9- ☂︎ İllizyon

286 33 119
                                    

!Hatırlatma!

Mary: Tiger geldiğinden beri herkes onun tuhaf bir çocuk olduğunu anlamıştı, kaçmadan önce tüm binaya patlayıcı sistem kurmuş ve gücüyle patlatmış. Biz şans eseri bahçedeydik. Bu sayede ufak izlerle kurtuluverdik ama kalan 27 çocuk öldü.

Aster: Aa toplamda 48 özel çocuk doğduğuna göre şu an hayatta olan 20 çocuk var diyelim. 7 si bizim akademi, 3 ü sizsiniz. Biri Tiger, kalanları da serçe akademisi. Peki son kişi kim?

Mic: Ava Michelson.

! Hatırlatma Bitti!

Aster: Ava Michealson mu?

Micheal bana uzaylıya bakar gibi bir bakış attı.

Mic: Bilmiyorum deme sakın?

Umm...

Aster: Doğrusunu söylemek gerekirse hiçbir fikrim yok.

Mary: Amerikalı şarkıcı. Son zamanlarda çıkardığı "Cennetin Kapıları" ve "Şeytanın Gözleri" adlı şarkılarını duymadın mı?

Aster: Hayır duymadım!

Mic: Herneyse bunun bir önemi yok. Kız Tiger ile beraber yaşıyor.

Aster: Neden onunla beraber yaşıyor?!

Mic: Akıl hastanesinde tesadüfen tanışmışlar. Kız oraya girene kadar hiç kimseye güçlerinin olduğunu söylememiş.

Mary bana buna benzer bir şeyi önceden anlatmıştı ama aklım Five'da olduğu için hiç dinlememiştim.

Aster: Umm, tamam Tiger orayı patlattığı için girmiş olabilir ama kız neden girmiş?

Mic: Evlatlık verildiği ailesinin ilaçla uyuttuğu bedenlerini önce bir odaya kitlemiş, odanın içine maytap, bıçak, patlayıcı maddeler gibi şeyler koymuş, sonrasında ilacın etkisi bitince onlar kendi kendilerini öldürmüş.

Micheal'ın dedikleri kanımı dondurmuştu..

Aster: Neden böyle bir şey yapsınlar ki?

Micheal: Gücüyle yapmış olabileceğini tahmin ediyoruz.

Aster: Umm, namıdeğer Ava'nın gücü neymiş?

Mic: İşte biz de son zamanlarda tam olarak bunu araştırıyoruz

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

~Tiger'ın gözünden 6 yıl öncesi~

Sadece bir kaç gündür New York'taydım. Kaldığım Pansiyon'un çatısında yere yüz üstü uzanmış bulutları seyrediyordum. Tam kalkıp aşağı kata ineceğim sırada sabahtan beri oturduğu yerden kalkmayan beyaz saçlı bir kadın piposunu söndürüp bana gerçek ismim ile hitap ettiğinde donuk ifadem ile kadına baktım.

X: Yani, artık sen Tiger'dın değil mi? Tiger demeliydim.

Tiger: İsmimi nereden biliyorsun?!

X: Bence bunun hiçbir önemi yok, değil mi? Bence asıl soru şu, "Size nasıl yardımcı olabilirim? "

Tüm dikkatim kadın'ın kafasının ortasındaki kurşun izine gitti.

Tiger: Kimsin sen?!

Handler: Bana Handler da diyebilirsin canım.

Tiger: Pekalâ "Handler" benden ne istiyorsun?!

Handler: Aslında bakarsan sana yardım etmek istiyorum.

Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin