Aldıklarımızı arkamda yürüyen iki adama verip arabaya gönderdikten sonra işimiz bitmişti.Geriye tek bir şey kalıyordu.
-Söyle babacım.Neyin var da bu kadar ağlıyorsun?
Kucağımda yarım saaattir susmayan Nyx'ime baktım.Bebek bakım odası ya da onun gibi bir şey bulmam gerekiyordu.
En sonunda bebeğini emziren bir anne tabelası görünce içim rahatladı.Kapıya yöneldik.
Bir koridor daha yürüdükten sonra kimsenin olmadığı bir odaya varmıştık. İçeride beşik ve bir alt değiştirme masası vardı.
Duvarlarda ise sevimli hayvan figürleri ile çizgi film karakterleri yer alıyordu.
Nyx'i masaya yatırdım ve tulumunun önünü çözmeye başladım.+Chan ne yapıyorsun? Altını mı değiştireceksin?
Han'a bakacak vaktim yoktu.Bacaklarını sıyırdığımda yayılan kokuya aldırmaksızın zıbınının da çıt çıtlarını çözmeye başladım.
Üzerinde gerekli malzemeleri taşıyan korumaya ilerledim ve biraz Islak mendil pudra ve yeni bir bez aldım.
Nyx'e geri dönerken telefonumu çıkarıp YouTube'a girdim.Kızım ise çoktan susmuş beni izliyordu.Pencereyi hafifçe araladım ve içerideki koku yavaş yavaş kaybolmaya başladı.
-Bir bebeğin altı nasıl değiştirilir?
Kıkırtılara aldırmadan telefonu duvara yasladım.Arkadan bir Klik sesi duydum.
+Hyung ciddi ciddi bez değiştiriyorsun
Beni videoya çektiklerinin farkındaydım. Ama umurumda değildi
-Han şu an umrumda olan tek şey kızımın rahatı.Simdi o videoyu kapat yoksa telefonunu kırar yeni bir telefon almana da izin vermem.
Tekrardan klik sesi.Videoyu başlatmıştım
+Öncelikle bebek bezimizin iki tarafındaki bantlardan açıyoruz ve silerek bebeğimizin altından alıyoruz.
Nyx'in poposunu güzelce temizledim ve kirli bezi aldım.Küçük bir top olmuştu.Hemen dibimdeki çöp kutusunun kapağını açtım ve içine attım.
+Ardından bebeğimizin ayaklarını bileklerinden kavrayarak hafifçe kaldırıyoruz.Cildine uygun bir ıslak mendil ile güzelce-
+Puuhahanahahahaaa
+HAAHAHAHAHAHAHHA
Ya sabır çekerek umursamadan onlara baktım.
-Gelin siz yapın abicim.Hayır yani alt degiştirecek kimi bulabilirim ki.Allah Allah.Hem ben babasıyım tabii öğrenicem bunları.
Sesim biraz yükselse de umursamaz tavırlarla kıkırtılara devam ettiler.Videoyu geri sararak devam ettirdim.
+Islak mendil ile güzelce temizliyoruz. Ayaklarından tutarak hafifçe havaya kaldırıyoruz ve yeni bezimizi altına yerleştiriyoruz.
Çok küçük olduğu için biraz daha dikkatli bir şekilde kaldırıp bezi yerleştirdim.Bu süre zarfında kızım hiç bir ses çıkarmadan uslu uslu duruyordu.
+Ardından pudranızı elinize alın. Bebeğinizin ön ve arka tarafında her yere gelecek şekilde pudra dökün.
Her tarafa güzelce pişik olmasın diye dökmüştüm.
+Bezimizin ön tarafını karnına gelecek şekilde katlayın.Ve iki taraftaki bantları ön tarafta bulunan alana yapıştırın.İşte bu kadaar.izlediği-
Bantları da yapıştırmış işimi bitirmiştim. Elimin tersi ile anlımı sildim.Ben bunları yapana kadar kızım tekrardan uykuya dalmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA DADDY
Random-Ağlaması gereken ben değil miyim? . . . Klasik Mafia kitapları okumaktan bıktıysanız tam sizlik bir kitap yazıyorum Seul'ün en büyük mafyası Christopher Bang ve onun hikayesi.... İçerikler -Akasiyon -Şiddet ve kan -Ruhsal sıkıntılar -Mutlu aile tab...