9. Bölüm

75 4 16
                                    

🔞 Smut içerir 🔞

Sessizce onları izliyordum.İçimdeki duygu hüzün müydü sevinç miydi emin değildim.Bir süre sonra Nyx sessizleşti ve Y/n'nin kucağında uyuyakaldı.Y/n ise sadece ona bakıyordu. Sessizliğimiz böyle devam etti.

+Özür dilerim.Sadece her şey çok üst üste geldi sevdiğim adam beni terk etti ve hazır olmadığım bir zamanda anne oldum.

Sususkundum.Düşüncelerim aklımda bir sürü karışıklığa yol açmıtı.Acaba o bizim üvey kardeş olduğumuzu biliyor muydu?

Bu konuyu henüz açmamaya karar verdim.Şu An odaklanmam gereken kızım ve karımdı.Konuşmak için cesaretimi toplamıştım.

-Hayat sana hata da sunar doğru da. Seçimlerimiz bazen hatalarımızı bazen Doğrularımızı doğurur.Ve onların sonuçlarını.

Bana baktı.Gözlerinde yaşlar ve kırgınlık vardı.Bana beni kurtar diyorlardı. Yüreğinde ve kendi vücudunda eşitlik yaşayan ruhuna bakıyordum.

-Yaptığım hataların geri dönüşü olmayacak.Fakat seni her daim mutlu edeceğim gün ışığım.

Gözleri parlak yaşlar ile doluyken bana bakmaya devam etti.Zaman ne ara bu kadar hızlı geçmişti.Daha dün iki küçük çocukken hayat bizi buraya kadar sürüklemiş ve yine bizi birbirimize örmüştü.

-Sadece bir daha kendine zarar verme tamam mmı?

Göz yaşı gözünden düştüğü anda parmağım ile sildim.Onun ağlaması benim kederimdi.

Bir eli ile Nyx'i tutarken bir eli kaşıma gitti.Pansuman bandajından dolayı dikiş görünmüyordu.Gene de büyük bir yara olduğu bandajın büyüklüğünden belliydi.

+Bu ne ara oldu? Gene mi kavga ettin? Cidden hiç sözümü dinlemicek misin? Bir kere de kavga etmeden dursan ya. Buna sürekli pansuman yapılması lazım...

Sadece onun yüzüne odaklanmıştım. Cidden bu kadar güzel bir kızı nasıl fark edememiştim? Aptal gözler.İçimde bir sıcaklığın yayıldığını hissettim.Tekrar aşık mı oluyordum?

"Tabii ki ona aşık oluyorsun şapşal. Onun ne kadar güzel olduğuna ve seni ne kadar sevip önemsediğine bak."

İç sesim bana karşı hala sertti.Ama haklıydı.Olması gereken buydu.O benim karımdı.Kızımızın annesi.İçimdeki sıcaklık git gide artıyor ve buzdan kalbimi eritiyordu.

Erittiği başka yerler de vardı tabii ve bu yerlere hakim olamıyordum.Gözlerim dudaklarına kaydı ve daha sonrasında pürüzsüz boynuna.Ve daha büyük olan göğüslerine.O kadar yükselmiştim ki ona.O ise hala konuşuyordu.Elimi onun yüzünün yan tarafına yerleştirdim ve ona doğru ilerleyip dudaklarına yapıştım.Zihnime daha sapık düşünceler belirdi.

+C-Chan...

Teninin sıcaklığının arttığını fark ettim.
Onu uçsuz bucaksız bir açlıkla öpüyordum. Dudaklarım boynuna indiğinda onun ağzındaki iniltileri elimle yavaşça kapadım.Burda olmamalıydı.Elimi çekip gözlerine baktım.Yüzü kızarmıştı. Sanırım bu şu an onun için fazla tehlikeliydi.Kalkıp lavaboya gittim.

Yarım yamalak hatırladığım gecemiz gözlerimin önüne geldi.Kucağımda hareket edişi ve birbirimizle olan uyumumuz.Düşündükçe daha da kötü oldum ve kendime onu düşünerek dokundum.

İşim bittikten sonra döndüğümde ise Nyx uyanmıştı.Mutluluk çığlıkları atıyordu. Anne ve kızı...Aralarındaki bağın eşsiz mükemmelliğini ve kahkahalarını anlatmaya sözler yetmezdi...

Uzaktaki pencereden iki anneme bakıyordum.Orda derin gökyüzü içinde olduklarına emindim.Her zaman yanımda olduklarına.

Karım ve kızımın yanına gittim.Onlar yanımdayken bile onları özlüyordum. Sahi bu sıcaklık aile hasreti miydi? Bunca yıl içimde eksik olan bu mutluluk verici sıcaklık.

MAFİA DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin