! Hatırlatma!
Aster: Ne old-
-Five eliyle ağzımı kapatıp beni yere yatırdı.
Five: Aşağıdan gelen silah seslerini duymuyor musun?!
-Bir müddet bekledik, en sonunda sesler kesilince ayağa kalktık ve balkondan aşağıya baktık, yerde masum çocukların c€setleri, çalışanların c€setleri, kısaca aşağısı mezarlıktan başka bir şey değildi. Five arkamızdan gelen ses ile elimi daha sıkı kavradı.
X: Sürpiiiz!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Arkamıza döndüğümüzde karşımızda hiç beklemediğimiz biri duruyordu. Tiger olsa bu kadar şaşırmam :/
-Kaynak: Pinterest
Benedict: Ne oldu bayan Aster?
Five adama gözlerini kısıp baktı.
Five: Ne istiyorsun?
Benedict: Sadece size davetiye kartını getirmiştimm.
Yanımıza yaklaşıp kartları bana ve Five'a verdi.
Benedict: Siz çocukları içeri almıyorlar ama siz bu kartları gösterdikten sonra hiç şüphesiz içeri alırlar diğelimki bir sorun çıktı o zaman 813 dersiniz her türlü alırlar.
Yine şu 813 boku.
Five: Masum insanları neden öldürdünüz!?
Benedict: Ben öldürmedim, o işlere ben karışmıyorum elimi kana bulandıran bir adam değilimdir. Herneyse tekrar görüşmek üzere çocuklar oradaki davetiyede randevuyla alakalı ayrıntılar mevcut. Ama şimdiden söylüyorum sadece ikinize özel.
Dedi ve göz kırpıp kendini balkondan attı. Aşağıya baktığımızda ise yoktu.
Five: Eğer bununda özel güçleri varsa hiç iyi olmaz.
Aster: Merak etme biz matematiğini yaptık sadece Ava Michealson, Micheal, Mary, Sarah ve Ryan bokunun var.
Five içini çekip elimden tuttu ve beni aşağıya indirdi.
Five: Ne güzel de günümüzün içine sıçtılar ama değil mi? :)
Aster: Ne demezsin.
Five: Öyleyse eve gidebiliriz.
Dondurma aldığımız sokağa geldiğimizde yağmur yağmaya başladı, Five rastgele bir dükkana girip şemsiye olup olmadığını sordu. Yürümeye şemsiyenin altında devam etti. Sokağın sonunda durdu ve çenemden tutup bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella Academy
Fanfiction~TAMAMLANDI~ ☂︎ Aster Hargreeves 13 yaşında kardeşiyle babasının kavgasından sonra Five'ı durdurmak için peşinden gitmişti, Five'ın açtığı portallar'dan ardı ardına geçtiği sırada "Boşluk" adını verdiği yerde 7 sene boyunca kaldı. Tesasüfen karşılaş...