#21

22.8K 1.8K 159
                                    

Macie w mediach dzisiejsze wyzwanie, żebyście dobrze zrozumieli, o co chodzi!


- początek nagrania -


@Caspar Witam, nazywam się Caspar Lee i zapraszam na "BRAIN FREEZE". Dzisiaj moim współprowadzącym będzie Joseph Sugg. Witaj, Joseph.

@ThatcherJoe Witaj, Caspar. W tym odcinku mamy bardzo specjalnego gościa, ale zanim go przedstawimy, czas na objaśnienie reguł, a są one bardzo proste.

@Caspar Owszem. Wystarczy odpowiedzieć dobrze na jedno pytanie, by wydostać się z wanny wypełnionej lodem. To nie jest takie trudne.

@ThatcherJoe Racja, Caspar. Przedstawmy więc naszego uczestnika!

@Caspar Harold Styles. Znany youtuber, posiadający ponad osiem milionów subskrypcji. Od kilku lat tworzy filmiki pod pseudonimem "harrysmatic" i... Oto on!

@harrysmatic Zaczynajmy... O kurwa! Kurwa,kurwa,kurwa! Jak zimno! Ja pierdole! Dalej!

@Caspar Pierwsze pytanie. Kiedy kojoty zostały przywiezione do Ameryki Północnej?

@harrysmatic Co?! Cholera... W XIV wieku?

@Caspar Pochodzą z Ameryki Północnej.

@harrysmatic Kurwa mać jakie to zimne! Dalej!

@Caspar Jaka jest najrzadsza grupa krwi?

@harrysmatic Skąd ja mam to do cholery wiedzieć?!

@Caspar AB-. W jakich samochodach montowane są silniki pięciocylindrowe?

@harrysmatic Skąd ja mam to wiedzieć?! Ja pierdole jak zimno!

@ThatcherJoe Sam masz taki samochód!

@Caspar To Volvo. Jaka pustynia jest najbardziej sucha? Czy wy też czujecie tę gorącą atmosferę?

@harrysmatic Kurwa, Joe! Nie dosypuj tego pieprzonego lodu! Dalej! Tyłek mi zamarzł!

@Caspar Odpowiedź, Harry!

@harrysmatic Nie wiem do cholery! Dalej!

@Caspar Atacama.

@harrysmatic Zadawaj mi jakieś normalne pytania do cholery! Skąd mam wiedzieć te rzeczy?! Pospiesz się!

@Caspar Okay! Coś z Harry'ego Potter'a! Insygnia śmierci to?

@harrysmatic Eee... Czarna różdżka! I ta... Kurwa, penis mi się zupełnie skurczył! Ta... Peleryna niewidka i...

@ThatcherJoe I???

@harrysmatic Kamień wskrzeszenia!

@Caspar Tak!

@ThatcherJoe Brawo!

@harrysmatic Yeah, kurwa! Tak! Wychodzę!

@Caspar Gratulacje! Joe, daj mu folię!

Joe i Caspar pomogli mi się owinąć folią aluminiową, a następnie przeszliśmy do ich salonu, gdzie położyłem się na kanapie zawinięty dodatkowo w koc.

@harrysmatic Jest mi tak kurewsko zimno!

@ThatcherJoe Już ciiiii... Spokojnie...

@harrysmatic Dlaczego ja mam takich kumpli? Chyba mnie pogrzało z robieniem tego...

@Caspar Właściwie to cię zmroziło, stary...

YoutubersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz