"Bunu sexy oldugu için mi getirdin buraya" kaşlarımı çatıp kanımı emen ruh hastası vampirin getirdiği kıza baktim.
Ne ima etmeye çalışıyor bu! Onun da vampir olduğunu beyaz soluk teninden, kırmızı dudaklarından ve beni yiyecekmiş gibi olan bakışlarından anladım.
Adam sırıttı "belki de"
kiza ve ona sinirli bir şekilde konustum "ne ima etmeye çalışıyorsunuz! bırakın beni size birşey yapmadım"
kiz yanıma sinsice yaklaştı ürkünç bakıyordu. "Sen zaten bize birsey yapamazsın. Çünkü sen aptal bir insansin, biz ise vampiriz"
korkudan sık nefes aliyordum. Kiz hızlı bir hareketle çenemi tutup kaldirdi. Kafasini boynuma gömüp kokladı, ardindan o adamın sesini duydum "o benim Nora!"
Isminin Nora olduğunu öğrendim iğrenç vampir duraksadi "biraz baksaydım tadına"
sık nefesler aldıkça göğsüm inip kalkiyordu üzerimdeki yırtık üst göğüslerimin yarısını açmıştı. Sapık vampirin gözleri bir an göğüslerime kaydı.
Üzerindeki ince kazağı hızla çıkarıp üzerime atti "al giy" Kazağı bana attığında üzeri çıplak kalmıştı kaslarini goz onune sermisti.
Nora sertçe adama bakıp "bu kazağı naza'nında benimde giymeme izin vermiyordun! Bu aptal insana mı veriyorsun yani?"
Adam uzatma der gibi Nora ya baktı, Nora yüzünü buruşturdu.
Adam tekrar söyledi "ne bakiyorsun?"
Yüzümü buruşturup adama baktım "istemiyorum"
"Sen bilirsin" dedi düz bir ses tonuyla
bana bakışları öyle korkunçtu ki kazağı alıp giymek zorunda kaldım. İçine benden 3 tane daha sığıyordu.
"Dışarı çık Nora" Nora adama baktı
"Peki. İyi eğlenceler" ve sonra sert sert bana baktı, ardindan dışarı çıktı.
Adam yanıma geldi ve elini uzattı "kalk" dümdüz bir şekilde eline baktım. Adam en sonunda kolumdan tutup kaldirdi.
Zorlandığını hic düşünmüyordum. Kolumdan tutup yatağa götürdü sertçe itti "dokunma bana aşağılık psikopat!"
adam sinirle üzerime eğildi "Bir daha sesini yükseltirsen, canını yakarım. Bunu istemezsin değil mi?"
Kafasını boynuma gömdü, derin bir nefes aldı ve mırıldanmaya başladı
"Bu hissi seviyorum"
ittirmeye çalıştım ama nafileydi "beni birak, yalvarırım"
damağını iki üç kere şaklattı "merak etme, sadece kanını içiceğim.
O kadar güçlüydü ki hiç bir dokunuşundan etkilenmiyordu. Çaresizce ne yapacağını bekledim. Boynuma küçük öpücükler kondurmaya başladı. Resmen yemeğini seviyordu.
Daha az önce giy diye üzerime attığı kazağı bu sefer kendisi cikartti ve tekrar boynuma eğildi. Bir eliyle belimi sıkıl kendine yaklaştırdı. İkimizin de çıplak vücudu birbirine değince irkildim. Bir umutla tekrar konustum
"lütfen, yapma" o konsantresini hic bozmuyordu.
Ağzıyla sus der gibi ses cikartti "ssh, cok acıtmayacağim" en son hatırladığım dişlerini batirdigi, acıyla inlemem, boynumu yavasca emdiği ve emdiği yeri öpmesiydi...
3. Bölüm sonu oy vermeyi unutmayınn😋😋😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ VE DENGESİZ
VampiroMaral orman yolunda kaza yapar, ve gözleriyle görmese inanamayacağı şeyler yaşar. Artık doğaüstü bir varlığın tutsağıdır... Bu varlık onu zorla tutup kanını içen ve ona zorla dokunan bir vampirdir. Bu sert ve kaba vampirin marala karşı duyguları gün...