_Çok Korktum!_

9 2 0
                                    

"Bugün burada kal istersen Yoongi? Yarın zaten okul var beraber çıkarız evden ne dersin?" demiștim gülümseyerek onun gibi bir meleğin dıșarıda kalmasını istemezdim. Ensesini kașıyarak "Ben sana rahatsızlık vermiyim zaten soğuk havaya dayanıklıyım" demiști bana bakarak resmen içim donmuștu kaç gündür dıșarıda kalıyordun Yoongi? "Hadi Yoongi dıșarısı çok soğuk üstündeki ince ceketle hayat mücadelesi vermeye çalıșma boșuna zaten akșam oldu șu koltukta yat iște." "Gerçekten gerek yok eve giderim." sen ciddi misin adlı bakıșlarımı ona atmıștım "İkimiz de senin eve gitmeyeceğini biliyoruz. Zaten kapıyı kilitledim dıșarı Çı-ka-maz-sın.Hadi üstünü değiștir ve yat." "Offf siz Türkler hep böyle misiniz?" "Nasıl mıșız?" "İnatçı." demiști yüzünü burușturarak "Evet, hepimiz kısmen öyleyiz." demiș ve odadan yorgan yastık alıp gelmiștim. "Benim yanımda eșofman falan yok bir kızla ilk kez yatıyorum yanında çıplak yatamam asla." demiști üstünü göstererek. Üstünde kot pantolon, siyah bir t-shirt ve siyah bir ceket vardı bunlarla asla rahat edemezdi. Hemen odaya gidip ona uygun bir șeyler aradım. Bana biraz uzun olan eșofmanlardan ve üstünde FG yazan t-shirtümü ona vermiștim."Gerçekten gerek yok ben rahattım orada." "Yoongi sabah haberlerinde katil olarak görünmek istemiyorum o yüzden bunları giy ve gel daha yeni aldım hiç giymedim tertemizler." "Ahh tamam-" demiști ki kapı çalmıștı Yoongi bana șașkın gözlerle bakıyordu. "Arfa kızım orada mısın?" gelen Joe teyzeydi Yoongi'ye bakarak "Sen tuvalete git ben bakarım kapıya haydi hızlı ol. " "Neden birisinin geleceğini söylemedin? " demiști hafif bir sinirle "Ben de bilmiyordum beraber öğrendik" demiștim onun üstüne kapıyı örterek "Geldim Joe teyze" demiș ve kapıyı açmıștım "Buyur teyzecim? " "Arfa kızım seni rahatsız etmedim umarım, tteokboki yapmıștım yersin sıcak sıcak" elindeki kaseyi alarak "Eline sağlık teyzecim gerçekten zahmet oluyorum lütfen bir daha olmasın" demiștim mahçupça "Boș ver sen beni, teyzen hâylâ gencecik sana istediği kadar yemek yapar güzel kızım hadi iyi akșamlar." demiști "Size de iyi akșamlar." demiș ve kapıyı kapatmıștım. "Yoongi tteokboki sever misin?" ses gelmemiști "Yoongi?" "Burdayım bekle geldim." demiș ve tuvaletten çıkmıștı. "Evet çok severim." demiș ve elimdeki kâseyi hızlıca alıp mutfağa koșar adımlarla gitmiști. Allah'ım o ne hızdı. Șașkınlığımı bir kenara bırakarak "Hey beni de bekle, Joe teyzem onu bana yaptı bana da bırak! "....

---------------------------
[06.38]
Sabah yine erken kalkmıș ve tuvalete ilerlemiștim kapıyı açtığımda hiç beklemediğim bir manzara vardı. Yoongi arkası dönük bir șekilde tuvalletteydi."HEY NE DİYE KAPIYI ÇALMIYORSUN BE!!" demiști bağırarak üstünü düzeltirken, hızlıca dıșarı çıkmıștım șükürler olsunki elbisesi üstündeydi ani șokla kalp atıșım artmıștı.

Șu anda ne mi yapıyorduk Yoongi ile karșılıklı oturuyorduk ben yere bakıyordum o ise bana sinirli gözlerle bakıyordu aramızda ki gergin sessizliği bozarak "Bir insan neden tuvalete giderken kapıyı çalmaz Arfa'cım sorabilir miyim acaba?! " "B-ben senin evde olduğunu unuttum yani ondan dolayı șey ettim hem saat erken sen hani atom atsalarda uyanmazdın ne diye bu saatte kalktın? " Shadow aramızda oturmuș bir bana bir de Yoongi'ye bakıyordu o da bu saatte kalkmazdı normalde Yoongi'nin bağırmasına uyanmıștı zavallı yavrum."Offff her neyse bir șey gördün mü bari? " utancımdan ne diyeceğimi bilmiyordum. Utanınca kulaklarım kızarırdı șu anda olduğu gibi. "H-hayır bir șey görmedim." Yoongi bana șüpheye bakmıș sonra ise devam etmiști "Hadi hazırlanıp șu ....... okula gidelim. " "Hey saygısız herif." "Ne okulu sevdiğimden öyle diyorum(!)" göz devirip yatak odama gitmiștim. "Gözlerin öyle kalıcak bir gün büyüğüne saygısızlığından." demiș ve kahkaha artmıștı. Bu gün okul vardı ve okullar açılalı bir hafta olmuștu. Șükürler olsun ki okul kıyafeti giymiyorduk okul uluslararası olduğu için yoksa bu iki günde okul kıyafetini nerede bulacaktım? Üstüme siyah bol bir kazak giymiș altıma ise siyah bol pantolon giyip çıkmıștım Yoongi de hazırlanıp çıkmıștı Shadowu bayan Joe ya emanet etmiș ve peșinden gitmiștim "Yoongi beni beklesene" demiștim ona yetișmeye çalıșarak "Banane hızlan sende." "Pisliksin Yoongi" kahkaha atmıș ve devam etmiști.

𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin