Hepimiz aynı anda şaşırmış ve tepki vermiştik. Annem ise çok rahat davranıyordu.
Diego: İyi de, neden değiştirdin ki?!
Grace: Eskisini bu sabah açmayı denedim ama bozuktu. Bende gidip 2. elden aynısını aldım.
Five: İyi de o radyo çalışıyordu.
Grace: En son çalıştığına ne zaman tanık olmuştun tatlım?
Five buna cevap veremedi.
Grace: Ayrıca bunda büyütülecek bir şey olduğunu da sanmıyorum.
Victor: Radyo kendi kendine kanallara bağlanıyor.
Ben: Bence bu radyo da bozuk.
Derken kapı çaldı, Diego koşarak kapıyı açtı. Gelen kişi Lila idi yaklaşık 2 gündür banka işleriyle uğraştığı için üvey teyzesinde kalıyordu. Diego ile sarıldılar ve Lila da yanımıza geldi.
Lila: Selamm millet. Ben buralarda yokken çok şey kaçırdım mı?
Five: Aslında başımızda bir psikopat vardı. Ama uzun süredir etrafta görmüyoruz.
Luther: Belki de bizi korkutmak için yapmışlardır.
Aster: Yine de emin konuşmamak lazım. Herneyse ben yatıyorum size iyi geceler.
Yanlarından ayrılıp odama çıktım. Camı açıp yanına oturdum ve yıldızları seyretmeye başladım. Biraz zaman geçtikten sonra kapı çaldı.
Five: Girebilir miyim?!
Aster: Gir!
Five içeri girip kapıyı kapadı ve yanıma oturdu.
Five: Uyuyamadım da, yanında bir kişilik daha yer var mı?
Gülümsedim.
Aster: Buyur otur.
Karşıma geçti. Elimde çok sevdiğim pembe panterim vardı, ayaklarımın arasına da Mr. Ayıcığımı almıştım. Mr. Ayıcığı ayaklarımın arasından alıp incelemeye başladı.
Five: Babam küçükken bize böyle oyuncaklar vermezdi.
Aster: En azından kıyamette oyalanabileceğin biri vardı.
Five: Dolores?
Aster: Yani, bizden yaşlı olsan da hayatın çok da boş geçmemiş.
Suratını astı.
Five: Emin misin?...
Kaşlarımı çattım.
Aster: Senin yüzünden başımıza bunların geldiğini ikimizde iyi biliyoruz!
Üzgün görünüyordu.
Five: Sen bana yaşadıklarını anlatana kadar hiçbir şeyi bilmiyordum, üzgünüm...
Kaşları çatıldı ve bakışlarını bana çevirdi.
Five: Sahiden oraya nasıl gittim demiştin?
Aster: Umm, karlı bir mevsimdi, o son geçeceğim portalı açtığında sana bahsettiğim yere haps oldum işte.
Five: O portaldan sonra bende kıyameteydim.
Aster: Yani?
Five: O portalda farklı bir şeyler vardı.
Uzun süre konuşmadık.
Aster: Oradayken birdaha asla sizi göremeyeceğim korkusu, asla kokunuzla uyuyamayacağımı, size sarılamayacağımı, evimi, ailemi göremeyeceğimi düşünmek bana acı veriyordu. Ama en acı olanı neydi biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella Academy
Fanfiction~TAMAMLANDI~ ☂︎ Aster Hargreeves 13 yaşında kardeşiyle babasının kavgasından sonra Five'ı durdurmak için peşinden gitmişti, Five'ın açtığı portallar'dan ardı ardına geçtiği sırada "Boşluk" adını verdiği yerde 7 sene boyunca kaldı. Tesasüfen karşılaş...