Aynı şeyi.

1.9K 201 44
                                    

Minho

Felix ile olan konuşmamız beni cesaretlendirmişti. Sigara paketi bittiği için büfeye sigara almaya gitmişti Felix. Hazır cesaret gelmişken ve Hyunjin Jisung'un yanından kalkmışken tam kalkıp Jisung'un yanına gidicektim ki yanımda ses duydum. Baktığımda Jisung'u görmeyi beklemiyordum.

"Hyung konuşabilir miyiz?"

"Oh, bende yanına gelecektim şimdi, benimde konuşmak istediğim bir şey var."

"Tamam sen başla o zaman"

"Hayır sen başla"

Daha cesaretimi tam olarak toplayamamıştım bu yüzden ilk onun başlamasını istemiştim. Derin bir nefes aldı.

"Tamam. Hyung ben senden hoşlanıyorum!"

Duyduğum şeyle âdeta dilim tutulmuştu.

"Ne?"

"Hyung özür dilerim, ama seni çok ama çok seviyorum sana tutuldum hyung, seni herkesten ve her şeyden kıskanıyorum. Bugün Felix'in hayatı söz konusu olsa da seni kıskandım. Ve bunun için kendime kızdım özür dilerim hyung, seni kıskandığım için, seni sevdiğim için özür di-"

Lafını tamamlamasına izin vermeden dudaklarına yapıştım. Şaşırdığını için bir süre karşılık vermemişti fakat yaptığım şeyi idrak ettiğinde karşılık vermeye başlamıştı. Nefessiz kaldığımızda dudaklarımızı ayırdım ve alnımı onun alnına yasladım ve dudaklarının üzerine fısıldadım.

"Özür dileme Han Jisung. Benden özür dileme. Hele ki bana olan sevginden dolayı özür diliceksen asla ama asla dileme."

Mükemmel ötesi yazarınız anlatıyor

Felix sigarası ve dolu gözleri ile karşısındaki minsung çiftini izliyor ve kendisi de Hyunjin ile böyle olmak istiyordu fakat böyle bir şeyin imkansız olduğunu, asla olmayacağını da biliyordu.

Yan tarafında hareketlilik hissetti ve o tarfa döndü. Hyunjin'i görmesi ile şaşırdı.

"Çok yakışıyorlar, değil mi?"

"Evet"

Hava karanlık olduğu için şanslıydı Felix, çünkü Hyunjin dolu gözlerini görmüyordu.

"Ne konuştunuz Minho hyungla?"

"Ona cesaret verdim. Siz ne konuştunuz Jisungla?"

"Aynı şeyi."

Felix'in sigarası bitince söndürdü ve paketini çıkartıp bir tane daha alıp onu da yaktı.

"Çok sigara içiyorsun"

Omuz silkti ve sigarasından bir nefes çilli olan.

"Bir şey olmaz"

"Bok bir şey olmaz! Geçen kan kusuyordun, ya tekrar başlarsa!?"

Kan kusmam hiç kesilmedi ki tekrar başlasın

Diye geçirdi içinden çilli olan.

"Çok konuşuyorsun, Hwnag."

"Senin için konuşuyorum, Lix."

Friendship..// HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin