" minho sen nerden tanıyorsun bu adamı ? Doğru dürüst anlatır mısın hayatım ?" Minho eşine doğru döndü.
" Sevgilim , biliyorsun felix'i oraya bir arkadaşım aracılığı ile göndermiştim. o adam changbin işte . liseden yakın bir arkadaşımdı Sık sık görüşürdük zaten , başhekim felan değildi ama hastanede intörn' dü . Sonra bu aile baskısıyla evlendi bi kadınla . Yanlış hatırlamıyorsam kadın kuzeniydi . Changbin hayata küstü benimle görüşmeyi felan kesti ayrıldı hastaneden , yurt dışına gittiler . Son görüşüm felix'i oraya göndermeden önceydi"
Felix usulca dinledi minho 'yu .
" Sen nerden öğrendin çocuğu olduğunu " jisung kaşlarını kaldırarak sordu Minho'ya baya ilgili görünüyordu.
" Güzelim , düğümüze davet etmek için hastaneye gittim belki ulaşabilirim diye . Yani şimdi tripli olsam da herif en yakın arkadaşımdı . Hastaneye gittiğimde Hastane başhekimine ulaştım o da bana Changbin'e ulaşamayacağımı, numara vermesinin doğru olmadığını söyledi . Çıkarken de ayrıca bir bebek bekliyor ülke değiştirip gelemez dedi"
Felix kaşlarını çattı . " Bide bana yalan mı söyledi yani ?"
" Ne demişti ki ? " Chan ellini seungmin'in beline dolayıp kendine çekti iyice konuşurken.
" Eve geldi işte çocuğum olamayacak hastalığım vardı bağışladım spermlerimi, hastalık sonrası da sperm üretimim durdu dedi"
" Nasıl ya ? " Minho'nun kafası karışmış gibi duruyordu .
" Bilmiyorum bende anlamadım . Ama pazartesi Charlie 'yi genel kontrole götüreceğimi söyledim . O zaman sormayı planlıyorum "
Jisung, kocasına döndü.
"Aşkım sende git " minho küçük bir çocuk gibi omuzlarını kaldırıp indirdi .
" Banane yaa ! Tripliyim ben ona " bu tavrı gergin olan herkesi gülümsetmişti .
" Aşkım saçmalama . Git sarıl öpüş demiyorum ki . Felix'i yalnız mı bırakacaksın ? "
" Evet hyung , tek mi gideyim hani ben senin küçük kardeşindim " Felix şansını denemek için kedi bakışları atıyordu Minho 'ya .
" Offff! İyi be pazartesi sabah 9 da
kapınızdayım "Jisung gülüp Minho'nun yanaklarını minsung'u öper gibi öpüyordu. Kulağına biraz eğilip konuştu fısıldarcasına
" Aferin benim kocama ödülü hak ettin !"
Minho'nun gözleri açılırken aynı zamanda dudakları kıvrıldı.
" HAK ETTİM Mİ GERÇEKTEN?" jisung gülümseyerek onaylarcasına başını salladı .
" Kusucam sanırım " jeongin , hyunjinin kolunu çimdikledi.
" AHHHH!"
" Sen ne anlarsın aşktan zaten "
Hyunjin kolunu tutarken konuştu .
" HAH! Bana mı diyorsun bunu gerçekten ? Sanki sen çok biliyorsun . "
" Öyle mi ? Beni öperken böyle demiyordun Hwang "
" Karşılık verirken sende öyle demiyordun YANG"
" Ayhhhh YETERRRR . " Jisung 'un sesiyle Hyunjin ve jeongin bir koltuğun iki ucuna ayrılıp kollarını birbirine bağlamışlardı .
" Cidden artık aranızdaki gerginliği bitirseniz mi? "
" Hayır "
" Hayır "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
FanfictionSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!