*Aster'ın gözünden 7 yıl öncesi...*
Masada oturmuş yemek yiyorduk. Sonrasında çok iyi anlaştığım ve sevdiğim kardeşim Five ayağa kalktı ve babamla kavga etmeye başladılar. En sonunda Five sinirlenip kapıyı çarparak akademiden çıktı, bende ne hikmetse arkasından koşarak peşinden gittim. Açtığı portalların içinden geçip onu kovalıyordum, elimden geldiğince hızlı koşuyordum ama o yorulmaksızın ilerliyordu. En sonunda tam onu yakalayacağım sırada, bir portal daha açtı ve oradan geçtiğimde kapkaranlık bir ortam beni karşıladı. Orada acıkmıyor, susamıyor, duş alma ihtiyacım olmuyordu. Gece/gündüz kavramı yoktu. Sonsuza kadar herşey aynı, bomboş ve karanlıktı. O yerin bir duvarı, bir sonu yoktu. Ne kadar yürürsen yürü, asla sonu gelmiyordu... *
*Günümüz*
Güçlerimiz geri geldikten sonra kardeşlerimle beraber Akademide yaşamaya karar verdim. Luther karısı ile, Diego karısı ile, Five Dolores ile, Klaus Ben ile, Victor ve ben yanlızdık. Tüm günümü boş geçirmektense Victor ile zaman geçiriyordum.
Victor(yukarıdan sesleniyor) : Aster şuna bir bakman lazım!
Hızlıca yukarı, odasına çıktım. Kapıyı açtığımda Luther elinde üstünde mumları olan kocaman bir pasta ile, Diego ve Lila düdükleri çalarken, Five onların haline acırcasına Klaus'un kafasında (zorla takmış olsa gerek) huni ile onların haline acırken, Sloane ve Victor ise hediye paketlerini tutarken, Ben ve Allison ellerinde !çki şişesiyle beni karşıladılar.
Aster: Unutmamışsınız!
Klaus: Pff, yapma ama Aster en sevdiğim kardeşimin doğum gününü unutur muyum ben yahu!
Yüzümde hüzünlü bir tebessüm oluştu bu sefer. "Boşluk" ta 7 sene boyunca kimse doğum günümü kutlamamıştı... Bunları düşünmek bana acı veriyordu.
Allison: Öyleyse neyi bekliyoruz?!
Diego yanıma gelip beni elimden çekiştirerek doğum günü pastasının yanına götürdü. Mumları üflediğimde herkes beni aşkışladı (özellikle Klaus ıslık bile çaldı) Diego yanıma gelip bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı.
Diego: Doğum günün kutlu olsun doğum günü kızı :)
Bu söz bana iyi gelmişti. Evime geri döndüğümden beri kıyametle uğraşıp durduğumuzdan doğum günümüzü kutlayamamıştık. Bugün hepimizin doğum günü olsa da Five ve bana daha çok ilgi gösteriyorlardı.
Sloane: Öyleyse artık herkes hediylerini açabilir!
Sloane herkese sırasıyla hediyelerini verdi.
Klaus: Sloane o kutu kimin?
Sloane şaşırmış gözleriyle elinde son kalan kutuya bakıyordu. Üstünde kime ait olduğuna dair bir isim yoktu. Garipti-
Five: Bence açıp bakmalıyız.
Five Sloane'in yanına ışınlanıp kutuyu elinden aldı ve masaya koydu. Açıp içine baktığında gözlerimle tam seçemediğim şeyi eline alıp kutudan çıkarttı ve etrafını incelemeye başladı. Saçı ve giysileri olmayan, gözleri oyulmuş, ayağının biri kırılmış porselen bir bebek vardı.
Victor: Bu da neyin nesi?
Klaus kollarını iki yana açıp uzunca esnedi ve bana sarılıp bir eliyle saçımı karıştırıp diğer eliyle !çki şişesini tutuyordu.
Klaus: Bence bu oyuncak All'ın kızının oynayabilmesi için hediye edilmiş. Gayet güzel bir bebek ayrıca.
Five Klaus'u susturup en yakınında ben olduğum için bebeği benim elime verdi ve kutunun etrafını inceledi, ama hiçbir şey bulamadı.
Five: Mutlaka bir not bırakmış olmaları lazım!
Tam o sırada Ben ona cevap verdi.
Ben: Belki not'u yanlış yerde arıyoruz?
Five Ben'e bakıp gülümsedi ve bebeği alıp yere attı, parçaları her yere dağılırken bir yandan da aradığımız not parçası Diego'nun ayaklarının önüne düştü. Diego not'u alıp içini açtı ve sesli okumaya başladı.
Diego: "Sevgili Victor Hargreeves'e, sana güzel bir haberim var. Eskiden çok değer verdiğin bir kadınla ilgili. Daha fazla şey öğrenmek istiyorsan şu numarayı ara. +176 122 245"
Bu da neyin nesiydi şimdi?!
Victor: Sissy...
Victor numarayı eline alıp telefon'a yöneldi. Tam numarayı tuşlayacakken yanına gittim ve elini çektim.
Aster: Bekle, herkes dinlesin. Belki adam/kadın'ın ağzından bir şeyler yakalayabiliriz.
Victor tamam anlamında başını salladı. Herkes geldiğinde Victor derin bir nefes aldı ve numarayı tuşlamaya başladı.
☂︎Selaam! Bu hikayeyi drac_five55 ile beraber yazıyoruz. Bilginize...
☂︎Hikayeyi nasıl buldunuz?
☂︎Hatırlatma: Her gün yeni bölüm!
☂︎591 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella Academy
Fanfiction~TAMAMLANDI~ ☂︎ Aster Hargreeves 13 yaşında kardeşiyle babasının kavgasından sonra Five'ı durdurmak için peşinden gitmişti, Five'ın açtığı portallar'dan ardı ardına geçtiği sırada "Boşluk" adını verdiği yerde 7 sene boyunca kaldı. Tesasüfen karşılaş...