Keyifli okumalarr🖤
L
ana Del Rey- Dark Paradise🎶
Duşumu almıştım ama neredeyse yarim saattir hâla banyodaydım. Aynadan dudaklarıma bakıyordum. Ara sıra sapsal sapsal gülüyordum. Savaş beni öptüğünde donup kalmıştım ama şimdi daha mantıklı düşünüyordum.
Ben savaştan hoşlanıyorum...
Ve ben böyle konularda lafı dolandirmayi sevmediğim için gidip onunla konuşacaktım. Evet bana bunu sorduğunda hoşlanmıyorum demiştim ama beni öpüyorsa hoşlanıyordur herhalde.
Aklımda ki soruların gitmesi için onunla konuşacaktım. Beni neden öptüğünü soracaktım, eger benden hoşlandığını itiraf ederse bende ona edeceğim.
Banyonun kapısını yavasca actim. Belki içerdedir diye tereddüt ettim. Çünkü daha giyinmedim ve bu durum onun işine geliyor bir şeyler söylüyor ve beni utandırmaya çalışıyor gerizekalı.
Iceri giz gezdirdiğimde kimse yoktu. Derin bir nefes aldım. Sonra gözüm yatağın üzerinde ki kıyafetlere gitti ve savaşın sarhoşken dudaklarından döküldüğü bir cümle geldi aklıma
"Tişörtüm sana çok yakışıyor" dedi. Sonra üzerimden tişörtü çıkarttı "ama böyle daha güzel"
Savaşın tişörtü. Düşünmeden üzerime geçirdim. Giyerken kokusu burnuma doldu ve gülümsedim.
Ben niye gülüyorum sürekli? İnsan birinden hoşlanınca böyle durup durup gülüyor demek ki...
Üzerimi giyinip aynanın karşısına geçtim
"Yapabilirsin maral, içinde kanser olacağına, dışında konser olsun"
(BU NEREDEN GELDI AKLIMA BILMIYORUM DKSJSJSKJSJSJSHSHS)Odandan çıkıp hızlıca merdivenleri indim. Evin içine goz gezdirdiğimde naza ve melisa konuşuyorlardı. Kaan da oyun konsoluyla bir şeyler yapıyordu. Savaş yoktu. Nazaların yanına gittim.
"Naber?" Dedim enerjik bir sesle
"Iyiii sen neden böyle enerjiksin bakalım?" dedi naza
"Duşta enerji perileri uğradı herhalde" diye seslendi Kaan
"Battı yani değil mi iki mutluyuz diye" dedim alınmış gibi yaparak. Oyuncuktan canım
"Ay iyi bir şey demedik. Gel çay iç" dedi naza. Çay mı? İlk defa cay demleniyor bu evde!?
"Kim demledi çayı?" Dedim şaşırarak.
"Melisa hanım demledi cay almaya gittim deminden" dedi kaan.
"Hanımcılık kazanacak!" Dedi ve bir yudum aldı çayından naza.
Ben melisaya bakıp gülerken, onun yüzleri kızarmıştı. Melisa... seni en iyi ben anlarım.
"Ben sana al demedim, ben bizim ev çaysız durmazdi dedim sen gidip cay aldın bir kere!" Dedi melisa
"Hıı" dedi kaan. Neyse uzatmayalım, savasi sormam lazım
"Savaş nerede?" Dedim
"Ormana gidiyorum dedi bir anda çıktı gitti" dedi naza.
Ya hay ben senin ormanına. Şurada cesaretimi toplamışım konuşacağım ormana kaçıyor herif. Bekleyeceğiz artık.
.
.
.Saat 16.45 savaş yok... bekliyorum hâla
.
.
.
Saat 18.05 savaş yok. Yine bekliyorum.
.
.
.
Saat 19.37 savaş yine yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ VE DENGESİZ
VampirosMaral orman yolunda kaza yapar, ve gözleriyle görmese inanamayacağı şeyler yaşar. Artık doğaüstü bir varlığın tutsağıdır... Bu varlık onu zorla tutup kanını içen ve ona zorla dokunan bir vampirdir. Bu sert ve kaba vampirin marala karşı duyguları gün...