Felix
"Charlie bana çok kızacak " ona söz vermiştim senin ötene kimseyi koymayacağım diye. Belki ötesine koymayacaktım ama Changbin'i bile kıskandığının farkındayım . Yeni bir bebek....Eminim onu kucağıma aldığımda çok daha fazla kin tutacak .
Ona karşı ilgim ister istemez azalacak ve bunu kaldırabilir mi ? Emin değilim.
Beni odasına getiren changbin'in kollarında ağlıyorum şimdi . Ne diyebilirim ki ?
" Sevgilim ne olduğunu anlatacak mısın ?" Ağlamam hafifçe diniyordu .
" Changbin, ben Charlie 'ye söz verdim senin ötene kimseyi koymayacağım diye " kolunu belimden çekip hafif geri çekildi . Yüzü yüzüme bakıyor şimdi.
" Koymayacaksın , koymayacağız .... Biliyorum zor olacak ama ona güzelce anlatacağız . Eğer doğru yaparsak eminim anlayacaktır . "
Umutla ona baktım ." Anlar mı? gerçekten " göz yaşlarımı silip öptü yanaklarımdan .
" Anlar . Çünkü oğlumuz aynı bana benziyor ben olsam anlardım ."
Sıkıca sarıldım ona . Oda elinin tekini karnıma indirdi .
" Lütfen kendini üzüp ona da kendine de zarar verme hep yanında olacağım ve üstleneceğim sorumluluğunu . Artık tek değilsin bebeğim "
Birkaç cümle ile beni rahatlatmayı başarıyor .
Değerli hissediyorum kendimi."Seni seviyorum " ilgiye, sevilmeye ihtiyacım var . Bir şeyleri kendi başıma yapmaktan bi hayli yoruldum .
" Bende seni seviyorum "
Bir süre öyle kaldıktan sonra kendim eve gitmeyi teklif ettim ama reddetti. Eski evine gidip bazı eşyaları alacağız . Sonra da satmak üzere emlakçıya teslim edeceğiz .
Şimdi karışımda oturmuş bana söylediği meyveli çaylardan birini içiyorum bebek dergileri okuyarak .o da İçeri giren sektererine bir şeyler tembihliyor. Tıp jargonunu anlamadığım için umursamıyorum ama son söylediği şeyler dikkatimi epey dağıttı.
" Alia hemşirelerin kontrollerini yapar mısın ? Bir hemşire'ye ihtiyacımız var mı ?öğren . Sonra da bana haber ver lütfen "
" Tabi hocam " kızın çıkmasıyla ona döndüm.
" Bunu yapmana gerek yok "
" Aşkım senin arkadaşlarından biri yardım benden istedi bırak yardım edeyim ."
" O kız benim arkadaşım değil! "
" Felix... bebeğim , neden gerginsin ? Arkadaşın diye jeongin 'e dedim zaten .. sakin ol . Eğer istemiyorsan almayız işe ."
Sevmiyorum o kadını . Sevgilimin böyle bir şey yapmasını da istemiyorum ama Jeongin için her şey .
" Tamam yap o zaman ama sakın yanına gelmesine izin verme ." Kafası karıştı soracak ama soramıyor . En sonunda derin bir nefes alıp konuştu.
" Tamam bebeğim . Sen nasıl istersen ama sana bir şey sormak istiyorum . Bu sunmi sana ne yaptı ?"
" Adını unutmamışsın ?" Dedim ya sevmiyorum o kadını adı bile sinirimi bozuyor .
" Her şeyimi elimden almaya çalıştı . Daha ne yapacak ?"
" Daha açık olur musun?" Elimdeki dergileri önümdeki sehpanın üstüne koydum .
" Bu aptal ile biz üniversite de tanışıyorduk . O sıralar benimle çıkmak isteyen bir çocuk vardı bende azıcık hoşlanıyordum. Sonra bi baktım yatmışlar . Jisung ile arkadaşlığımızı gördüğünde aramıza girmeye ve bizi ayırmaya çalıştı . Benimle arkadaş olan herkese benim hakkımda kötü şeyler anlatmış . Her şeye tamam dedim Sonra Charlie'ye hamile kaldığımda aldırmamla alakalı şeyler söylemeye başladı sonra da kestik arkadaşlığı en son gitti burdan tekrar geri gelmiş . Yüzsüz "
Bana kaşlarını kalkmış bir şekilde bakıyordu . Sanki tuhaf bir şey sezmiş gibi .
" Anlıyorum aşkım boşver ben seni korurum ondan "
Verdiği yanıt basitti açıkçası ve üstelememişti.
" Beni değil kendini koru ondan . Benden uzaklaşmaya kalkarsan ve sana tuhaf şeyler anlatırsa seni cidden mahvederim ."
Ayağa kalkıp önlüğünü çıkarıp ceketini giydi . Benim ceketimi de getirip giydirdi .
" Senden gelen her şey kabulüm " dudaklarıma yapışmasıyla bir çocuk gibi sevinerek karşılık verdim . Kollarımı bana eğilen sevgilimin omzundan sarkıttım.
Kapısı çalınca ayrıldık. Gir komutu verip ayağa kaldırdı beni.
" Hocam , hemşirelik için devlet ataması bekliyoruz ama tamamen devlete bağlı olmadığımız için bir kişilik açık oluşturabiliriz "
Ellerimizi birbirine sararken konuştu .
"Alia o bir kişilik açığı oluşturun ve görev dağılımını ryumin'e söyle ayarlasın. Ben şimdi çıkıyorum yarın kontrol edeyim sonrasını sana bildiririm " kız onaylayıp öne doğru eğildi .
" Peki hocam iyi günler " o çıkarken bizde çıkmaya başladık .
" Çok seksisin ama sen böyle ?" Asansöre ilerliyorduk .
" Hmm , öyle miyim ?" Kahkaha attım çok sevimli .
" Hmm öylesin . Dayanamıyorum sana yoksa.." boşta olan elimi karnıma koydum .
" Bu bebeğimiz nasıl olabilir ki?"
Asansöre binmiştik bile kapanan kayıpla ellerini kalçama yerleştirip beni kendine çekti .kalçalarımı çok seviyor .
" sana öyle açım ki bunu seks ile bile tam anlamıyla doyuramıyorum Felix . Napacağım bu halde bilmiyorum. "
Öpüp gerçi çekildim hızlıca . Tekrar elinden tuttum .
" Yakalanacağız. Ayrıca bana doyarsan bu ilişkiden zevk alamayız sevgilim "
_________
İlk defa evine girecektim . O günkü birliktelikten sonra sadece birkaç eşyasını alıp taşındı yanımıza .
Kocaman bir evde tek oturuyor . Anahtarı açıp eve girdik .
Ceketlerimizi girişe koyarken beni bir odaya yönlendirdi.
Odaya baktığımda ağzım açık kaldı . Tek masanın olduğu odada duvarlar Charlie ve benim resmimizin olduğu tablolarla dolu , oğlumuzun ilk doğduğu günkü resmi bile var . O tabloya elimi atıp dokunurken belimde iki kol hissettim . Yine hafiften göz yaşlarım döküldü ama bunu umursamıyorum çünkü sebebim var . HAMİLEYİM.
" neden biraz daha erken gelmedin ki ? 5 yıl bizi sensiz , kendini de bizsiz kalmaya mahrum bıraktın ."
Boynumu öptü.
"Özür dilerim sevgilim ama öyle olması gerekiyordu. Emin olmadan hareket edemezdim. Unutmaya çalış bunları . Burdayım seninleyim , sizinleyim! Gerisi önemsiz . Geçmişe dönük yaşamamak gerek . Bu bize sadece zarar verir "
Ona doğru dönerken arkadaki valizlere çarptı gözüm . Ayrılıp valizin birini aldım ve tabloları koymaya başladım .
Tam diğer valizi eline aldığında telefonu çaldı. Kimdi bu saatte ?
"Kimmiş "
" Bilmiyorum " valizi bırakıp ona ilerlediğimde
Telefonu açmıştı."Efendim "
"Ahh, changbin oppa merhaba . Ben sunmi "
.........
Çok aşıklarrr çoook . Görmek istediğiniz bir şey varsa yazın .
Çok masum ilerletiyorum yaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues |Changlix
FanfictionSperm bankasından kendine aşılananan sperm ile çocuk edinen Felix, bir gün kapıyı açtığında çocuğunun babası ile karşılaşacağından habersizdi . !!! Yetişkin içerik!!!