3. bölüm

129 8 2
                                    

Odadan çıktığımda elime verilen dosyayı inceliyorum.

+Tekstil fabrikası sahibi Eun Woo Büyük patronun yakın arkadaşlarından.Aynı zamanda Seoul'de bizden sonra 2. en tanınmış büyük şirket.İç ve dış ticaret hacmi geniş ve gelir gider olarak sadece bir aksaklıkları olmuş.Çalışanların hepsini kontrol ettik ve hepsi Eun Woo'dan çok memnun.İyi bir aile hayatı var.

-Diğer şirketler ile olan ortaklık analizlerini de kontrol et Hyunjin. Gözümüzden bir şey kaçırmayalım.

Dosyayı Hyunjin'e veriyorum ve diğer dosyayı alıyorum.Arabaya vardığımızda yanıma Binnie oturuyor.

+Bu da bir diğeri.Şirket hisselerinin bir kısmını devralmak istiyormuş.Şirketi sanayi parçaları üretiyor.Ona bu konuda yardım edemeyeceğimizi söyledim fakat adam inatla elime dosyayı tutuşturdu. Şirketi ilk kuruş tarihinden bu yana 6 yıl geçmiş.Fakat çok bir kâr elde edememiş.Şirketi orta derecede bir şirket.Zararı yok.

-Adamı kesin bir dille reddedin.Diğer hisse alıcılarını da çevirin.Şu an sadece Eun Woo ile çalışıcaz.

Dosyayı Binnie'ye verdikten sonra bilgisayarımı çıkarttım.Açtığım programda geçen yaptığım beat'i düzenlemeye başladım

+Uzun zamandır seni şarkı yaparken görmemiştim

-Şu an kafa dağıtmam lazım ve yapabileceğim tek şey bu.

CB97 olarak kullandığım sahne adım ile çok bir hayran kitlesi elde edemesem de gene de hayranlarım yüzümü görmeden beni dinliyorlardı.

Bir süre sonra bilgisayarı bıraktım. Dışarısı ılık bahar havası ve çiçek kokuları ile harmanlanıyordu.

+Çıkarken gördüm.Büyük patron onu kendi odasına götürdü.

Dışarı bakıyordum.El ele tutuşan çiftler.Sadece mutlu olmak istemiştim. Evet.Ben...Seoul'un en ünlü şirketinin Ceo'suydum.Ve en büyük mafya çetesinin en güvenilir adamı.Fakat hayatımda mutluluk eksikti.Acaba bu mutluluğu Y/n ve Nyx ile tekrar kazanabilir mıydım?

"Chan yardım et nolur.Silahlardan korktuğumu biliyorsun."

Ruhum bu sesle acı içinde kıvrandı. Oturduğum yerde kendimi düzelttim.
Nefes alamadığımı fark ettiğimde camı aralayıp kravatı gevşettim.

"Abi ölmek istemiyorum."

Hıçkırıklar.

"Chris kaç.Koşabildiğin kadar hızlı koş. Kaç burdan."

Silah sesleri.Olduğum yerden çıkmış anneme ilerliyordum.Yerdeki kan göletinin ortasında yatan annemi dürtsem de işe yaramıyodu.

"Anne uyan...Nolur.Bırakma beni."

Çaresiz şekilde dürtmeye devam ediyordum.

"ANNE UYAN NOLUR BIRAKMA BENİ YALVARIRIM BIRAKMA..."

Ağlayışım acı dolu çığlıklara dönüştü...

"Babanın bana borcu vardı.Bir kısmını ailesi ile ödedi."

Arkamda olan adam uzun boyu ile omzuma dokundu.

"Kalan borcunu sen ödeyeceksin."

Tetik sesi ve kafama dokunan soğuk metal.

"Chan kendine gel"

Ses çok uzaktı.

"Seçimini yap Christopher Bang Chan.Ölüm de yaşam da senin seçimin olacak."

"ANNE UYAN NOLUR BIRAKMA BENİ YALVARIRIM BIRAKMA TEK BAŞIMA KALMAKTAN KORKUYORUM BUNU BİLİYORSUN.NOLUR UYAN."

Şakağımda sert ve ıslak bir acı.

"Hyunjin Chan'ın ilacını yap çabuk."

"Bebek gibi mızıldanmayı bırak çocuk.Ya yaşamayı seç ya da ölümü."

+CHAN?!

Ciğerlerime dolan ani nefes ile acı içinde kıvrandım.

+Chan iyi misin? Hyunjin hastaneyi ara. Hastaneye gidelim.

Gözlerimi açtığımda sokak ortasında zemine uzanmış şekildeydim.Etraftaki insanları uzaklaştırmak için yanımda gelen adamlar geniş bir yarım çember oluşturmuştu.Kalktım fakat ani bir baş dönmesi ile tekrar olduğum yere düştüm.

Kafamın içindeki acı dolu feryatları dindirmeye çalıştım.Gözlerimdeki yaşlar gömleğimi ıslatmıştı.

+Gene aynı kabus mu?

Hyunjin ve Binnie endişe içinde bakıyorlardı.Bedenim accayip yorgundu.

"Bir patron her ne durum olursa olsun adamlarına zayıf görünmemeli Christopher.Bu ilk kuralın."

Fakat artık çok geçti.

-Öldürün beni.Yalvarırım öldürün beni.

Sıktığım dişlerim çenemi acıtıyordu.

+Chan lütfen tekrar başlama.Uzun zamandır kriz geçirmiyordun.Neden aniden oldu bu?

Gökyüzüne baktım.Boş mavilik.Kim bilir kaç kişinin acısını barındırıyordu.

-Yaşama ait tek inancım elimden alındı.

-Yaşama ait tek inancım elimden alındı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFİA DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin