OT(22)

1.5K 113 6
                                    

#Unicode

တဆစ်ဆစ် ကိုက်နေသော ခေါင်းကြောင့် Jungkook နှိုးလာတော့ ခန်ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံး တင်းကြပ်မှု့ကို အရင်ခံစားလိုက်ရသည် မျက်လုံးကို တဖြည်းဖြည်းချင်း ဖွင့်ကာကြည့်မိတော့ ထိုင်ခုံပေါ်ထိုင်လျက်သား သူ့မှာ တစ်ကိုယ်လုံး ကြိုးတွေအပြည့်နဲ့....

"ထင်ထားတာထက် ပိုစောနှိုးသားပဲ...."

Jungkook သူ့ရှေ့က လူတစ်စုကို စူးစိုက်ကြည့်လိုက်ရင်း ..

"ခင်ဗျားတို့ ဘယ်သူတွေလဲ"

"ဟားဟား ကောင်လေး မင်းက ငါတို့bossကိုမှ သွားထိတော့ ငြိပြီပေါ့ကွာ.."

"လွှတ်ပေးပါ ခင်ဗျားတိူ့ တောင်းသလောက် ပေးမယ်... "

"ငါတို့လိုချင်တာ မင်းဆိုရင်ကော ကောင်လေး..."

"ဘာ!!! တောက်! ရွံစရာကောင်းတဲ့ လူတွေ...."

အရှေ့က ဒေါသထွက်နေတဲ့ လူဖြူကောင်လေးကို ကြည့်ရင်း သွားရည် တစ်မျှားမျှားနဲ့ လူတစ်စုကတော့
" ဒီလိုအချောအလှလေးကို ဂိုဒေါင်ထဲ ခေါ်သွားပြီး လုပ်ချင်ရာလုပ်လိုက် ပြီးရင် သတ်ပစ်လိုက်တဲ့...တကယ်ပဲ bossက ငါတို့့ အကြိုက်သိတာပဲ ဟားဟား ဟားဟား~~~~~"

Jungkook သူရှေ့က ရွံစရာကောင်းတဲ့ လူတွေကို ကြည့်ရင်း အံကို တင်းတင်းကြိတ်ထားလိုက်သည်...

"ကဲကဲ ဒီအချောအလှလေးကို bossက လွယ်လွယ်မသတ်ခိုင်းပဲ အကုန်လုံးကို ကျွေးတာဆိုတာ တစ်ယောက်ကလှည့်ပေါ့ကွာ ...အဟက်! Bossကတော့ ဒ်ဒီချစ်စရာ ခွေးဖြူလေးကို ဘယ်လောက်တောင် မူန်းနေလို့ ဒီလုပ်တောင် လုပ်ခိုင်းတာလဲ မသိဘူး..."

"ဟေ့ကောင် ကြာတယ် လုပ်စရာ ရှိတာလုပ် မင်းပြီးရင် ငါပဲ...."

"အေး ပြီးတော့ ငါတ့ိုရှေ့မှာပဲ လုပ်နော် အရသာခံကွည့ျခငြျလှွပီ..မြန်မြန်ကွာ"

တစ်ယောက်တစ်ပေါက် ပြောဆိုနေတဲ့ ညစ်ညမ်းစကားတွေကြား ကိုကိုသာ ပိုင်ဆိုင်ခဲ့တဲ့ သူ့ခန်ဓာကိုယ်ကို ဒီလူယုတ်မာတွေက ဖျက်စီးပစ်တော့မယ်ဆိုတဲ့ အတွေးက အသည်းနာစေသည်...

'မြန်မြန် လာခေါ်ပါတဲ့  ကိုကိုရယ်.....ကျွန်တော် ဒီငရဲတွင်းထဲက လွတ်မြောက်ချင်နေပြီ....'

Only Then 💔(Edited Version)Where stories live. Discover now