İtiraz yok demiştim

2.2K 207 73
                                    

Hyunjin

Felix'in, asansörde birden bayılması ile yere düşmeden ellerimi beline doladım ve kendime doğru çektim.

Asansörün kapısı açıldığında onu hiç zorlanmadan kucağıma alarak koşarak arabama gelmiştim. Felix'i arka koltuğa yatırdığımda bende sürücü koltuğuna geçip gaza basmıştım.

__________

Felix'e bir kaç test yapmışlardı ve serum takmışlardı. Ben ise şuan başında bekliyordum.

"Hyunjin?"

"Oh, Felix uyanmışsın!"

Hemen ayağı kalkıp sarılmıştım. Sonuçta en iyi arkadaşlarımdan biri. Arkadaş... Toplantı odasında kıskandığım için öyle demiştim. Ama neden kıskandığımı anlayamamıştım.

"Dur bekle doktor çağırıp geliyorum."

Koşarak dışarı çıktım ve doktoru çağırdım.

"Felix, kaç gündür yemek yemiyorsun?"

Bir kaç saniye düşündü.

"En son cuma günü yedim sanırım"

"İyi de bugün salı!"

Biraz sesimi yükseltmiştim.

"Acıktığımı hissetmiyorum."

__________

"İtiraz yok benimle kalıcaksın"

"Ama-"

"İtiraz yok demiştim"

"Of peki"

Felix'in serumu bitmişti ve şuan benim arabamdaydık. Doktor Felix'in kan kusmasının nedenini, stres, üzüntü, fazla sigara/alkol tüketimi olarak açıklamıştı ve bir kaç ilaç yazmıştı.

Felix bende kalcak. Onu kendi haline bıraksak ne yemek yer ne de ilaç içer. Bu bayılmaları ilk defa olmuyordu zaten, lise de de çok fazla oluyordu.

Felix'in keyfi yerine gelsin diye, Felix'in en sevdiği şarkıyı, A Little Braver'ı açmıştım.

Şarkıya eşlik etmeye başladı. Gerçekten sesi çok güzeldi. Derin bir sese sahip olduğu için rape daha odaklıdır aslında ama bu şarkıda kendini buluyordu adeta.

Friendship..// HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin