13- (m)sevgilin yesin seni

3K 189 83
                                    

Birbirimizin dudaklarını ezerken elleri pantolon düğmeme gitmişti .

Aklıma gelen görüntü beni rahatsız etmişti kapalı gözlerimi aralayıp bana bakan Changbin'i gördüm . Dudaklarımızı şapırtıyla ayırdı. Kulağıma eğildi.

" Kendini kasma ki seninle sevişebileyim"

Bu adam beni çok azdırıyordu. Tekrar dudaklarına yapıştım . O dudakları yiyecektim bugün .

Parmaklarım gömleğinin düğmelerine gitti . Çıplak bir şekilde öpmek istiyordum . Altında küçük kalmak hoşuma gitmişti.

O pantolonumu sıyırmak için cebelleşirken bende o kasları emmek istediğim için gömlek ile cebelleşiyordum.

Öpüşerek yapamayacağımızı anladığımız için gülerek ayrıldık.

Ben pantolonumu çıkarttım o ise gömleğini... üstüme eğilecekken kalkıp omuzlarından yatağa ittim . Bacaklarımı ayırıp kasıklarına oturdum bi taraftan ona sürtünüyor diğer taraftan da onu yemek için eğiliyorum.

Boynundan başladım öpmeye aşağı indim yavaşça . Sert göğüslerine gelip öptüm ve emdim . Ağzımdaki göğsü sündürerek bıraktım. gülümseyerek aşağıdan ona baktığımda o da bana gülümsüyordu..

İyice aşağı indiğimde pantolonunu sıyırdım . Çamaşırı ile kalmıştı . Öptüm sertliğini .

geriye doğru dikleşip tişört eteklerimden tutup çıkarttı . Kucağına çekti beni tekrar, sürtünüyordum sert sert . İnliyordum da aynı zamanda o ise göğüsüm ve boynumla ilgileniyor .

işi bitmiş olacaktı ki sırtımı yatak başlığına yaslayıp ayağa kalktı .

" Sakso sever misin ?" Çamaşırında bana görsel şölen sunar gibi çıkartıyodu .

Gözlerim penisine indiğinde kalçasından tutup kendime çektim . Ağzıma almıştım direkt . Afallasada başlığa tutunarak kendini bana itmeye başladı . Siki büyüktü tam içime layık.

Nefeslenmem için biraz geri çekilip tekrar soktu ağzıma . Zevkten bayılacaktım ağzımın içinde emiyordum onu . Tekrar çıkacakken durdurup elime aldım. ucunu emmeye başladım .

Ufak çaplı bir inlemeyle kendini ağzıma bıraktı .

" Çok , çok iyisin "

Kendi külotuma elimi atıp çıkarttım ve ters döndüm yatağın ucuna geçip ellerim ile kalçamı ayırdım.

" Bakalım sen ne kadar iyisin ?" Onu göremiyordum bi anda deliğimde hissettiğim dudaklarla başımı geriye atıp inledim .

İyice emip dilini sokmuştu bile elimi arkaya atıp kafasını kalçama yapıştırdım.

Penisim sızdırıyordu bunu fark edip beni düz çevirdi ve penisimi ağzına aldı .

Güzel sakso çekiyordu . Son kez kendimi ağzına itip bıraktım. Yukarı doğru gelip kendini üstüme bıraktığı dudaklarımı dudaklarıyla dolduruken penislerimiz birbirine sürtmüştü . Derince inledik .

" Changbin çok azgın bir adamsın gram sönmemişsin "

" İçine girmem gerekiyor sanırım öyle diyor"

" Seninki konuşabiliyor mu ?" Gülüp başımı geriye attım boynumu emip geri çekildi .

" Sana konuştu sadece çok etkilenmiş olmalı ."

" E o zaman doyuralım ki susun değil mi ?"

" Nasıl sikmemi istersin seni ?" Düşünür gibi yaptım

Daddy Issues |Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin