraktım ve arkamı dönüp arabama yöneldim. Arabamın kapısını açıp binerken ona bakmıştım ve söylediği şeye daha çok sinirlenmiştim.
"Yong- Felix özür dilerim"
Arabaya bindim ve eve gittim. Baksırım hariç tüm eşyalarımı çıkarttım ve eşyalarımı bir yerlere atıp hızlıca lavaboya girdim ve kapıyı kilitleme ihtiyacı duymadım zaten evde kimse yoktu. Suyu soğuğa ayarladım ve su ağzına kadar dolunca yavaşça küvetin içerisine girdim. Suya alışınca kafamı da içine sokup düşüncelere daldım.
Anlamıyordum daha önce lise harici Hyunjin'in bir sevgilisi olduğunu görmemiştim. Kadın çok güzeldi, sarışın yeşil gözlü birisiydi ve yüzünde benimkisi gibi kirleri yoktu. Yani çilleri. Bugün sırf Hyunjin seviyor diye çillerimi kapatmamıştım.
Bunun aklıma gelmesiyle kafamı sudan çıkartmadan ellerimi yüzümü götürdüm ve tırnaklarımla yanaklarımı çizmeye başladım. Sanki onları kazıyabilecekmişim gibi, sanki onlardan kurtulacakmışım gibi.
Onun gibi olmak istiyordum. O çok güzeldi neden ben öyle değilim? Neden neden neden neden!
Birden kolumdan tutulup çekilmem ile derin bir nefes almıştım. Ne zamandır ordaydım? Beni tutan kişiye bakmamla Hyunjin'i görmeyi beklemiyordum.
"Ne yaptığını sanıyorsun? Sadece sana Yongbok dediğim için kendini öldürmeye falan mı çalışıyorsun!? Ayrıca yüzüne ne yaptın!"
Dediğiyde yutkundum. Ne diyecektim? Hiçbir şey bilmeden çok rahatlıkla konuşuyordu benimle ama bu benim canımı yakıyordu ve cidden çok yorulmuştum artık.
"Biliyor musun, senden nefret ediyorum Hwang Hyunjin. Senin beni fark etmemenden, senin ayran gönüllülüğünden, senin bana çektirdiğin her şeyden nefret ediyorum Hwang Hyunjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendship..// Hyunlix
Fiksi PenggemarHetero olduğunu sanan Hyunjin ve Hyunjin'e aşık olan Felix...