5. Bölüm

91 5 4
                                    

İçimdeki korku o kadar büyük bir yangın yaratıyordu ki.

Seung'u görünce hemen seslendim.

-Ne oluyor ne bu hareketlilik Seung?

+Chan Y/n...

Sesindeki ton ile ona bakmadan odaya koştum.Vardığımda kapıdaki korumalar beni durdurdu.Sinirle ağzımdan bir ton şey döküldü.

-Hemen önümden çekilin yoksa sizi cehennemde zebanilere yem ederim.

O sırada kapı açıldı.İçeriye girdiğimde ortam karma karışıktı.Nyx ağlıyordu. Hemen onun yanına gittim.Minik kızımı kucağıma aldım.Susturmaya çalışsam da olmadı.Dadısına ne olduğunu sordum.

+Nyx uzun zamandır ağlıyordu.Kapıyı çaldım fakat cevap gelmedi.Biraz bekledim bir iki kere daha çaldım.Kapıyı açmaya çalıştığımda ise kitliydi. Korumalara haber verdim.Kapının yedek anahtarını getirdiler.

Sesi titremişti

+İçeride Nyx beşikteydi.Y/n hanımı aradım.Banyonun kapısı kilitliydi.Kapı kırıldı.Y/n hanım banyodaydı.

Biraz yaşlı olan dadı nemli gözlerini yere indirdi.

+Küvetin içi kıpkırmızıydı

Daha fazla dinlemek istemiyordum.Nyx'i sakinleştirmeye çalışırken banyoya ilerledim.Korumalar önümden çekildiler.

Ordaydı.Kan göleti zeminde büyük patronun kollarında...Dizlerim üzerine düştüm.Nyx daha fazla ağlamaya başladı.Onlara doğru emekledim.Her adımda gözlerimden akan yaşlar şiddetini artırıyordu.

Ben Y/n ye ilerlerken büyük patron beni fark etti.Olan olmuş bana çok sert bir tokat atmıştı.Nyx'i korumayı başardım fakat zemine vuran kaşım patlamıştı.

+HALA KIZIMI KENDİNE LAYIK GÖRMÜYOR MUSUN?!

Sözlerinden bir şey anlamıyordum. Yanıma gelen Lix ve I.N. sessizliklerini korudular.Nyx'i Han'a verdim.Lino ile dışarı çıktılar.Seung ise yanımda duruyordu.

+Her zaman senin için daha iyisini düşündüm.

Gözlerimin içine bakıyordu.

"Asla işleri kavga ile çözme canım olur mu?"

Annemin sözleri yankılandı.

+SEN BENİM OĞLUMDUN...O BABA DEDİĞİN PİÇ SENİ BENDEN AYIRDI.

Sessizlik...Beynimden vurulmuş gibiydim ve artık hiç bir şey mantıklı gelmiyordu. Ruhum sanki ölmüş ve artık kalbim atmıyordu.Yumruklarımı sıktım.Gözyaşı yerine kan akıyordu gözlerimden.

Y/n kollarındayken konuşmaya devam etti.Döktüğü göz yaşları ciğerinde yanan cehennemi temsil ediyordu

+Daha küçüktün.Annen seni doğururken öldü.

Sesi titriyordu.Hıçkırıklara boğuldu.Artık devam etmiyordu.Bir tepki veremiyor bir türlü konuşamıyordum.Dilim tutulmuştu.

O an vücudum benim bilincin dışında hareket etti.Yapabileceğim tek şeyi yaptım.Onu geriye itip Y/n'yi kucağıma aldım.Y/n yi yaşatmam lazımdı.Onun ölmesine de tanık olmayacaktım.

-Dayanmalısın Y/n.Nyx için dayanmalısın.

Kucağıma aldığım gibi büyük evde kosmaya başladım.

-Benim için dayanmalısın.

Büyük merdivenlerden inerken olabildiğince yüksek bir sekilde bağırdım.

-ARABAYI HAZIRLAYIN.BİR SANİYE BİLE KAYBEDEMEYİZ.

Her yerim kan içindeydi.Merdivenlerden indim ve büyük kapıdan geçtim.Tüm personel arkamdan koşuyor Y/n için göz yaşları döküyor ve dualar ediyorlardı.

MAFİA DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin