" changbin "
" Efendim bebeğim"
" Ben birilerinin önümüze çıkmasını ,hayatıma takılmasını istemiyorum . Yeteri kadar üzüldüm şimdiye kadar tam mutlu oldum derken bu mutluğun karşılığını daha büyük bir acı ile ödemek istemiyorum "
" Ödemeyeceksin , ödemeyeceğiz sevgilim. Biz ailesi olmayan iki insan olarak çocuklarımıza bunu yaşatmayacağız "
" Bir şey mi planlıyorsun ?" Yatağımızda sarılıyoruz. Başım göğüsünde onun kolları bana sarılı.
" Son kez onlarla görüşelim ister misin ?"
" Kiminle ?"
" SEO ve LEE ailesiyle "
" Beraber mi ?"
" Evet "
" Ya kovarlarsa tekrar . Bunu kaldırabilir miyim ? Doğru olduğunu düşünmüyorum"
" Veda gibi düşün. Onlar Ölmeden önce anne ve babanı görmek istemez misin ? "
" Bilmiyorum onlar beni istemediler sonuçta "
" Yanında olacağım . Beni tanıştır onlarla en azından seni yaptıkları için onlara bir teşekkür borçluyuz. Oğlumuz, ben ve küçük bebişimiz "
Her seferinde onu atlamadan şimdiden bir aile bireyimiz olmuş gibi konuşuyoruz ve bu beni çok mutlu ediyor .
Sarıldım iyice " Bende babana teşekkür etmeli miyim ?"
" O piçe ben zaten Tanrı tarafından verilen bir teşekkürüm . Yüzüne tükürmemiz kafi " kıkırdayarak kafamı kaldırıp öptüm .
"Gidelim aşkım" Kafamı kaldırıp dudaklarını öptüm . Uzunca bir öpücük sonrası ayrıldık.
" Yine azdım şu dudakların çok güzel hazır gitmişken , seni hangi yollarla yapmışlar öğrenelim de sonraki çocuğumuzda kullanırız ."
Kaşlarımı havaya kaldırdım.
" Bir tane daha mı istiyorsun changbin ?"
Başıyla onayladı.
" Dünyaya genlerimizi bırakmalıyız aşkım bir daha bizim gibi mükemmel çift gelmez . Sonuçta insan olarak Dünyaya iyi şeyler de yapmalıyız "
" Yani sürekli azdığın için değil de Dünyanın iyiliğini düşündüğün için yaptığını mı söylüyorsun ?"
" Aşkım çok zekisin . Azgınlıkla alakası yok bunun . Düşünsene ilerde herkes çocuklarımızı nasıl yaptığımızı konuşacak Mükemmel bir his"
Kendimi gülerek göğsüne bıraktım .
" Felix "
" Hmm"
" Sevişsek ya "
" Olur "
" Ciddi misin ?"
" Evet "
" Dünden meraklıymışsın "
" Beni böyle seviyorsun . Sana itaat etmemi ayrı seni domine etmemi ayrı "
" Evet hadi şerefine öpüşelim o zaman "
Bacağımı üstünden atıp kucağına çıktım
Üstüne eğilip öpecekken karnımdan dolayı eğilemedim .
Kendini sıkıyor gülmemek için. Gövdesini kalırıp oturur pozisyona geldi bacaklarının üstündeyim hala . Tişörtümün eteklerini tutup kaldırdı. Açılan karnımı öne eğilip öptü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
FanficSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!