Hava biraz estiği için ceketime sarılmıştım sıkı sıkıya . Kafeye geldiğimde içeride kimsenin olmadığını gördüm . Tek bir masa doluydu onda da hyunsik vardı. Beni gördüğünde ayağa kalktı ama umursamadan karşısına ellerim ceplerimde oturdum .
" Çabuk konuş oğlum bekliyor "
" o nasıl ?İyi mi ?" Şaka mı yapıyor diye düşünüyorum ama yok gayet ciddi .
" Gayet iyi babasıyla oynuyor da bu seni neden alakadar ediyor?" Gerildiğini hissetmiştim .
" Babası mı ? Neden o herifle ?hayır anlamıyorum ne çabuk alıştınız birbirinize farkında mısın bilmiyorum ama çocuk 5 yaşında ,şuan mı gelmiş aklına baba olduğu? "sağ elimi cebimden çıkarıp bileğimi hafif sallayarak saate baktım .
" 12 dakikan kaldı boş konuşmaya devam mı edeceksin ?"
" Felix koskoca bir yılı 15 dakikaya sığdırmamı mı istiyorsun?"
" Umrumda değil . Baksana zaten birbirimizi sevmiyorduk . Oğluma bakmak zorunda değilsin. Bende senin rütbeni yükseltmek zorunda değilim "
" Bu senin yüzünden oldu diğer türlü benimle muhatap bile olmuyordun . Seninle öpüşmek , sevişmek istediğimde kendini geri çektin konularını bile konuşmak seni rahatsız ediyordu . Bunu sana yapsam sence de tecavüze girmeyecek miydi ?"
Ellerimi masaya doğru uzatıp birleştirdim.
" Bak bunlar için teşekkür ederim ama sende karşılığını fazlası ile aldın . Oğlum benim her şeyim ve onu bugün çok üzdün. Ben ona 5 yıldır bir kez bile senin kullandığın ses tonunu kullanmadım . Bunu ben bile yapamazken senin hiç haddin değil "" bana gerçek anlamda bir şans vermek zorundasın "
" Ne şansı hyunsik ne diyorsun sen ya ?" Ayağa kalkıp yanıma geldi ve oturdu.
" Kalkar mısın ?" Köşeye sinmeye başlamıştım çoktan ama beni sıkıştırınca ayağa kalkmak zorunda kaldım . Kalkmamla kolumdan tutup beni kucağına oturtması bir oldu. . Debelenmeye başlamıştım ama vücudumun her bir noktasını öpüyor ve dokunuyordu. Kafede kimse olmamasından belliydi zaten bir şeyler planladığı .
" Belki de yeteri kadar hak ettiğimi almamışımdır !" Eli pantolonumun fermuarına gitti
" Bırak beni . Pislik herif ." Sol bacağımı diğer tarafa geçirip tam kasıklarının üstüne oturttu beni tam o sırada penisi hissedince gözümden yaş geldi .Midem bulanıyor.
Elimi cebime sokup küçük düğmeye basmıştım . Sadece ihtimal verip, çalıştığım büroya yakın olan ve beni tanıyan polislere haber vermiştim ama bu kadarını ben bile beklemiyordum .Bedenime sahip olmak istemesini...
Elleri kalçamı bulurken sıkmaya başlamıştı .
Yaşlar hızlanmış ağlamaya dönüşmüştü çoktan onu itip yüzüne tokat attığımda dudağı kanıyodu.Gelen polis sesleri ile durup etrafına baktı .
" seni sürtük !" Deyip kucağından itti beni . Karnım masa kenarına çarpmış öylece düşmüştüm . Kendimi duvar yaslayıp ağlarken polisler gelip almıştı onu . Bir kadın polis yere eğilip elleri ile göz yaşlarımı sildi .
" İyi misin?"
" İyiyim, teşekkür ederim minji "
" Rica ederim , görevim "
" Yarın davayı bizzat büronuza getireceğim. Seni eve bırakmamızı ister misin ?"
Arabamla gelmiştim zaten onu reddettim.
...........
Eve geldiğimde ışıklar kapatılmıştı .. uyuyorlardı muhtemelen . Yukarı çıkıp Charlie 'nin odasına baktığımda birbirlerine sarılmış uyuyor olduklarını gördüm . Şiş gözlerimden yaşlar düşmeye devam ediyordu yanlarına ilerleyip oğlumu öptüm . Sonra da arkasında ona sarılan iri adamı buldu gözlerim, saçları öne yapışmış. Kızdım ona, neden beni sevdiğini önceden söylememişti ? Oğlumuza hamile kalmadan gelip beni bulsa kimseye ihtiyacım olmayacaktı . Ne oğlum ne de ben onsuz kalmayı hak etmiştik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
FanficSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!