8- ☂︎ Saman Bebekler

323 37 268
                                    

!Hatırlama!

X:Hmm, pekâla Aster Hargreeves. Sana güveneyim bari, ama sen hâla kardeşlerin için endişelenmiyor musun? Özellikle de Five ve Klaus hâla salonda mı duruyorlardır sence?

Bu adam resmen açık açık ben sadist'im diye bağırıyordu. Telefonu kapatıp salona koştuğumda, Klaus ve Five olması gereken yerde değillerdi, onlar dışında bir değişiklik daha vardı, o da yere kanla yazılmış bir mesajdı.

"Göz göze"

!Hatırlatma Bitti!

-Kalakaldığım yerden korkulu gözlerle oturma odamızı incelemeye devam ettim... Hatırlamaya çalışıyordum, benim mutfağa gidip buraya gelmem en fazla 5 dakika sürmüştür. Ne bir ses işittim, ne de birinin varlığını hissettim. kafamı yavaşça dış kapıya çevirdiğimde kapının ağzına çiviyle çakılmış bir saman bebekle karşılaştım. Yavaşça kapıya doğru yönelttim adımlarımı. Kafamı hafifçe yukarıya kaldırıp elimi uzattım ve bebeği yerinden çıkarıp etrafını inceledim. Herhangi bir mesaj ya da ses cihazına rastlayamayınca bebeği tekrar yerine bıraktım. Sonra kafamı Five'ın oturduğu koltuğa çevirdim, orada da birer saman bebek daha vardı, tam uzandığı yerde. Klaus'un yattığı yerde de vardı. İkisi de kana bulanmış bebeklerdi. Son olarak kafamı tekrar yerde kanla yazan "göz göze" mesajına çevirdiğimde kapı şiddetli bir şekilde çaldı.

Kapıyı açtığımda karşımda Mary, Micheal ve Sarah duruyordu.

Mary: Tanrım, buranın hâli ne?!

Micheal: Bi çeşit cin çağırma oyunu mu oynuyordunuz?

Sarah: İlgimi çekmedi değil! :)

Aster: N-ne saçmalıyorsunuz?!

Sarah: Sen bizi kafana takma, biz sadece takılıyoruz.

Dedi ve duvarları incelemeye başladı. Sonrasında saman bebeklere bulaşan kanı yaladı.

Sarah: Bunlar sahte kan. Mm, ketçap bu! Mhhmm lezziz! Mic şuna bir bak!

Micheal(bakışlarını kaçırır) :İstemez.

Aster: N-neden geldiniz?

Mary yerdeki "göz göze" mesajını sesli bir şekilde okuduktan sonra ellerini arkasına alıp bana döndü ve konuştu.

Mary: Yardım etmek için geldik. Anlaşılan o ki tek başınasın. Kardeşlerin neredeler?

Telefonumdan Tiger ile olan mesajlarımızı gösterdim.

Mary: Mm, planına başlamış bizimki.

Sarah: Tabii ki Ryan sayesinde!

Aster: O p!çin ismini duymak istemiyo-

Dediğim anda Sarah tavana zıpladı ve baş aşağı durarak oradan doğru bana seslendi.

Sarah: Amma sıkıcı bir kızsın.

Ne diyeceğimi şaşırmıştım.

Aster: S-sen az önce-

Micheal cebinden içki şişesine benzer bir şeyi çıkarıp kafasına dikti.

Mic: Saat kaç?

Mary telefonundan saatini çıkarıp onu yanıtladı.

Mary: Bingo!

Mic: Güzell.

Sonrasında Mary de cebinden birşeyler çıkardı ve onu kafasına dikti.

Mary: Benimkide bingo oldu.

Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin