20 - ☂︎ Son Yolculuğunda

214 28 125
                                    

! Hatırlatma !

~Aster'ın Anlatımından~

⋅∘₊✧Sarah acı ile indeldiği sırada arkasından Mary'de çıktı ve dişlerini sıkarak bana bakmaya başladı.

Mary: Aster...

⋅∘₊✧Ben ne olduğunu anlamadan yanıma geldi ve boynumu ısırmaya başladı. Acı ile inledim ve onu kendimden çektim ama yavaş yavaş gözüm kararmaya başladı ve olduğum yerde bayıldım...

! Hatırlatma Bitti !

~15 yıl önce~

~Herkes 9 yaşında... ~

~Sarah'ın Anlatımından~

♰˙∘˚•𓏲Micheal, Mary, Ryan ve ben ranzalı yatakta oturmuş sohbet ediyorduk.

Mary: Micheal bugün çok sessizsin?

Micheal: *Utanarak* B-bir şey yok.

Sarah: Yoksa yine Klaus Hargreeves'i mi düşünüyordun?

"Micheal kıpkırmızı olur ve elindeki oyuncak ayısına sımsıkı sarılır"

Micheal: Nereden anladın?

Sarah: Hadi ama duvarlarının Klaus'un posterleriyle dolup taştığını bilmeyen kalmadı.

Mary: Biliyor musunuz benim en büyük hâyalim Bay Reginald Hargreeves gibi kendi akademimi oluşturmak.

Ryan: Önce beni al!

Mary: Tamam sen 1 numara olacaksın.

⋅∘₊✧Hepimizin The Umbrella Academy'e olan bir hayranlığı vardı, ben daha çok 5 numarayı seviyordum, ama şu ana kadar kimseye belli etmedim, sizinle aramızda kalsın olur mu? :)

Sarah: Ben 5 numara olmak istiyorum.

Micheal: Bende 4 o zaman!

Mary: Hmm peki akademinin adını ne koyayım?

⋅∘₊✧Yeni gelen çocuk elinde 200x200'lük küpüyle yanımıza geldi, albino diye bir hastalığı varmış bu yüzden saçları ve kirpikleri bembeyaz, ten rengi de öyle. Her hafta saçını sarıya boyuyormuş ve zeka küpü çözmekten sürekli burnundan kan geliyormuş. Sessiz bir çocuğa benziyordu, çıplak ayaklarıyla yatağa oturdu ve devasa küpü yapılmış bir şekilde önümüze koydu.

Ryan: Bunu çözmek için çok uğraştın herhalde?

♰˙∘˚•𓏲Çocuk konuşmadan cebinden bir kağıt çıkardı ve birşeyler yazıp bize uzattı, gözlerimi kısarak garip el yazısını okumaya çalıştım, solak olsa gerek iğrenç bir yazı stili, Mary sesli bir şekilde yazanları okudu.

Mary: "Konuşmayı pek beceremiyorum, sizinle böyle iletişime geçeceğim."

♰˙∘˚•𓏲Tek kaşımı havaya kaldırdım ve kıza benzeyen bu küçük çocuğa baktım.

Sarah: İsmin ne?

♰˙∘˚•𓏲Mary her yazdığını sesli bir şekilde okuyordu.

Mary: "Tiger"

Sarah: Uu çok havalı bi isim.

♰˙∘˚•𓏲Çocuk gülümsedi ve kağıda bir şeyler daha yazdı.

Mary: "Arkadaş olabilir miyiz? "

Sarah: Elbette, ben Sarah ve bunlarda Mary, Ryan ve Micheal.

♰˙∘˚•𓏲Tekrar kağıda yazıp önümüze koydu.

Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin