İyi misin?

2.7K 218 71
                                    

"Kırmızı şarap"

"Viski"

Barmen hızlıca istediklerimizi koymuştu. Hyunjin fondip yapmıştı, ben hala şarabımı yudumluyordum. Bu gidişle Hyunjin çok sarhoş olucaktı...

__________

Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Bardan sonra birkaç şişe şarap ve iki paket sigara alıp evde devam etmiştim. Dün olanları boşvermeye çalışıp kendimi duşa atmıştım.

Soğuk su iyi gelmişti. Duştan çıkıp üstüme siyah bir takım elbise geçirdim. Cüzdanımı, telefonumu ve anahtarımı cebime attım. Arabanın anahtarını aldığmda evden çıktım. Arabaya bindim ve bir süre yoldan sonra bir büfenin önünde durdum. Bir paket sigara aldım ve arabama atlayıp şirkete doğru yol aldım.

__________

"Felix, şunları Bay Bang'ın odasına götürür müsün? Benim çıkmam gerek. Minji evde sorun çıkarmış. Üzgünüm"

Yeonjun hyungtu bu. Soobin adında bir doktor ile evliydi ve bir tane de kızları vardı. Anlaşılan Minji, Yeonjun babasını özlemiş. Gülümsedim ve cevap verdim.

"Sorun değil, hyung. Ver bana"

Yeonjun hyungtan dosyaları aldım, dediği gibi Chan hyungun odasına getirmiştim. Ama Chan hyung yoktu. Anlaşılan Seungmin ile bir yerlerde yiyişiyorlardı. Seungmin ben ve Hyunjin üçümüz çocukluk arkadaşıydık. Chan ve seungmin 3 senedir beraberlerdi ve gerçekten çok güzel bir ilişkileri vardı.

Kafamı iki yana salladım. Tam kapıyı açıp dışarı çıkacakken kapı açıldı ve Chan hyungu ve arkasındaki arkadaşımı gördüm. İkisi de bana 'bir şey mi oldu' bakışı atıyorlardı. Sessizliği bozan Chan hyung oldu.

"Bir şey mi oldu, Felix?"

Kafamı hayır anlamında salladım ve açıkladım.

"Minji evde sıkıntı çıkarmış, gitmesi gerektiğinden Yeonjun hyung benden şu dosyaları getirmemi istedi."

Bir saniyeliğine elimle işaret ettiğim dosyalara döndü bakışları ardından tekrar bana döndü.

"Lix, aşkım, iyi misin"

"İyiyim merak etme, Min"

"Felix. Ne old-"

Seungmin'in sözünü çalan telefonum bölmüştü. Bay Lee arıyordu.

"Efendim, Bay Lee"

"..."

"Hemen gidiyorum oraya Bay Lee"

Telefonu kapatıp cebime attım. Tam kapıdan çıkıcakken Seungmin arkamdan seslendi.

"Ne oldu"

"Yeni çıkacak olan kız grubunda bir sorun yaşanmış gitmem lazım"

"Anladım, şimdi kurtuldun ama bir dahaki sefere kurtulamayacaksın"

Kıkırdadım ve odadan çıktım.

Friendship..// HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin