19 - ☂︎ İhanet

207 27 89
                                    

! Hatırlatma !

Adam: Merhaba Aster Hanım.

⋅∘₊✧Elimi koparırcasına sıktı.

Aster: Merhaba?

⋅∘₊✧Karşımdaki masaya oturdu ve sağ tarafındaki önlüğü boynuna takarken Joseph ona yardım etti.

Aster: Kimdiniz acaba?

⋅∘₊✧Adam mavi gözlerini bana çevirdi ve gülümsedi.

Joseph: Gerçek Joseph Campbell...

! Hatırlama Bitti !

"Uzun bir sessizlik"

⋅∘₊✧Joseph (gerçek olan) cebinden Victor'un yakmış olması gereken anahtarı çıkardı ve elime bıraktı.

Joseph: Siz sözünüzde durup bize anahtarı getirdiniz, değil mi? Bu yüzden sorularınızı cevapladık.

⋅∘₊✧Hatamızı yüzüme vurarak "sorularınızı bu yüzden cevaplamadık" demek istedi aslında.

Aster: İnsanları öldürerek ve bizden "herşeyimizi" alarak neyi amaçlıyorsun?

⋅∘₊✧Gülümsedi.

Joseph: Hiç kimse masum değil Aster Hanım, sizin kardeşlerinizle masumları kurtarmak için kötüleri öldürmeniz gibi, Five'ın ailesine ulaşabilmek için belki de masum belki de kötüleri öldürmesi gibi...

Aster: Ne yapalım yani sırf kimse masum değil diye kafamız estiğinde masum ve kötü insanları mı öldürelim? Bunu mu demek istiyorsun.

⋅∘₊✧Önlüğünü çıkartıp tabağının soluna bıraktı.

Joseph: Vegan mısınız Aster Hanım?

Aster: Hayı-

Joseph: Yani canınız çektiğinde masum hayvan eti yiyorsunuz, bunu mu demek istiyorsunuz?

"..."

Joseph: Herneyse konuşacak başka bir konu bulun isterseniz?

⋅∘₊✧Adamın rahatlığı benim sinirlerimi geriyordu.

Aster: Micheal sizin için mi çalışıyor?

⋅∘₊✧Yavaşça öksürdü ve cebinden kimlik kartına benzer bir şey çıkartıp elime verdi.

Aster: Bu ne?

✿°•∘ɷ∘•°✿ ... ✿°•∘ɷ∘•°✿ ... ✿°•∘ɷ∘•°✿
İsim: Micheal Campbell

Yaş: 24

Doğum yeri: Almanya

İşi:Kiralık Kâtil
✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Aster: Yani bu kartta Micheal'ın soyadının "Campbell" yazması bile kafamdaki tüm soru işaretlerini sildi teşekkürler. Sadece Alman olmasına şaşırdım çünkü İngilizce aksanı baya iyi.

⋅∘₊Kartı Joseph'e geri uzattım.

Joseph: Çok kibarsınız Aster Hanım, nu arada size verdiğim anahtarı da geri almak istiyorum desem?

Aster: Herşey için teşekkürler beyler siz oyunlarınıza devam edersiniz. Kardeşlerim bensiz yapamıyorlar, artık gitsem iyi olur.

Tek Başımıza ☂︎ The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin