! Hatırlatma!
Micheal durduğu an bizde derin bir nefes aldık, saçlarını yoluyor ve bağırıyordu, çalılıkların arkasındaydık. Cidden çok acı çekiyor gibiydi.
Aster: Yanına gidecek miyiz?
Five: Tehlikeli olur!
Aster: Burada öylece izleyecek miyiz?
Lila: Görmüyor musun kontrolden çıkmış akıl hastaları gibi davranıyor!
İkisinin de kızacağını biliyordum ama yanlarından son sürat ayrılıp Micheal'ın arkasından yanına yaklaştım. Five ve Lila arkamdan bağırıyorlardı, ne kadar katil olsanda sen iyi birisin Micheal, buna inanıyorum... Yavaşça elimi omzuna koydum ve tepki gelmesini bekledim. Five'ın beni kolumdan çıkaracak gibi çekmesiyle karşımda kıllı bir kurt adamın durması aynı anda oldu.
! Hatırlatma Bitti !
~Five'ın Anlatımından~
Aster ile göz göze geldiğimizde göz bebekleri dehşet ile karışık korku ile bana bakıyordu. Micheal (daha doğrusu kurtadam demeliyim) kocaman ağzını açıp dişlerini gösterek Aster'ın üzerine yürümeye başladığı sırada Lila ağacın dalından kopardığı dalı onun dişlerinin arasına tıkadı ve ikimizinde tişörtünden tutup bizi dalgınlığımızdan gerçek hayata geçirebildi.
Lila: NE DURYORSUNUZ KOŞSANIZA?! KURTADAM GÖRMÜŞ GİBİ DAVRANMAYIN?
Aster: LİLA BUNU DİYEN SEN MİSİN ŞİMDİ?
Lila: DURUMU YATIŞTIRMAYA ÇALIŞIYORUM ASTER FARKINDAYSAN?!
Five: KONUŞMAYI KESİN VE BİR KEREDE OLSA CANINIZI KURTARIN!
Lila: SEN HİÇ KONUŞMA BUNAK!
Dirseğimle Lila'nın kafasına vurduğumda ağızından ufak bir initli çıktı ama koşmasını engellemedi tem tersine susmasını engelledi.
Aster: KLAUS! ALLİSON! DİEGOO!
Yanlarına vardığımızda soluk soluğaydık.
Victor: Ne oluy-
Aster: MİCHEAL KURTADAMA DÖNÜŞTÜ 1-2 DAKKAYA GELİR HEMEN KAÇALIM!
Klaus: Bende uzaylıya dönüşmüş gibi hissediyorum sanki tüm vicudum havalanıyor ve dönüyoruuz...
Kollarını iki yana açıp çimlere sırtüstü uzandı.
Five: Klaus uyu$urucuya biraz ara versen o kadar işe yarayacaksın ki...
Klaus: Five sen Batman gibi her güzel kızı kurtarıp kötülerle mi dövüşüyorsun? Gecelere mi akıyorsun? Halkın kurtarıcısı mısın? Hayır.
Five: Evet çünkü dünyanın kurtarıcısıyım benim sayemde kıyamet kopmadı!
Diego: Suç bizde mi demek istiyorsun?!
Victor: Suçlu ben miyim şimdi?
Bir anda herkes konuşmayı kesti ve arkama doğru baktı.
Five: Neye bakıyorsunuz?
Arkama döndüğümde...
Five: Lanet olsun...
~Aster'ın Anlatımından~
Klaus omzuma dokunup bana pinkik ile tamamen alakasız olan bir cisim uzattı.
Aster: Klaus bu ne?
Klaus: Düdüklü tencere?
Aster: Ne yapıcaz biz bunu, bamya mı pişiricez?
Klaus öfleye püfleye tencereyi elimden aldı ve kurtadamın kafasını tencereyle kapak arasına alıp sıkıştırdı. Five ise oradan oraya ışınlanıp Sloane'in ağaçtan kopardığı dikenli sarmaşıklarla onun etrafını sarmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella Academy
Hayran Kurgu~TAMAMLANDI~ ☂︎ Aster Hargreeves 13 yaşında kardeşiyle babasının kavgasından sonra Five'ı durdurmak için peşinden gitmişti, Five'ın açtığı portallar'dan ardı ardına geçtiği sırada "Boşluk" adını verdiği yerde 7 sene boyunca kaldı. Tesasüfen karşılaş...