5-"ben seni hep özledim ama sen hiç gelmedin"

2.6K 205 36
                                    

" baba " Charlie koşarak changbin 'in kucağına atlamıştı , iri adam bu duruma şaşırmadı Çünkü Felix sabah erkenden ona mesaj atmıştı konuyla alakalı.

" Oğlum " kollarını küçük bedene sararak öpmüştü onu.

"Öhm öhm" minho karşısındaki ikiliye bakarak öksürmüştü amacı belliydi dikkat çekmek.

" Hoş geldiniz"

" Sana gelmedik " Minho sevgilisine trip atar gibi konuşmuştu doğrusu Jisung'a bile böyle trip attığına şahit olmamıştı . Onları izleyen sarışın Kıkırdamıştı ki Minho'nun bakışları ona dönünce normal yüz ifadesini alıp changbin'e döndü.

" Hoş bulduk Changbin " sabah ki konuşmalarında changbin sizli bizli ifadelerini kullanmamasını rica etmişti .

" Hadi Felix halledelim şu işleri gidelim "

" Tamam hyung " deyip changbin'e bakmıştı .

" Ah.. tabi , ben sizi yönlendireceğim " changbin yürümeye başlamıştı arkasından da minho ve Felix yürüyordu .

" Baba biliyoy musun ? Minho amcam sana dalyama dediiğ ne demek bilmiyoyum ama sen öyleymişşin " Felix kahkaha attı .çok eğleniyordu.

"Aishhh , velet " minho changbinin kucağında yüzü ona dönük çocuğa sert bakışlarını gönderiyordu.

" Hmm , öyle mi dedi oğlum ? "

" Evet ve bana şinirli bakıyoy kötü biy sey miydi ki ? "

" Yok oğlum bana sevgisinden öyle demiş olmalı "

" Dallama ya ne seveceksem onu ?" Sessizce mırıldanmıştı sadece yanındaki Felix'in duyacağı şekilde .

" Hyung oğluma kötü örnek oluyorsun ?"

" Oğlun beni şikayet ediyor Felix .. inanamıyorum ya 5 yıllık amcasını sattı .3 günlük herife benim dediklerimi anlatıyor "

" Sana söyledim baba diye geziyor Evde "

Changbin hastanenin göz bölümüne geldiğinde bir doktorun odasında durdu ve arkasını döndü .

" Felix sen gir Charlie ile biz burda bekleyelim . Tek kişi alınabiliyor "

" Randevuyu bu doktora almadık ve hasta girişi de yapmadık "

" Ben düzenledim randevuları girin siz "

Başıyla onayladı Felix

" hadi oğlum girin siz annenle ben burdayım tamam mı ?"

Charlie onaylayıp indi babasının kucağından.

İkisi içeri girince duvara sırtını yasladı minho
Changbin de yanına geçip yaslandı .

" Nasılsın ?"

" Konuşmuyorum seninle "

" Özür dilerim "

" Dileme "

" Minho "

" Konuşma diyorum dallama anlasana "

" Cidden küs müsün bana ?"

"Yok şaka yapıyorum. Piç ya "

" Ağzın bu kadar bozuk değildi "

" Senin de karakterin bu kadar bozuk değildi "

" Bak kızgınsın anlıyorum ama sebeplerim var "

" Dinlemek istemiyorum yalancı herifin tekisin sana güvenmiştim bide"

Daddy Issues |Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin