"İ.N. 'in gözünden"
+Geliyor geliyooooor havalı geliyooorrr
Elim ile anlıma küçük bir şaplak attım.Bu adam gerçekten 23 yaşında mıydı?
Önümüzde daha alacağımız onca şeye rağmen büyük olan o değil de benmişim gibi hissediyordum.
-Hyung biraz bana odaklanır mısın?
Bana baktı biraz trip atar bir şekilde dudak büktü ve önüne geri döndü.En sonunda telefonu eline aldı ve yanımda sessizce yürümeye başladı
-Şükür.
Rafların arasında geziyor bir sürü ürüne aynı anda göz gezdirmeye çalışıyordum. Aslında en kolay işi biz almıştık.Bez ve mama alacaktık.Ama bu iş bana biraz çok gelmişti sanırım.
Amca olalı 1 hafta olmuş yiğenim yarı çıplak dolaşıyordu.Sürekli ağlıyor sürekli altina yapıyor ve çok uyuyor çok süt iciyordu...Hafifçe sırıttım. Cidden bu küçük yaramaz Chan hyung ile Y/n'nin canına okuyacaktı.
Araba elimde hala boş boş geziyordum. Karar vermek o kadar zordu ki... En sonunda telefonumu elime aldım ve Chan hyung'u aradım
+Evet jeongin?
-Hyung ya hangi bezden alacaktım burda bir sürü yeni doğan bezi var
+Ben de bilmiyorum ki.Orda ilgili biri varsa ona sorabilir misin.Bu konuda senin kadar bilgisizim.
Arkadan Nyx'in feryat figan sesleri geliyordu.
+Prensesim biraz sakin olur musun. Baban yanında burdayım.Jeongin sana dediğim gibi ordaki birine sor benden daha iyi bilirler eminim.
+İ.N. etiketlerin üzerinde hafta aralıkları vardır.Sen 1 haftalık olanından alacaksın Yoksa iki haftalık ya da 3 haftalık olanlardan al.Boyutları biraz farklı ama idare eder
+Han Nyx'i tutar mısın ben sütünü çıkarayım.Acıktı sanırım.Salla salla baban çok iyi milk shake yapıyor senin için.Al bakalım prensesim.Tadi güzel değil mi?
Kahkaha atmamak için kendimi tutmak çok zorlamıştım.Ama yine de küçük bir kıkırtı çıkmıştı ağzımdan.Koluma gelen küçük yumruk ile irkilsem de olduğum karizmamı bozmamak için sakin durdum.
+Telefonu bana ver.Alo Hyung Nyx senin canına okuyor değil mi? Ay ne yapsın en mükemmel amcasına çekti.Chanbin bunu kıskansın biraz.
+Jeongin al şu telefonu yoksa ağır küfür edicem bu salağa(!)
-Tamam hyung kapatıyorum.Alacağım mamaları nasıl yaparım bilemiyorum ama bakicaz.Dikkat edin.
Dıt sesi ile Hyunjin'e bir bakış attım
-Ya sen hiç büyümeyecek misin hyung? Hadi diyelim büyümüyorsun.Chan hyungdan hiç mi korkmuyorsun.
+Chan'dan niye korkayım ki? O bizi hep sever.
-Hyung geçenki adama neler yaptı sen gördün.Adamın bağırsaklarını gözümüzün önünde dışarıya çıkardı. Üstelik adam hala canlıydı.
+O adam hak etti ama.Chan o nakliyatı ne zamandır bekliyordu.En kaliteli e*roinlerdi onlar.
-Hyung ben anlatamıyorum sanırım.Tamam telefonuna geri dön yanimda sakince yürü.Senin yapman gerekenleri de ben yapıyorum nasıl olsa
+Allah aşkına ben mamadan ne anlarım İnnie? Hem alındım.Konuşmuyorum.
Aniden sessizleşmişti.Google'dan almam gereken bez türünü bulduktan sonra epeyce bir paket alıp arabanın içine yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA DADDY
Random-Ağlaması gereken ben değil miyim? . . . Klasik Mafia kitapları okumaktan bıktıysanız tam sizlik bir kitap yazıyorum Seul'ün en büyük mafyası Christopher Bang ve onun hikayesi.... İçerikler -Akasiyon -Şiddet ve kan -Ruhsal sıkıntılar -Mutlu aile tab...