9-Felix ayılardan korkar

2.3K 212 35
                                    

Changbin

" Minhoşum"

" Ne var lan ?"

gülüp iyice sokuldum yanına . Herkes çıkınca olayı en baştan anlatmıştım biraz yumuşasa da hala nazlandığını biliyodum. Dış çevreye sert mizaçlı halini gösterse de yakın olduğu insanlara karşı nazlı oluyordu.

" Sarılmayacak mısın bana ?"

" Affetmedim ulan seni ? Sürün köpek "

" Kocaman adam oldun hala nazlanıyorsun he , bu bana karşı hala sevgi ..."

" Sevmiyorum artık seni . Niye karşıma çıktıysan..." Aklına bir şey gelmiş gibi karşıya bakan gözlerini bana çevirdi.

" Lan , biz akraba olduk ya " kahkaha atmaya başlamıştım. Benim omzuma yumruk attı .

" Şerefsiz , ırz düşmanı . Sen benim biricik felix'imi hamile bıraktın bide utanmadan gülüyosun . Zaten çocuğun da aynı sen gıcık herif ."

O bana vururken kolları arasına girip sarıldım .
İlk başta karşılık vermese de sonra o da bana sarıldı.

" Nefret ediyorum senden "

" Aynen kanka aynen "

" Ahhh"

" Ne omzumu ısırıyorsun lan " gülerek geri çekildi.

" İyi oldu az bile oldu sana da ... sayın amınakoyduğum baban seni bulsa ne yapacaksın ? " Omuz silktim .

" Bulsun spermim yok çocuk yapmamam . Torunu var ama bunu bilmesine gerek yok "

" Neyse aman . Bulursa da naneyi sen yersin "

" Tabi efendim"

" Ee şimdi napacaksın ? Sen bu felix'e yanıktın zaten . itiraf edemedin ama İkinizin çocuğu var sevgilisi bile değilsin . Bide bunun sevgilisi var biliyorsundur inşallah "

" Kanka kaleyi içten fethettim işte onu boşver . sorun o hyunsik denen adam . İlk felix'e gittiğimde görmüştüm. Oğlum baba falan diyordu bu ite . bide bugün gördüm . Felix'in odasındayız işte geldi odaya sarı civcivim gördü bizi bu da gitti öptü bana baka baka . dövecektim zor tuttum kendimi . "

Yine sinirlenmiştim.

" Ayı ya valla ayısın sen . Felix ayılardan korkar gidip kimseyi dövme işin iyice zorlaşır bak . "

" Ya senin dostun benim ben Changbinin , bana yardımcı olacağına laf yapıyorsun "

" Eski arkadaşımdın 5 dakika önce güncelleme geldi bi kere "

" Sus çok seviyorsun beni hala "

" Yoo nerden çıkardın ?" Sorsanız evli çocuklu bir adamdı ama hala eskisi gibi sevimli duruyor .

" O değilde sen Jisung'u nasıl tavladın ? Bide çocuk yapmışsın . "

" Herkes senin gibi halsiyetsiz mi ?Biz senin gibi sondan başlamadık ilişkimize. Önce tüm karizmamla aşık ettim kendime sonra itiraf ettim o da bana aşıkmış zaten . Evlendik sonra da aşkımıza meyve yaptık . Sen hayvan olduğun için ilk meyveyi koymuşsun ama meyvenin ağacı yoktu, bize böyle geldi "

" Merak etme kardeşim ağaç geldi . Hem çiçeğine hem meyvesine sahip çıkacak "

" Changbin " yanımıza gelen sarı civcivime ve kucağındaki oğlumuza baktım . Ayağa kalkıp yanlarına gittim .

Charlie büyümüştü ve biraz ağır olmalıydı ki Felix ince bedeniyle taşımakta zorlanıyordu.

Kollarımı uzatıp aldım oğlumu. Kafasını boynuma gömdü ve bana sarıldı . Gülümsedim .

Daddy Issues |Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin