Felix
Ayrılacakmışım
Bak ayrıldım suan
Dünkü tavırların neydi öyle
Öpmeler , kucağa almalar
Hiç hoşlanmadım şu saçma tavırlarından
Çok tatlıydın|
😡Bay SEO
Sana da
Günaydın
Çocuğumun annesi
Uyy kızdın mı sen ?
Çok sevimlisin böyle
Hm hmm
Bende sizi özledimFelix
Çocuğumuzun annesi mi
Etkilenmemem lazım|
Senin tedaviye ihtiyacın var
Oğlum var diye sessiz kaldım
SadeceBay SEO
Gerçekten
Beraber çift
Danışmanlığı mı alsak ?
Çok gerginsin
Ayrıca dün seni öptüğümde gözünü kapattın ve bidaha açmadın
Etkilendin benceFelix
Uykum vardı çünkü
Ayrıca çift değiliz biz
DiyorumBay SEO
Hayır öyleyiz
Araştırmanı öneririm .Felix
Asıl ergen sensin
Biliyor musun ?Bay SEO
Öyleyim güzelim
evet
Ee oğlum napıyor ?
Arıyorum ona versene .Bay SEO arıyor...
"Alo changbin aaa noldu sabah sabah "gülme sesleri geliyordu
" Sizi özledim . Oğlum nerde?" Bu adam beni delirtecekti.
"Babam mıymış ? Anye bende konusmak istiyoyum " telefonu kulağımdan uzaklaştırıp hoparlörü açtım.
" Babacım babacımm . Napıyoysun?"
" İşe gidiyorum güzel oğlum sen ?" Sesi neşelenmişti . Charlie 'ye olan sevgisini sesinden bile anlayabilirsiniz aslında o kadar narin davranıyor ki sadece aşık olmakla kalmaz ve ondan çocuk yapmak istersiniz. Ama mümkünse bunu evlendikten sonra yapın sonradan başınıza bela olabiliyor .
" Bende gelmek istiyoyumm bendee " kaşlarımı çatıp dudaklarımı büzüp ona baktım.
" Ama hani benimle işe gelecektin bugün" gülüp sandalyesinden kalktı ve kucağıma oturup beni alnımdan öptü . Dün babasının öptüğü yerden... Bu iki erkek beni öldürecek.
Aklıma hyunsik geldi sanırım ondan sadece iğrenmiştim ama belki de ilk olduğu içindir . Heyecanla iğrenmeyi karıştırmış olabilir miydim?
" Hyunşik abiyi şonra görebiliyim babam çoook daha önemyiii " evet artık baba demiyordu Hyunsik'e . Onunla daha öpme konusunda konuşmamıştık . Sinirliydim bi hayli ama bir şey demeye hakkımda yoktu sanırım . bilmiyorum.
" Hyunsik mi ? Oğlum sen annele git de ona göz kulak ol bugün olur mu ? Sakın yanından ayrılma. O abin sizin yanınızda olursa ben çok kıskanırım . Anneni koru tamam mı ?"
Ne yapıyordu bu ?oğlumu ayartıyordu.
" Tamam Babacıyım ama beni göymeye gel tamam mıı?" Gözleri ışıldayarak bakıyordu telefona. Resmen kendi ayağıma sıkmıştım.
Bunlar yakında beni eve kapatıp kimseye göstermezdi." Charlie odana çık çantanı hazırla annecim "
Kucağımdan inip telefona yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
Fiksi PenggemarSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!