Hyunjin
Felix Minho'yu aldıp başka bir yere oturdup konuşmaya başladığında Jisung'un onlara nasıl baktığını gördüm ve bende Jisung'u alıp baska bir yerde oturdum. Zaten diğerleri fingirdeştiği için bir sorun yoktu.
"Bir şey mi oldu?"
"Evet."
"Ne oldu?"
"Jisung, Minho hyungtan hoşlanıyorsun değil mi?"
"Ne? Kim? Ben mi? Pfft ahahahha güzel şaka haha"
"Şaka yapmıyorum Jisung. Ciddiyim. Ayrıca çok belli ediyorsun"
"Cidden mi?"
"Hmhm"
"Off, senden saklamayacağım. Hyunjin ne bok yiyeceğim ben!? Minho hyungun Felix'ten hoşlandığını düşünüyorum. Hyunjin çok kötüyüm"
Birden ağlamaya başladığında hemen onu kendime çekip sarıldım. Biraz bu şekilde durduk ve biraz daha sakinleşince konuşmaya başladım.
"Bilmiyorum bence Minho hyung Felix'ten hoşlanmıyor. Önceden senden hoşlandığını düşünüyordum ama şimdi bilemiyorum, Felix ile çok yakınlar. Ancak ne olursa olsun Minho hyunga açılmalısın anlayışla karşılayacaktır."
"Ama arkadaşlığımız biticek, bunu istemiyorum"
"Ben öyle düşünmüyorum dediğim gibi Minho hyung anlayışla karşılayacaktır, olgun davranıcaktır"
"Açılmalı mıyım yani?"
"İçinde kalmasından ve daha çok üzülmenden daha iyidir değil mi? Bence açılmalısın. Hemde bu gece"
"Ney"
"Beni duydun"
"Bilmiyorum of"
"Bilmiyorum değil, yapacağım diyeceksin lan!"
"Ya cesaretim yok"
"Nerde ace Hanji???"
"Burda"
"E o zaman!?"
"O zaman?"
"Of salak anlamadı, YAPARSIN HAN JİSUNG"
"YAPARIM HWANG HYUNJİN"
"NİYE BAĞIRIYORUZ?"
"BİLMİYORUM"
"Bir şeyi de bil be!"
"Sus Hwang pisliği"
Sadece ona dil çıkarmakla yetindim.
"Neyse minsungdan çok konuştuk biraz hyunlixi anlat"
Göz kırpmıştı fakat bir şey anlamamıştım.
"Ne?"
"Hyunlix işte, sen ve felix"
"Güzel şaka"
"Şaka yapmıyorum Hyunjin. Ciddiyim. Ayrıca çok belli ediyorsun"
"Jisung saçmalama. Ben erkeklerden hoşlanmıyorum. Kızlardan hoşlanıyorum."
"Emin misin"
Tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.
"Son kararım."
Vücudunu bana doğru biraz daha çevirdi.
"Fark etmedim mi sanıyorsun? Hah"
"Neyi? Jisung açık konuş!"
"Of! Felix'i kıskanıyorsun ama bunun farkında değilsin seni süper zeka. Sen hâlâ kendini kandır yok kızmış falan filan."
"Jisung sen çok fazla Wattpad okuyorsun. Yok öyle bir şey."
"Bok bu arada. Bal gibi de var. Minho hyungun Felix'e suni teneffüs yaparken ve bacağına masaj yaparken ki bakışlarını gördüm benden fazla kıskandın"
"Saçmalama."
"Ayrıca Felix ve o adam asansörde kaldığı zaman onlar kurtulduğunda Felix o adamın omzunda uyuyordu. O zaman da adama öldürecekmiş gibi bakmıştın."
"Yabancı biri olduğu içindi."
"Peki ya, toplantı odasında Jeongin Felix'e hamile misin dediğinde Felix'ten önce atladın söze bu da kıskandığını gösterir"
"Hayal dünyadan çık Jisung. Orası iyi bir yer değil."
Yanından kalktım ve okyanusun kenarında dolaşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friendship..// Hyunlix
FanficHetero olduğunu sanan Hyunjin ve Hyunjin'e aşık olan Felix...