24- evlenelim evlen benimle

1.5K 127 20
                                    

" çık sen ben haber veririm sana " telefona iyice sarıldım. Kapı kapanma sesiyle konuştu.

" Duydun değil mi ?" Pislik kadın ya rahat bıraksa sadece bizi.

" Duydum tabi ki "

" Kızmayacaksan çağırayım mı ?"  Öğle molasında  değiller mi ?Tanrı aşkına bunlar .

" Yemek yemeye gitmedin mi sen ? Neden hala Hastanesin?"

" Bebeğim hastanede öğle aramız 12.30 - 13.30 arası daha molaya yarım saat var "

İç çektim . " Çağır gelsin ama telefonu kapatma duyayım "

" Felix , bana güvenmiyor musun ?"

Ne alakası vardı şuan ?

" Sana neden güvenmeyeyim . Ben o kadına güvenmiyorum ve amacını anlamaya çalışıyorum sadece "

" Peki öyle diyorsan öyledir "

O asistana sunmi'yi içeri almasını söylerken bende hoparlöre alıp Jisung'a eğilmesini söyledim . Telefonu da sessize aldım tabi .

" Selam oppa "

" Amerika'da çok mu Kore dizisi izlemiş bu paçoz " sanki kendi evinde ona sofra açmamış gibi konuşuyor bu jisung'ta.

" Oppa değil Hocam ! Kapıdan girdiğimiz an sosyal hayatı bi kenarıya alıyoruz ."

"Şıllık ya " iyi ki sessize aldım çünkü jisung ' un yorumu asla bitmez.

"Peki HOCAM ! Size sormam gereken bir şeyler var da öğle arasında yemek yiyebilir miyiz ?"

Changbin'in tepkilerini görememek beni delirtiyor .

" Sunmi , işle alakalı her şeyi baş hemşireye sorabilirsin . En kötü ryumin var. Benimle iletişime geçecek bir şeyin yok . Ayrıca sevgilim senden rahatsız oluyor bunu biliyorsun "

" Ama hocam az önce siz denediniz mi ? İş hayatı bu kapıdan girince biter diye ?"

" Bak ! Tekrar söylüyorum ben hemşirelerle ilgilenmiyorum ayrıca zorunda olmadıkça yanıma gelmezsen sevinirim. Çıkabilirsin iyi günler ve afiyet olsun "

Ardından kapı sesi gelirken rahatladım. İyi halletmişti. Bir süre ses gelmedi ve o arada telefonu sessizden çıkardım.

" ikna oldun mu ?" Ona güvenmediği düşünüyor .

" Tabi oldum da ,  Aşkım seninle alakalı bir durum değil diyorum. O kızın sağı solu belli olmaz . Bir şey getirse falan yeme ."

" Abartma Felix , ayrıca ben çok acıktım ve şuan hediye istiyorum " telefonu hoparlörden alıp kulağıma tuttum hızlıca . Aklı sikinde ölecek bir gün .

" Jisung'ta burda evet changbin " kinayeyle konuşurken jisung karşımda kıvranıyordu.

" Hahaha aşkım yerim seni . Hatta yiyeyim . Hem Minho'nun  libido benimkinden yüksek. Onlardan mı utanacağız ?"

"Sen hyungun libidosunu nerden biliyorsun ?" Jisung'un ilgisini çekmiş olacak ki telefonu elimden çekip hoparlöre aldı

" Aşkım Jisung'a aşık olmasa benim üstüme atlardı o . Ama şükür Jisung'u gördü . Zaten o günden sonra kurduğu tüm planlar libidolu olanlar da dahil hepsini onun üstünden devam ettirdi.  "

Jisung'un yüzü düşerken ayağa kalktı .
" Ben gidiyorum minhoşumu özledim " o giderken bende öylece kalakaldım.

Tekrar hoparlörden aldım. Kulağıma tuttum.

Daddy Issues |Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin