20- En büyük ve son şans

1.9K 133 10
                                    

Telefonu changbin 'in elinden alıp hoparlörü açtım ve ona bakışlarımla konuşmasını işaret ettim .

" Sunmi ? Nereden buldun numaramı?" Strese girmişti karşımda ama yapacak bir şey yok . Olması gereken bu .

" Sana da merhaba oppa " gülerek söylemişti bunu . Küçük sevimli bir kız gibi konuşuyor. Tırtıl olduğunu bilmesek kelebek diye yutturacak kendini.

" Merhaba sunmi , ne için aramıştın ?"

" Şey için ...hani iş bulacaktın ya onun için aramıştım . "

" Sunmi ben Felix ile haber gönderecektim olağan bir durumda . Beni aramana gerek yoktu "

"  Felix 'in   konuştuğumuzu öğrenmesinden mi çekiniyorsun ? "
Bu sefer changbin de sinirlenmişti .

" Sunmi bana karşı olan yaklaşımın tuhaf .Ayrıca tabi ki Felix 'ten çekineceğim . İki çocuğumun annesi o benim . İlişkimize karışmazsan sevinirim .Sana bir iyilik yapmak istiyorum ama ısrarla elinin tersi ile geri itiyor gibisin " Cidden kız azarlanmayı fazlası ile hak ediyor .

" Pardon oppa haklısın ,üzgünüm . Ama ben size karşı kötü bir şey söylemedim . işi istiyorum . İlişkinizi kötü etkilediğimi düşünüyorsan . İşe almayabilirsin " sesinde bir gram iyilik yok . Aksine son söylediği ile kışkırtmaya bile çalışıyor .
ne sanıyor bu kendini ? Merak ediyorum doğrusu .

Kendimizi sessize alıp konuştum.

" İşe al şunu changbin . Kendini bir şey sanmaya başlamış " sessiz moddan çıkardım bu sefer. Gayet seri ilerletiyorum çünkü kısa sürmesi gerek bu konuşmanın.

" Yarın 7 de Hastanede ol hastaneyi öğrenmişsindir. Başhekimlikten park ryumin' in yanına git sana gerekli şeyleri söyler . Şimdi kapatıyorum ve benimle iletişim kurmanı gerekecek ciddi bir şey olmadıkça aramanı istiyorum. " Gözleri bende , sinirimi  görüyor ve ona göre hareket ediyor.

" Teşekkürler oppa . Görüşü-  " telefonu kapatıp ona uzattım.

Alıp cebine attı . Bende yerdeki valizi alıp tabloları toplamaya başladım. Sakinleşmem gerek .

O ise bir süre beni süzdü sonra  kapıyı kapatıp odadan çıktı . Umursamadan işimi yapmaya koyuldum ama yarım saattir yok .

Bugün kesin delireceğim galiba . Elimdekileri bırakıp küçük odadan çıktığımda mutfaktan kokular ve sesler geliyordu.

Oranın kapısıda kapalı . kapıyı açmaya yeltendiğimde karşı taraftan açılınca  üstüne doğru sendelendim ve düştüm. Gülerek beni kucağında alıp hazırlamış olduğu masaya ilerleyip  L koltuğa oturttu. Kendi de yanıma .

Küçük bir çocuk gibi başka yönlere baktım . Kızgınım çünkü beni tek başıma bıraktı odada .

Farketmeden büzdüğümm dudaklarımı eğilip öptü . Biliyor  dokunuşlarının beni rahattığını bunu kullanmayı da iyi beceriyor .

" Biraz yalnız kalmaya ihtiyacın vardı ve saat 2 Bu kadar uzun aralıklarla yemek yemen bebeğimize de sana da zarar verir . "

Gözüm masaya kayarken kenardaki kurabiyeleri görüp elimi uzattım.

İki tane alıp ikisini de aynı anda ağzıma attım.
Elimi karımına koyup dolu ağzımla konuştum.

" Bebeğim, baban akıllı bir adama dönüşüyor ve ideal ilişki yöntemini buldu sanırım.  "

babası eğilip karnımı öptü .

" Neyi bulmuşum ?" Ağzımdakini çiğnemekten yorulunca direkt yuttum.

Daddy Issues |Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin