Neye uğradığımı şaşırdığım doğru. Açıkçası çok abartılı teklifleri doğru bulmuyorum ama şak diye teklif etmesi de fazla sade gelmişti.
" Biraz ani oldu bu " ellerimi yatağa koyup kendimi dikleştirip oturur pozisyona geldim onun gibi .
" Bak .. biliyorum bebeğim çok ani oldu ama artık Felix 'in eşiyim demek istiyorum . Oğlumuz okula gittiğinde velisi olarak sadece sana değil bana da mesaj gelsin babası olarak . Gerçek ailen olan birinin soyadını kullan istiyorum Felix . Senin ailen biziz neden o soyadını kullanasın ki ?.... Düğünümüzü istediğin gibi yapalım ne istersen kabulüm yeter ki şuan kabul et . Lütfen . Seni üzmeyeceğim söz veriyorum .."
Gözümün içine bakıyor ve benden bir yanıt beklemeye başladı . Belki de abartı bir şey beklemem saçmaydı kaç yaşında insanlardık sonuçta ve yeterince ayrı kalmıştık .
Hala susmam onu ürküttü hissettiriyor bana .
" Evlenmek istemiyor musun benimle ?... Eğer hazır hissetmiyorsan sorun değil beklerim ama nolur hemen reddet-" başını tutup dudaklarını öptüm . Bir süre öpüştükten sonra beni kucağına çekti . Sanki bebek olan benmişim gibi davranıyor. Charlie'ye davrandığı ile aynı.
Nasıl reddedilirim ki ?" Evet , evlenirim seninle ama bir şartım var "
" Ne ? Ne istiyorsan hemen yapalım bebeğim yeterki konuş , bana söyle ."
" karnım büyüdükten sonra evlenmek istiyorum . Bebeğimiz de olsun fotoğraflarımızda vee aşıklar şehrinde evlenelim "
" Paris hmm? " Alnımı alnına yasladım
" Hmm hmm Paris "
"Nasıl istersen öyle olsun sevgilim içinde senin olduğun her şeye razıyım . " Kollarımı boynuna dolayınca bir şey hatırlamış gibi yanındaki komidine uzanıp çekmeceden bir kutu çıkarttı .
Uzattığı kırmızı kutuyu açtığımda iki tane yüzük gördüm.
çift alyansı. Alyanslara bakıp büyük olanı aldım ve belimdeki eline uzanıp parmağına taktım . Takarken de söylenmeyi ihmal etmiyorum .
" Aşkım gerçekten şapşalsın . Her şeyi tersten yapmak gibi bir hyun var farkında mısın? Hayır ilk yüzük gösterilir sonra teklif edilir benim bildiğim ama sen bunu da ters yaptın" kutudan benim için olan yüzüğü alıp takmaya başladı.
" İstersen başka şeyleri de tersten başlatabiliriz zevkli bir şey bence " kollarım tekrar omuzlarını buldu .
Klasik changbin 'e döndük.
" Changbin , sevgilim ben seni doyuramıyorum . Niye bu kadar azgınsın sen ? Hm"
Dudaklarını dişleri arasına alıp başını geriye yatırdı . Sonra tekrar bana baktı başını onaylamazca sağa sola sallayarak. Elim saç köklerine gitti yavaşça ve orda durdurdum .
" inan cevabı bende olmayan bir soru bu . Asıl sana sormak lazım beni bu hale nasıl getirebildin?
Çünkü ben 24 yaşına kadar sadece derse aşıktım ve ona ihtiyacım vardı . Tek kaçış yolum da oydu ama her şeyi değiştirip bana yeni bir kaçış yolu buldun ve inandığım şeyleri tepetaklak ettin . İşe bile gitmek istemez oldum Felix. sadece seni istiyorum yeni bir bebeğin annesini istediği gibi istiyorum kokunu almayınca ağlayasım geliyor . Oğlum ve sen şu hayattaki en büyük zaafımsınız . hayalimin kabus olduğunu anladım sayende ve biraz da gözlerimi açtın tabi O KONULARDA " sonuna doğru gözlerini hafifçe çevirdi imayı belirtircesine.Şaşırmıştım ve eminim bunu yüz ifadem ile dışarıya net bir şekilde vuruyorum .
" Nasıl yani ? Sen hiç başkasıyla birlikte olmadın mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
FanficSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!